• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ביישובי מטה בנימין מסכמים שנת פעילות של צבאות ה'

בימים אלו מסכמים את רשת פעילות הילדים והנוער של צבאות השם בסניף אדם ובסניף כוכב יעקב-תל ציון, אשר משפיע על יישובי מטה בנימין באיזור. לחלק מהילדים זה הקשר היחידי שלהם למסורת וחלקם הגדול לחסידות. בחוג לומדים בשקידה והתמדה 35 ילדים
ביישובי מטה בנימין מסכמים שנת פעילות של צבאות ה'
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בימים אלו אנחנו מסכמים את רשת פעילות הילדים והנוער של צבאות השם בסניף אדם ובסניף כוכב יעקב-תל ציון, אשר משפיע על יישובי מטה בנימין באיזור.

שיתוף פעולה בין אנ"ש, הועד הרשמי, מלמדים ממוסדות תורה השונים ובתי חב"ד אדם, תל ציון, כוכב יעקב,עדי עד,עלי,שילה ועוד נותן כוח ועוצמה למסירות ואהבה רבה לרבי שליט״א מלך המשיח.

אי אפשר שלא להתפעל, לחלק מהילדים זה הקשר היחידי שלהם למסורת וחלקם הגדול לחסידות בין כל חלקי הציבור המסורתי-חרדי והחב"די, מאות של ילדים הופכים את הבתים לדור של שלוחים צעירים שיוצאים לפעול בסביבה, בעניינים של אהבת התורה, אהבת ארץ ישראל ואהבת ישראל טהורה ותמימה.

בתוך כל הפעילות הרחבה קיימת רשת חוגים של צבאות השם, הייחודיות אצלינו זה שיש מענה לכל סוגי הילדים שלומדים במוסדות שונים ומיקומים שונים לבקשת ההורים והילדים, שגייסו את חבריהם והגענו בפעילות שבועית איכותית .

בחוג לומדים בשקידה והתמדה 35 ילדים מתלמודי תורה שונים באיזור וכולם רוצים להיות חלק מהצבא הגדול.

לסיכום השנה נהנו הילדים: טנק המצוות, ספר לימוד,יצירות אומנות, התוועדויות ביישובים שונים באיזור, משימות, תעודות ופעילות למצטיינים, תחרויות, משחקי חברה וגיבוש, פרסים, עלון שבועי מיוחד עם פירוט שבועי, פקודת יום ותמונות הילדים להורים,פעילות לבנות, ערכות מתנה לכל חג, שבת צבאות השם האיזורית,כיבוד לאחר פעילות,שיעור חסידות בוקר לילדים ועוד רבות בהנהלת צבאות השם מבטיחים שבשנה הבאה נעשה יותר, ומודים על האמון של ההורים וכל השותפים למפעל.

התוועדות היערכות לקראת עצרת גאולה ומשיח

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...