• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרבנים בקריאה להשתתפות באירוע לרגל י"א ניסן

עשרות רבנים מרחבי ארץ הקודש, חתמו בימים האחרונים על קריאת קודש, בו הם מציינים את האירוע שעתיד להעריך בסמיכות לי"א ניסן ומבקשים מהקהל ליטול חלק במעמד
הרבנים בקריאה להשתתפות באירוע לרגל י"א ניסן
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"עורו והתעוררו ברגשי אהבה והתקשרות לנשיאנו, חזקו ונתחזקה בחיות מחודשת באמונה הטהורה בה' ובמשיחו". לקראת המעמד באצטדיון בלומפילד בתל אביב, לרגל י"א ניסן – 120 שנה, יוצאים רבני חב"ד בארץ הקודש בקריאה משותפת למשפחת אנ"ש להשתתף בכנס הארצי שנערך בארגון מטה משיח בארץ הקודש.

"כידוע בשער בת רבים, "מטה משיח בארץ הקודש – שע"י אגודת חסידי חב"ד בארה"ק" מקיימים מדי שנה בשנה זה כ"א שנים(!) את הכנס הארצי של חסידי חב"ד לרגל י"א ניסן במעמד רבבות מישראל לכבוד ולתפארת שמו הגדול והקדוש של הרבי – הנה מיוסד על פסק תורתנו הקדושה אשר "בתלת זימני הווי חזקה" (דבר הנעשה שלוש פעמים – נקבעת לו "חזקה"), באנו להרבות חילם ולהוסיף עידוד ואומץ לאותם חסידים ואנשי חיל "גיבורי כוח עושי רצונו" אצלם כבר נפעל קביעות של ז' פעמים "חזקה" ובאופן של "חזק חזק ונתחזק".

עוד כותבים הרבנים:

"השנה, מאה ועשרים שנה להולדת הרבי מלך המשיח שליט"א, הוא שעת הכושר להבאת ההתגלות השלימה. על כן פונים אנו בזה בקריאה נרגשת לכל אחד ואחת מאנשי שלומנו:

חובת השעה וחובת כולנו לבוא ולהשתתף כאיש אחד בלב אחד ו"ברוב עם הדרת מלך" יחד עם כל בני המשפחה ועמך בית ישראל – אנשים, נשים וטף – בכנס הארצי של חסידי חב"ד לרגל י"א ניסן – "המעמד הגדול", אשר ייערך אי"ה ביום חמישי ו' ניסן, בשעה 8 בערב, באצטדיון בלומפילד בתל-אביב.

גדול יהיה המעמד ההיסטורי לכבודו של מלכנו!

את המכתב מסיימים הרבנים:

"בלב כולנו הציפיה והתפילה שנזכה שיתקיים בנו "ברכנו אבינו כולנו כאחד", ונזכה להיוושע תשועת עולמים בגאולה האמיתית והשלימה בהתגלותו המלאה לעין כל של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, "מלך ביופיו תחזינה עיננו", תיכף ומיד ממש".

IMG-20220224-WA0072

מצדיעים לשלוחי המלך: אנשי ציבור כותבים על חב"ד

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...