• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרב פריד הוכתר לרבה של הקהילה היהודית באקוודור

הרב מענדי פריד, חסיד חב"ד הוכתר לאחרונה לרבה הראשי של מדינת אקוודור בטקס מרשים, אליו הוזמנו חברי הקהילה ובמעמד הרב הראשי לישראל. חברי הקהילה הנרגשים בירכו את הרב פריד על תפקידו החדש
הרב פריד הוכתר לרבה של הקהילה היהודית באקוודור
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הקהילה היהודית במדינת אקוודור מינתה בשבועות האחרונים את שליח הרבי מלך המשיח שליט״א הפועל בעיר הנמל גואיאקיל, הרב מענדי פריד, לכהן פאר כרבה הראשי של המדינה. הארוע התקיים בטקס מרשים בהשתתפות חברי הקהילה, שלוחים ממספר מדינות

באירוע ההכתרה המרגש השתתף הרב הראשי לישראל – הרב דוד לאו, שערך ביקור היסטורי בקהילה המקומית.

באירוע השתתפו גם הרבנים המסמיכים את הרב פריד לרבנות: הרב יוסף פייגלשטוק מארגנטינה, הרב יורם אולמן מאוסטרליה והרב עזרא בצרי – אב בית הדין הרבני בירושלים, וכן שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח ממדינות סמוכות הרב אהרון ליין מפנמה והרב מענדל קארליבך מפרו.

גם שגריר ישראל באקוודור, מר זאב הראל כיבד את האירוע בנוכחותו.

האירוע נפתח בהענקת ההסמכה לרבנות, ע"י הרבנים המסמיכים והרב הראשי לישראל הרב לאו, שהעניקו לרב פריד תעודה המעידה על מינויו לרב הקהילה והניחו טלית על כתפיו תוך שהוא מברך בהתרגשות את "שהחיינו" בשם ובמלכות כשהל כולו מתרגש יחד עימו ושמח מהמעמד החשוב בו ממנים עליהם רב.

חברי הקהילה הנרגשים בירכו את הרב על תפקידו. נציג חברי הקהילה, נשיא הקהילה היהודית מר ג'וני צ'רנינסקי עלה לבמה לברך את השליח לרגל האירוע המרגש וכן להודות לו על פועלו הרב למען הקהילה היהודית באקוודור כולה במשך זמן ארוך.

הקיצו ורננו: הרב ישראל הלפרין ע"ה

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...