• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

באר שבע: בישיבת חב"ד התוועדו לכבוד י' שבט

בהתוועדות י'-י"א שבט המרכזית בישיבת חב"ד בבאר שבע, השתתפו עשרות אנשים, כשהם מאזינים בשקיקה למתוועדים החסידיים
באר שבע: בישיבת חב"ד התוועדו לכבוד י' שבט
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ההתוועדות החלה עם הרב משה דיקשטיין, שסיפר על תלאות החסידים ברוסיה הקומוניסטית בזמן נשיאותו של הרבי הריי"ץ, וכן על מסירות נפשו של הרב לבנהרץ, סב אשתו, על גידול הבנים במחתרת כתמימים עם זקנים, ציציות וכובעים.

בהמשך סיפר הרב דיקשטיין על הגעת הרבי הריי"ץ לחצי הכדור התחתון בארה"ב, שם נלחם על הנקודה ש"אמריקה אינה שונה" מאירופה, וגם באמריקה החופשית צריך להמשיך ללכת עם זקנים, ציציות וכובעים, לשמור על כשרות המאכלים, שבת וחגים, ולשלוח את הילדים לישיבות.

הרב דיקשטיין סיפר בהמשך על השנים הראשונות תחת נשיאותו של הרבי שליט"א מלך המשיח בקבלת הנשיאות של כל עם ישראל כולו.

לאחר הרב דיקשטיין התוועד המשפיע הרב שמואל מלוב שדיבר על התקשרות החסידים לרבי שליט"א מלך המשיח.

הרב מלוב סיפר על עצמו סיפור מדהים: שנים רבות ציפו הוא ואשתו לילדים. בפורים של אחת השנים השתתף הרב מלוב בהתוועדות פורים עם המשפיע הרב יוסף יצחק אופן בביתו בירושלים. בשעות הקטנות של הלילה, כאשר נגמר המשקה, ביקש הרב אופן שיביאו משקה. כמובן שכל החנויות בפורים סגורות בירושלים, וב- 2 לפנות בוקר אין סיכוי למצוא משקה.

נזכר הרב מלוב בסיפור חסידי ידוע, שכשחסיד הביא משקה באמצע הלילה, והמשתתפים בהתוועדות הבטיחו לו בזכות זה ילדים - הוא ואשתו זכו לילדים תוך תקופה קצרה.

הרב מלוב אמר לרב אופן שאם הוא יבטיח לו בן זכר - הוא ישיג לו משקה. הרב אופן אמר "בסדר", והרב מלוב רץ לבית חמיו, התנצל, ואמר שהוא חייב לקחת את הבקבוק שהביא לו חמיו במתנה - 5 ליטר סמירנוף, על-מנת להמשיך את ההתוועדות.

כאשר הגיע עם המשקה, ביקש ממנו הרב אופן שימזוג לו, אך הרב מלוב סירב, עד שהרב אופן יבטיח לו בן זכר. אך הרב אופן התחמק, והרב מלוב סירב למזוג לו. בסופו של דבר, הרב אופן נשבר והבטיח לו בן זכר, וכולם עשו לחיים. תשעה חודשים לאחר מכן נולד לרב מלוב וזוגתו בן, בשעה טובה ומוצלחת.

בהמשך התוועד הרב אליקה וובר, כשבשילוב ניגונים עמוקים יחד עם כל הקהל הגדול, דיבר על הדרכים להתקשרות עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

הפתעת הערב הייתה כאשר המשפיע הרב בנצי פרישמן הגיע וריתק את כל המתוועדים עד השעות הקטנות של הלילה בסיפורים מדהימים - מהי באמת מסירות נפש לעניינים של הרבי שליט"א מלך המשיח.

המשתתפים כתבו לרבי שליט"א מלך המשיח פ"נ [פדיון נפש], ולקחו החלטות טובות בלימוד התורה על מנת לזכות להיות מקושרים לרבי שליט"א מלך המשיח.

התוועדות י'-י"א שבט בבית דגן

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...