• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

קרית גת: חודש ניסן עמוס פעילות

בית חב"ד המרכזי קרית גת מסכם בהצלחה את חודש ניסן. אלפי ילדים במאפיית המצות הניידת, חלוקת מצות לחיילי צה"ל, כינוס ילדים ענק, חלוקת קמחא דפסחא, קמפיין ענק ברשת על סעודת משיח ועוד
קרית גת: חודש ניסן עמוס פעילות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

חלוקת אלפי מצות לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון

בימים שלפני חג פסח, ביקרו צוות הבית חב"ד בבסיסי צה"ל הסמוכים לעיר שכלל אמירת דברי תורה וחלוקת מצות שמורות.

אלפי ילדים נהנו במאפיית המצות הניידת

למעלה מחצי יובל בית חב"ד מפעיל פעילות חוויתית לפסח עם ילדי העיר המגיעה לאלפי ילדים כ"י, ובכל שנה הפעילות הולכת וגדלה. הילדים נהנים מקבלת הסבר על תהליך האפיה, וכל ילד לש ואופה מצות בעצמו עם מערוך ומחורר, ובהמשך נכנס לתנור אפיה גדול עם מוזיקה חסידית ברקע, וצופים בסרטי הסברה על חג הפסח "מוציא מצה ו"שעון הפסח".

בבית חב"ד מסכמים כי "ב"ה ישנה הצלחה גדולה בכל שנה, ואנו מקבלים תגובות נלהבות מבתי הספר והגנים".

אלפי אנשים מכרו חמץ בדוכני חב"ד ובבתי חב"ד

הדוכנים הכתומים של בית חב"ד, אשר ניצבו בכל פינה לשירות התושבים, שבהם יכלו למכור חמץ ולתרום לקמחא דפסחא, גרמו שאין אדם בעיר שלא ניתקל בהם ומכר את חמצו, כל זה בנוסף לאנשים שבאו לבתי חב"ד.

מאות אנשים בהגעלת כלים בחצר הבית חב"ד

הגעלת כלים נערכה בחצר בית חב"ד המרכזי, במשך כשלושה ימים מהבוקר עד הלילה לשירות הציבור, מאות אנשים הגיעו לבית חב"ד לעשות הגעלת כלים.

התוועדויות חסידיות ומרתקות 

בב' ניסן וי"א ניסן וכן בסעודות משיח התוועדו בבית חב"ד המשפיעים: הרב שלמה בוטבול, הרב אהרון בוטבול, הרב מנדי בוטבול, הרב שמואל רוך, הרב שמעון יגודייב, הרב מנדי נוטיק.

בי"א ניסן הופיע הזמר ברק גרוסברג בסיפור אישי וניגוני חב"ד לתוך הלילה סביב שולחנות ערוכים ובשמחה גדולה.

כינוס ילדים לכבוד י"א ניסן – יום הולדת הרבי מלך המשיח שליט"א

הכינוס נערך ברוב פאר והדר בבית הכנסת חב"ד שערי גאולה, עם השחקן הנודע מנחם שרון בהצגה המרתקת חויה של פסח, דברי תורה וברכה ופסוקים נאמרו מפי השליח הרב אהרון בוטבול.

חלוקת קמחא דפסחא לנזקקים

צוות בית חב"ד הפעיל בהצלחה את מבצע "קמחא דפסחא", חלוקת סלי מזון למשפחות נצרכות לחג הפסח. סל מזון כלל: מצות, יין, מצרכים בסיסיים לחג כגוןשמן, ביצים, בשר, דגים וכו'. התגובות מהמשפחות שקיבלו את הסל לא איחרו לבוא למשרדי בית חב"ד. 

נס בצפת: שריפה פרצה בפנימיית הישיבה וכובתה

לכבוד י"ב תמוז: השליח במולדובה התראיין לרדיו קול ברמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...