• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נחשפו שמות הזמרים שילוו את האירוע

מוטי שטיינמץ, ילד הפלא בנצי קלצקין, ישראל אדלר, מענדי ג'רופי, יוני שלמה, מקהלת מלכות, מקהלת צבאות ה', אריאל זילבר ועוד. אלו הם השמות שירכיבו את המופע המוסיקלי באירוע שיערך לקראת יא ניסן, בשבוע הבא באיצטדיון בלומפילד
נחשפו שמות הזמרים שילוו את האירוע
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

פחות משבועיים למעמד הגדול בבלומפילד ובועדת ההיגוי של מטה משיח בארץ הקודש העומד מאחורי המעמד הגדול בעשרים השנים האחרונות, חושפים הערב את התכנית המלאה של האירוע ההיסטורי באצטדיון בלומפילד בתל-אביב.

כמיטב המסורת בעשור האחרון, האירוע יתקיים במתכונת של פארבריינגען חסידי שמח וסוחף אותו ילוו שלוחים, משפיעים לצד נגינתם של בעלי-מנגנים מן השורה הראשונה הנושאים חן חסידי מובהק, כיאה להתוועדות אדירה של מאה ועשרים שנה לרבי שליט"א מלך המשיח, שנסובה סביב ההתקשרות האיתנה והאמונה הטהורה ברבי שליט"א מלך המשיח ובבשורת הגאולה ובכך צפויה להפוך להתוועדות החסידית הגדולה ביותר בעולם.

"כפי שהקפדנו בשנים האחרונות, גם השנה זה לא יהיה עוד הופעת זמרים", מבטיחים בהנהלת הכינוס, "אלא התוועדות חסידית אותנטית של ניגוני רגש, שמחה, ביטחון וגעגועים בהשתתפות משפחת חסידי חב"ד בארצנו הקדושה, אנשים, נשים וטף המשתוקקים להתגלותו השלימה של הרבי שליט"א מלך המשיח".

בהפקת הכינוס נעשה מאמץ מיוחד כדי שההתוועדות תותאם גם לקהל המקורבים מהבתי חב"ד, ההתוועדות תוגש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שישלבו קטעי מולטימדיה מרתקים עם נאומים חיים, ותכנית מיוחדת בה שורה של אישי ציבור, מפורסמים ואמנים ישראלים מכל הזמנים יביעו את הוקרתם והערכתם לרבי שליט"א מלך המשיח ולפועלו באמצעות השלוחים הפזורים בכל רחבי תבל להכנת העולם לקבלת פני הרבי שליט"א משיח צדקנו.

WhatsApp Image 2022-03-27 at 11.50.38

פורים שמח ליהודי קישינב ולפליטי אוקראינה

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...