• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ירושלים: אירוע השקה לפנימיה חדשה לתמימים בישיבת המלך המשיח

בארוע רב רושם של קביעת מזוזות נפתחה הפנימיה המושקעת לבחורים בישיבת המלך המשיח בירושלים שע"י מרכז משיח וגאולה בניהול הרב דורון אורן. דיווח וגלריה
ירושלים: אירוע השקה לפנימיה חדשה לתמימים בישיבת המלך המשיח ירושלים: אירוע השקה לפנימיה חדשה לתמימים בישיבת המלך המשיח ירושלים: אירוע השקה לפנימיה חדשה לתמימים בישיבת המלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בפתיחת האירוע הקהל הוזמן לקביעת המזוזות, כאשר את מזוזת הכניסה הראשית התכבד לקבוע מר יונתן יוסף, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קידום נוער בעיריית ירושלים.

הקהל ערך סיור במגורים החדשים והביע את התרשמותו הרבה מרמת השיפוץ הגבוהה במבנה החדש עבור הבחורים.

לאחר קביעת המזוזות התיישבו האורחים לסעודת מצווה מדושנת, כל שולחנות ערוכים חגיגית ואת הערב פתח המנחה, מנהל הישיבה והמשגיח הרב מענדי חלק בתיאור ההשקעה המרובה בתלמידי הישיבה והפירות הנפלאים שרואים בעמל רב. הוא האריך להפליא בשילוב המעניין והמוצלח של ישיבה בלב ההומה של מרכז העיר הירושלמי.

הרב יונתן יוסף שיבח רבות את הפעילות הנפלאה של מרכז משיח וגאולה חב״ד בקרב הנוער על רקע ההתדרדרות במצבם של הצעירים בשנים האחרונות.

הרב ציון קדוש , נציג ההורים, תיאר את המהפכה לטובה שעשתה הישיבה במרכז העיר ושיבח את התמסרות צוות הישיבה למען הבחורים.

על המסכים הוקרן סרטון המתאר את השליחות של הישיבה במרכז העיר, כאשר את גולת הכותרת תופס סיפור אישי מרגש של אחד מתלמידי הישיבה, עלייתו לדרך המלך והפיכתו מנער מבולבל, למנהיג שפועל ומחזק את הנוער.

לאחר הסרטון המרגש, עולה לבמה אחד הבחורים ומספר כיצד הישיבה עושה לו סדר בחיים, נותנת לו מענה לשאלותיו הרבות ומלמדת אותו להיות פעיל ומשפיע.

המנחה קורא לבמה את הרב דורון אורן, מייסד המוסדות, אשר מפליא לתאר את הניסים הגלויים שעוזרים לקיום הישיבה ופותח את השקת הקמפיין "מהפכה בעיר", מעניקים סיכוי לנוער הירושלמי.

לסיום הקהל יוצא בריקודים עם הנגן שמלווה את הערב, שמאי שבייב.

קדם לאירוע ערב הורים של בחורי הישיבה להכרת הישיבה. ההורים דיברו ושוחחו באופן אישי עם רבני הישיבה.

ממש: היערכות מיוחדת לקראת הקהל המשפחות הגדול של הקיץ

לכבוד י"ב תמוז: השליח במולדובה התראיין לרדיו קול ברמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...