• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

פרו: הקהילה היהודית חגגו שלושים וחמש שנות פעילות לבית חב״ד

הקהילה היהודית בעיר לימה שבמדינת פרו חגגו השבוע שלושים וחמש שנות פעילות לבית חב״ד במקום שמפיץ אור ויהדות לכל יהודי במדינה בכל ימות השנה
פרו: הקהילה היהודית חגגו שלושים וחמש שנות פעילות לבית חב״ד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לפני שלושים וחמש שנה שלח הרבי שליט"א מלך המשיח את הרב שניאור זלמן ומרת שטערנא שרה בלומענפעלד לשליחות במדינת פרו שבדרום אמריקה להכין את העולם לקבלת פני משיח צדקנו. במקום הרב והרבנית הקימו בית חב״ד לתפארת הכולל בניין מפואר, בית כנסת, מקווה טהרה, שיעורי לימודי יהדות, שחיטה כשרה, חלב ישראל ועוד, בתוך דגש מיוחד כי כל הנעשה הוא לקרב את התגלותו של המשיח ואת הגאולה השלימה.

השבוע באירוע חגיגי במיוחד ציינו את היום שנערך ברוב פאר והדר בחצר הבית חב"ד, מאות רבות מתושבי הקהילה ומקהילת בית חב"ד הגיעו להשתתף באירוע תוך שהם מתפעלים מעיצוב האירוע מהתוכן המגוון של המרצים השונים ומהזכרונות המרגשים שהעלו בערב.

בתחילת האירוע נחנך מקווה כלים מהודר, פרוייקט יקר לליבו של השליח הרב בלומענפעלד שאותו החל לפני 17 שנה כידוע בלימה לא יורדים גשמים ועל מנת למלא מקווה יש להביא קרח מהרי האנדים 20 שעות נסיעה בדרכים.

את האירוע כיבדו בנוכחותם רבני המדינה, הרב הראשי למדינת פרו הרב אברהם בן-חמו שליט''א, נשיא איחוד הקהילות היהודית בפרו מר חיים אטון הי"ו, שגריר ישראל במדינת פרו מר ערן יובן, מנהלי הלשכה ועובדי השגרירות ועוד אנשי ציבור נוספים מיהודי פרו וכן אורחים מרחבי העולם.

צוות בית חב"ד חיזק את יהודי הקהילה שהגיעו לאירוע ומוסר כי ההחלטה המרכזית של האירוע היא המשכת הפעילות ביתר שאת על מנת להכין עוד יהודים לקבלת פני משיח שהיא מטרת הפעילות להביא בפועל ממש את הגאולה.

תנופת פעילות במכינה לישיבה בחולון

העיר נתניה צהלה ושמחה | גלרייה מפעילות פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...