• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מטה משיח בנתניה אירח את ח"כ בן גביר בהתוועדות י' שבט

רבנים ואישי ציבור השתתפו בהתוועדות י' שבט של 'מטה משיח' בנתניה. בין המשתתפים המשפיע הרב זלמן לנדא, ח"כ איתמר בן גביר, הרב יוסף יצחק טאוב, הרב שי הרמתי, הרב נתנאל אביסרור וחבר מועצת העיר אבי סלמה. הצלם יוסי בן שושן מגיש תיעוד מהאירוע:
מטה משיח בנתניה אירח את ח"כ בן גביר בהתוועדות י' שבט
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מאות משתתפים מכל חלקי נתניה, הגיעו ליטול חלק בהתוועדות חסידית לכבוד יום הבהיר י' שבט. האירוע התקיים ביוזמת 'מטה משיח' בעיר ובשיתוף קהילות: מרכז ממ"ש, בית משיח רמת אפרים ובית משיח עין התכלת, בסיוע העמותה העירונית 'רגעים'.

פתח את המעמד ר' אלעזר פרץ – מנהל 'מטה משיח' בעיר בברכת 'ברוכים הבאים' למגוון המשתתפים. ראשון הדוברים – הרב שי הרמתי – מנהל בית משיח עין התכלת אשר הרחיב בדברים אודות משמעות דורנו, הדור האחרון לגלות והראשון לגאולה. לאחריו נשא דברים הרב יוסף יצחק טאוב – רב קהילת 'ממש' ומרבני 'מטה משיח' בעיר שדיבר על מנהיגותו של הרבי שליט"א מלך המשיח לבני דורנו. המשפיע החסידי הרב זלמן לנדא – רב קהילת חב"ד ברעננה, ריתק את הקהל במשמעות האמונה הפשוטה בכל מילה של הרבי שליט"א מלך המשיח ובפרט בנבואת הגאולה.

ח"כ איתמר בן גביר שהתקבל בתשואות, סיפר לנוכחים כיצד הוא משתדל ליישם בכנסת את משנתו של שליט"א מלך המשיח בנושאי שלמות התורה, העם והארץ. הוא סיפר על הסיוע לנאמני הארץ וה'השגחה הפרטית' שהוא רואה בכל דבר. בדבריו הזכיר את הצורך לתקן את חוק 'מיהו יהודי' כפי שדרש שליט"א מלך המשיח שנים רבות.

חבר מועצת העיר אבי סלמה הביא את ברכת העירייה למעמד תוך שהוא מברך את פעילות 'מטה משיח' המוסיפה קדושה בעיר כולה. לסיום נשא דברים הרב נתנאל אביסרור – על הקשר המיחד בין גדולי רבני ספרד והרבי שליט"א מלך המשיח. את המעמד הנעים אומן הקלידים מענדל'ה מאזוז והקהל כולו נשאר להתוועדות עם הרב לנדא עד לשעות הליל הקטנות.

 צילום: יוסי בן שושן.

התוועדות סוערת במיוחד במצפה משיח

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...