• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תומכים במכון להפצת תורתו של משיח

המכון להפצת תורתו של משיח חתום על המהפך הגדול ביותר בשנים האחרונות של ההוצאה לאור והדפסת מאמרי ושיחות הרבי שליט"א מלך המשיח. כעת הזמן לתרום ולתמוך בפעילותם
תומכים במכון להפצת תורתו של משיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

במשך כשמונה שנים פועל המכון להפצת תורתו של משיח להדפיס ולהפיץ את דברי תורתו של מלך המשיח - הוד כ"ק אדמו"ר שליט"א מליובאוויטש, עם הדגשה מיוחדת על ענינים שמעולם לא באו בדפוס או שלא היו נגישים עד עתה אל הציבור הרחב.

עד עתה כבר נדפסו למעלה מחמישים ספרים (חלקם במספר מהדורות), הכוללים שפע רב של מאמרים, שיחות ודברי קודש ויומני בית חיינו, זאת בנוסף לשאר הפעולות כגון שיחות קודש מתורגמות בוידיאו, קובץ התוועדות שבועי, אתר אינטרנט עם מאמרים בטקסט, ועוד.

בימים אלו ממש נדפסים שני ספרים חדשים (כרך ראשון מיומן שנת תשנ"ג - "ויהי בשלושים שנה", וכרך ראשון מדברי משיח תשל"ח - הכולל שפע שיחות שמעולם לא באו בדפוס בלשון הקודש).

כעת פונה המכון לציבור אנ"ש והתמימים בעולם כולו: אנא, עיזרו לנו לשלם את החובות שהצטברו במהלך השנים, ולהמשיך בהפצת תורתו של משיח מתוך הרחבה!

לתרומה לחצו כאן

ונסיים בדברי הרבי שליט"א מלך המשיח (שיחת ש"פ חוקת תנש"א - מוגה - תרגום חפשי): "ובאופן שהולך ומתפשט משנה לשנה, ובפרט בשנים הכי אחרונות - כפי שרואים בפועל, שבשנים האחרונות זכינו והדפיסו ומדפיסים הלאה ריבוי גדול דמאמרי חסידות שהיו עד עתה בכתב יד ובגלוי רק ליחידי סגולה, עד גם ענינים שהיו עד עתה גנוזים מכולם, ודוקא עכשיו מדפיסים אותם והם מתפרסמים לכל - [ואשרי חלקם וגדול זכותם של כל אלו ושל יוצאי חלציהם שי' שהתעסקו וממשיכים להתעסק בהדפסת הספרים, ע"י סיוע בממונם, או טירחא בגופם וכיו"ב]".

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

WhatsApp Image 2022-08-16 at 12.10.26

יום היכרות מיוחד במכינה בחולון

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...