• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

י"ט כסלו בבת ים עיר הגאולה: רב העיר חיזק את הציבור

בהתוועדות י"ט כסלו של בית חב"ד בת ים רבה הראשי של העיר הרב אליהו בר שלום נשא דברים בהתרגשות רבה על מעלת י"ט כסלו כשהוא מציין שהיום זהו חג השייך לכל יהודי
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, נערכו השנה בבת ים עיר הגאולה התוועדויות י"ט כסלו רבות בבתים פרטיים, בבתי כנסת ואולמות בעיר.

התוועדות י"ט כסלו שע"י בית חב"ד המרכזי בת ים, נערכה ברוב פאר והדר לצד שולחנות ערוכים בארוחה בשרית, באותמי שלום ורעות, בהשתתפות מאות אנשים נשים וטף. 

את ההתוועדות הנחה הרב חיים ציק שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לעיר.

אחרי דברי פתיחה ושמחה, הגיע לנאום הרב הראשי לבת ים הרב אליהו שי' בר שלום, שדיבר בחום חסידי על מעלת דרכי החסידות, וסיפר סיפור מיוחד שהיה עד לו בבית חב"ד של מוטי ענתי ע"י בפלורידה:

הרב בר שלום סיפור שהוא התארח בבית חב"ד בפלורידה לפני כעשר שנים, ובמהלך תפילת שחרית, כאשר המתפללים, (כולל הרב מוטי ענתי והרב בר שלום) אחזו באמצע התפילה בקטע שאסור להפסיק בדיבור, ואז הוא רואה את הרב מוטי ענתי פונה לאחד האנשים ושואל אותו "אתה רעב"?! 

הרב בר שלום מעיד על עצמו שהוא נדהם מהשאלה, וגם מהתשובה שאותו אדם ענה למוטי: "כן, אני רעב". 

הרב מוטי ענתי עזב את התפילה וטיגן לאותו יהודי חביתה וכמה דברים, והגיש לו לאכול. 

הרב בר שלום שאל לאחר מכן את היהודי הזה שאכל בשעת התפילה, מה הענין. הנ"ל ענה לו, שכבר חמש שנים הוא מסתובב, ואין לו בשביל מה לחיות. באותו יום החליט ליטול את נפשו בכפו ח"ו, ואמר לעצמו לפני כן הוא יכנס לבית חב"ד. 

המשיך היהודי לספר לרב בר שלום, חמש שנים אף אחד לא מתעניין בי. זו הפעם הראשונה שמישהו שואל אותי על מצבי. 

למחרת היהודי הגיע שוב, ושוב, והתחזק. בזכות החסידות, ראיתי תחיית המתים בפועל ממש. אומר הרב, שגם הכריז שחג י"ט כסלו לא שייך לחסידי חב"ד אלא לכלל ישראל.

במהלך ההתוועדות הוכרז על פתיחת עוד שני בתי חב"ד בעיר, בנוסף לקיימים. 

בהמשך ההתוועדות נשא ברכה סגן ראש העיר ר' אורי בוסקילה ויש בהתרגשות ביחד עם הקהל הגדול "אלי אתה".

כעת הגיע החלק המרכזי של ההתוועדות עם הרב אורי מרדכי ליפש שריתק את הקהל הגדול בסיפור י"ט כסלו שזור בסיפורי מופת על הרבי שליט"א מלך המשיח במשך שעה ארוכה.

לקראת סיום ההתוועדות, העניק הרב שמואל הפרצי, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לדוברי רוסית בעיר, תמונת שמן מיוחדת שציירה אשתו הרבנית, את הרב חיים ציק עומד ליד הרב זמרוני.

בסוף ההתוועדות נערכה הגרלה בין המשתתפים בסכום של מעל 50 ש"ח על כמה פריטים, ביניהם כוס של ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח.

קרית גת: התוועדות י"ט כסלו חג הגאולה בבית חב"ד

פורים של גאולה במולדובה: תפילות לשלום ישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...