• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בת ים: התוועדות לרגל ח"י אלול

תושבים רבים מכל רחבי העיר, הגיעו להשתתף בהתוועדות ח"י אלול שאורגנה על ידי בית חב"ד ובשיתוף מדרשת הנשים המימד הפנימי. המשתתפים שמעו על מעלתו של היום וקיבלו החלטות טובות
בת ים: התוועדות לרגל ח"י אלול בת ים: התוועדות לרגל ח"י אלול בת ים: התוועדות לרגל ח"י אלול
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קהל רב ומגוון נטל חלק בהתוועדות ח"י אלול שנערכה בעיר בת ים. אורח הכבוד הרב יצחק ברקת: משפיע בבני ברק ומרצה ומוסר שיעורי גאולה ומשיח, דיבר על ענינה של תורת החסידות בכלל וחב"ד בפרט, כשהו משלב את סיפורו האישי, על הפגישה בילדותו עם הרבי שליט"א מלך המשיח. והקשר והתקרבות שלו לחב"ד.

במהלך הכנס נשמעו דברי ברכה מיוחדים מפי הרב ישראל לוגאסי רב קהילת מוסדות אהבת ישראל, מהפעילים הבולטים לקירוב הצעירים בבת ים. על היום הקדוש, יום הולדת שני המאורות הגדולים הבעל שם טוב והאדמו"ר הזקן. כמו כן הוסיף ודיבר על הזכות להתכנס ביום הסגולה ושפע אלוקי שביום הזה.

בין לבין, הוקרן סרטון של הרב זמרוני ציק, השליח לעיר בת ים ויו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, המבאר את משל אדמו"ר הזקן על סיפור המשל המלך בשדה והקשר למצבנו כיום. בהמשך לזה הבן הרב חיים, השליח ומנהל בית חב"ד בת ים, המשיך להרחיב את דיוקים במשל שהמלך המשיח בשדה.

ההתוועדות התקיימה באולם נצח ישראל רחוב ירושלים 67 בת ים עיר הגאולה. המשתתפים ישבו שבת אחים בסעודת מצוה עם כיבוד עשיר מקייטרינג דיויס.

יצויין כי ראש העיר מר צביקה ברוט ומ"מ ראה"ע מר אלי יריב אישרו את השתתפותם. אבל מסיבה טכנית לא יכלו להגיע הם התנצלו ושלח את ברכתם.

במסיבה גדולה: השליח מאתיופיה מודה על הניסים

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...