• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז סיון התשפ"ד (23.06.2024) פרשת בהעלותך

נתניה: מאות משפחות קיבלו מוצרי חימום לחורף

במסגרת פרויקט 'חורף חם' של מטה משיח בנתניה, חולקו מאות מוצרי חימום למשפחות בעיר. הרב אלעזר פרץ, מנהל המטה, אומר: "אנו מצווים בהוראת הרבי מלך המשיח שליט"א להוסיף בטוב וחסד"
נתניה: מאות משפחות קיבלו מוצרי חימום לחורף נתניה: מאות משפחות קיבלו מוצרי חימום לחורף
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בשיאה של סופת הקור והגשמים בארץ, נרתמו פעילי 'מרכז החסד נתניה', המופעל ע"י 'מטה משיח' בעיר, לפרוייקט מתוגבר של "חורף חם" הכולל חלוקת מוצרי חימום: שמיכות, תנורי חימום, מטריות ומוצרי מזון לחורף. עד כה חילקה העמותה סיוע למאות משפחות, במסגרת הפרוייקט אותו יוזמים אנשי העמותה מידי שנה בחודשי החורף

המבצע מתקיים לזכרם של אנשי החסד הבלתי נשכחים הרב אברהם דואני זצ"ל, ור' יהושע דוד שיין ז"ל. שרשרת אנשי עסקים מרחבי העיר פרשה את חסותה על הפרוייקט. חבר מועצת העיר אבי סלמה, השותף לפרוייקט מידי שנה בממונו ובחסותו, נרתם אף הוא בחפץ לב לקיומו של פרוייקט החסד, תוך שהוא מתנדב בעצמו בשינוע החבילות יחד עם מתנדבים רבים. 

מנהל הארגון אלעזר פרץ מסר: "פעילות החסד המתקיימת בעיר נתניה, נובעת מקבוצת אנשי עסקים אכפתיים, מתנדבי הארגון, שנרתמים בכל מאודם במשך כל ימות השנה עבור החלשים והזקוקים. 

אנו מצווים בהוראתו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, שהודיע כי החסד והמעשים הטובים, מביאים אותנו בצעד נוסף לגאולה השלמה והתגלות מלך המשיח, בקרוב ממש".

צילום: רזיאל רובין

יפה כלבנה: בית מדרשו של הרבי שליט"א תחת שלג

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...