• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

שישו ושמחו בשמחת תורה: ספר תורה הוכנס לבית חב"ד בבאר שבע

באירוע מרשים ובהשתתפות רבנים ואישי ציבור, הוכנס ביום ראשון השבוע ספר תורה חדש לבית חב"ד מרכז ההתגלות בבאר שבע
שישו ושמחו בשמחת תורה: ספר תורה הוכנס לבית חב"ד בבאר שבע
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קהל רב התכנס בצהרי יום ראשון י"ד שבט בביתו של מר דניאל אביאל, בשכונת נאות לון בבאר שבע למעמד סיום והכנסת ספר תורה שנכתב לעילוי נשמת אמו מרת נעימה, לכבוד האזכרה בי"ד שבט. את המעמד פתח ראש עיריית באר שבע, מר רוביק דנילוביץ' שכתב אות בספר התורה ובירך את מר דניאל אביאל ובני משפחתו ואיחל לכל תושבי באר שבע שיזכו להמשיך ביחד בדרך האחדות ואהבת ישראל.

בהמשך התהלוכה עם ספר תורה יצאה ועברה ברחובות שכונת נאות לון ומשם המשיכה לעיר העתיקה לעבר בית חב"ד מרכז ההתגלות החדש בעיר העתיקה, שנפתח לפני כחודשיים ברח' טרומפלדור 55. היה זה מחזה מרהיב לראות את התהלוכה עוברת באמצע מדרחוב בבבאר שבע כאשר בעלי העסקים יחד עם העוברים במקום מצטרפים לריקודים הסוערים עם ספר תורה.

ספר התורה הוכנס לארון הקודש עם הניגון ד' בבות. הרב יגאל לוטקין מעורר את הקהל על כך שבזמן הכנסת ספר תורה להיכל זה עת רצון לבקש את הגאולה האמיתית וכל המשתתפים באירוע מכריזים ביחד את הכרזת הקודש "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" .

 אחרי דברי פתיחה מפי שליח הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח ומנהל בית חב"ד, הרב אליהו סנגאוי התיישב הקהל לסעודת מצווה.

באירוע השתתפו רבנים ואנשי ציבור, ביניהם הגה"ח הרב מנחם כהן שליט"א, רב קהילת חב"ד בבאר שבע; סגן ראש העיר הרב גדי מזוז; הגה"ח הרב אייל חלק שליט"א, רב קהילת 'משכן משה' כפר חב"ד; הגה"ח הרב יעקב סנגאוי שליט"א, רב קהילת חב"ד קרית גת; בנש"ק הרה"ג משה טולדנו שליט"א; הרה"ח הרב תנחום בורושנסקי שליט"א, מראשוני השלוחים של הרבי שליט"א מלך המשיח בבאר שבע ומנהל "קרן המצוות חב"ד"; הרה"ח הרב ירמיהו קאליפא שליט"א, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ומנהל מוסדות תומכי תמימים חב"ד בבאר שבע; הרה"ג הרב יוסף עוזיאל שליט"א, רב קהילת רשב"י ואלעזר בנו; הרה"ח הרב יגאל לוטקין שליט"א, רב קהילת בית חב"ד מרכז ההתגלות; הרה"ח הרב דניאל דומשלק שליט"א, מנהל הפעילות בבית חב"ד מרכז ההתגלות; הנדיב מר ליאור שמיר, מידידי בית חב"ד, ועוד.

סגן ראש העיר, ר' גדי מזוז בירך את כל המשתתפים והעלה על נס את פעולתיהם של שלוחי חב"ד שפועלים ללא הרף להבאת הגאולה האמיתית והשלימה.

הרב יוסף עוזיאל, רב בית הכנסת רשב"י ורבי אלעזר בנו הנחה בטוב טעם את האירוע וביחד עם תזמורתו הנעים את הערב בביצוע מרגש של שירים ופיוטים במיוחד לכבוד ההילולא של הרב אבוחצירא. בהמשך נשאו דברים הרבנים הגאונים הרב אייל חלק שליט"א והרב יעקב סנגאוי שליט"א, שדיברו על מעלתה המיוחדת של השנה - שנת הקהל ועל הקשר בין הכנסת ספר תורה לט"ו בשבט.

במהלך הערב הקהל יצא בריקודים סוערים לכבוד הכנסת ספר תורה ולכבוד הגאולה האמיתית והשלמה.

 יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

תושבי נתניה חגגו את נשיאות הרבי שליט"א מלך המשיח

מאות סלי מזון לפסח בקישינב מולדובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...