• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

שבת ישראל ארי' לייב בקהילות חב״ד

בקהילות חב״ד מציינים השבת זו, י"ג אייר את יום השנה לאחיו של הרבי שליט"א מלך המשיח. האירוע המרכזי יייערך במוצש"ק בצפת סמוך לבית החיים בו הוא קבור. ולמחרת יתקיים מעמד תפילה לזירוז הגאולה סמוך לקברו
שבת ישראל ארי' לייב בקהילות חב״ד
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

רבים מאיתנו מרגישים שאנו נמצאים בתקופה מיוחדת במינה, והשבת הקרובה תהיה "זמן מיוחד" כזה.

120 שנה להולדת הרבי שליט"א מלך המשיח זה זמן מיוחד שברור שיש לנצלו בכל הכוחות. תצרפו לכך גם את התקופה הייחודית מאז שנת תשנ"ב – "ימות המשיח" – שהשנה מגיעה לשלימות של "שלושים שנה".

ובשבת הקרובה, י"ג אייר, נציין שלימות נוספת: שבעים שנה לפטירת הוו"ח וכו' ישראל ארי' לייב (תשי"ב-תשפ"ב) אחיו של – יבדלחט"א – כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.

לא כל דבר אנחנו מבינים. אבל כשאנו זוכים לשמוע את הרבי מלך המשיח שליט"א מתוועד ומקדיש שיחות לאחיו, לומד הוראה משמותיו הפרטיים ומוציא לאור מאמר חסידות מוגה "רשמי" ללימוד ביום זה – ברור לנו כי זה חלק מההתקשרות הפנימית בין החסידים לרבי שליט"א מלך המשיח.

ומה שנוגע לרבי שליט"א מלך המשיח, נוגע לי. אכפת לי, ואעשה את כל המאמץ עבורו.

לכן מתחוללת כעת בעיר הקודש צפת הכנה רבתית לקראת י"ג אייר - הכנה גשמית והכנה רוחנית.

נדפסו עבורכם ויופצו לקראת השבת בקהילות חוברות עם המאמר וביאורי הרבי שליט"א מלך המשיח בקשר ליארצייט.

בשם הנהלת 'התאחדות החסידים' והמשפיעים אנו פונים אליכם בקריאה של חיבה להקדיש את שבת קודש – 'שבת ישראל ארי' ליב' – להתעורר ולהתחזק בהתקשרות ובאהבה עמוקה לרבי שליט"א מלך המשיח ולפעול על עצמנו שענייניו האישיים של הרבי יהיו נוגעים לנו.

לשבת ללמוד את המאמר, להתבונן ולחיות אותו וגם להשתתף בהתוועדות, לחזק ולהתחזק בהתקשרות לכ״ק אד״ש מה״מ.

זוהי השנה ה-17 ברציפות שבה אנו דואגים לרווחת המוני חסידי ליובאוויטש מכל רחבי הארץ שבאים לצפת ביום היארצייט י"ג אייר.

ובמיוחד השנה שמלאו 70 שנה, אנו ב'התאחדות החסידים' ממשיכים ביתר שאת ועוז בשיתוף עם ראש העיר צפת מר יהושוע אוחנה וחברי סיעת חב"ד בעירייה: הרב שניאור ליפסקר והרב יורם מעודה.

במוצש"ק תתקיים התוועדות חסידים המרכזית עם הרב משה אורנשטיין ראש ישיבת תות"ל נתניה, סמוך לבית החיים במאהל רחב ידיים ומתחם מיוחד.

ביום ראשון בשעה 14:45 יתקיים בבית החיים מעמד תפילה מרכזי לזירוז הגאולה בהשתתפות רבני ישיבות חב"ד וקהילות חב"ד.

ובערבו של יום תתקיים התוועדות מיוחדת בהיכל הישיבה הגדולה ברחוב בצפת עם ראש הישיבה הקטנה בכפר חב"ד הרב יצחק אקסלרוד בשעה 21:30.

יחד ננצל את ההזדמנות של 'עת רצון' להבאת הגאולה וכך גם להעביר מסר חינוכי לילדינו – "למען אשר יצוה את בניו", ולהראות דוגמא אישית כיצד כל ענייניו של הרבי נוגעים לנו באופן אישי, ועל כולם: הבאת הגאולה האמיתית והשלימה, נאו.

 unnamed

נפתח הרישום לקעמפ אורו של משיח

לכבוד י"ב תמוז: השליח במולדובה התראיין לרדיו קול ברמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...