• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

באר שבע: בוגרי הישיבה התכנסו והתאחדו

מאות בוגרי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד – באר־שבע, חלקם עם זקנים אפורים ונפגשו בחיבוקים, לחיצות ידיים, ונשיקות חסידיות בהיכל הישיבה, אלו בגופם, ואלו שב'זום' התאחדו במקום אחד ובשעה אחת. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.
באר שבע: בוגרי הישיבה התכנסו והתאחדו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

באר שבע: בוגרי הישיבה התכנסו והתאחדו

מאות בוגרי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד – באר־שבע, חלקם עם זקנים אפורים ונפגשו בחיבוקים, לחיצות ידיים, ונשיקות חסידיות בהיכל הישיבה, אלו בגופם, ואלו שב'זום' התאחדו במקום אחד ובשעה אחת.

הערב נפתח בתפילת ערבית בה ביקשו והתפללו בוגרי הישיבה לבוא הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש!

לאחר מכן, נטלו הכל את ידיהם לסעודה כיד המלך – בה נפתח ואף החל רשמית כינוס הבוגרים של ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד – באר־שבע, סביב שולחן ערוך בכל טוב, והנה אלו האחרונים שכעת מצטרפים.

בשעה 20:30 לערך, החלו נפתחים משקאות חריפים וכאלו שלא, סלטים ומיני מטעמים, לחמים ולחמניות, ישובים הכל מאוחדים סביבו, ניתן היה להרגיש ואף למשש את להט אווירת האחדות אשר שׂררה באותה העת בזאל הישיבה.

לאחר איזה דקות פתח המנחה הרב שניאור שי' חביב – שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בעיר אלעד, במילות ברכה ואיחול החל את הכינוס הבוגרים של ישיבתנו הק', אף הפליג בדבר וגודל מעלת האחדות ובמיוחד באחדות בגוף ממש, פנים אל פנים, כהרגלו אף הודה לרב ירמיהו שי' קאליפא – יו"ר המוסדות, על אשר זיכהו להשתתף בהתוועדות חסידים, במיוחד במצבנו - אנו, אשר לא כל אחד זוכה לזה בזמננו, לאחר מכן הזמין המנחה את הרב יגאל שי' לוטקין – שליח הרבי מלך המשיח שליט"א ליוצאי מדינות חבר־העמים, לפתוח ב'דבר מלכות' כראוי וכיאה התוועדות חסידים ובפרט בדור השביעי.

בסיום שאת דבריו, הודה המנחה לרב יגאל שי' לוטקין שהואיל בטובו לפנות מזמנו ולשבת עמנו אחים כאחים, לאחר מכן הזמין המנחה את הרב משה שי' דיקשטיין – שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לענייני הכלל בבאר־שבע, אשר דיבר והפליג בחשיבות ומעלת 'התמימים - חיילי בית דוד' בדור הגאולה, ממשיכי הדור, מקיימי רצונו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בתכלית ההידור שבקיום, ואף תיבל את דבריו בסיפורים נאים מתוך כשרונו בשילוב הדברים, הארכה במקום הנצרך וכמובן בהצלחת נעימתו של השומע.

בסיום נאומו, פצח ה־D.J  במנגינה שמחה, וכולם פצחו בריקודים ובמחולות. כעת מוגשת המנה הראשונה, ובו בעת הזמין המנחה את נציג הבוגרים הרב יוסף יצחק שי' נחום – שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לשדה החינוך בעיר אופקים, אשר הפליג ותיאר בצבעים חיים על הווי השנים בהם הוא למד בישיבה, שיעורי הגמרא, סדרי החסידות הארוכים, ה'מבצעים' בחג החנוכה ובפורים, וכרגיל בכל יום שישי – מבצע משיח ותפילין, כן שיבח והודה לרב ירמיהו שי' קאליפא על אשר חיזק ועודד, נתן יחס חם ואישי לכל בחור, בכל תחום באשר הוא נצרך.

כעת הוזמן הרב ירמיהו שי' קאליפא אשר הזכיר לכולם את העבר היפה, את הווי הישיבה בבניין ההוא, את הווי הישיבה בחג הפורים, בחג החנוכה, את התוועדויות, את ביקורי הבית, ובכלל את מפעל השליחות בעיר באר־שבע – אשר נעזר רבות בתלמידי הישיבה – התמימים 'חיילי בית דוד', אשר כובשים ופועלים ומזכים כל יהודי ויהודייה, ההוא בתפילין והיא בנרות שבת, מאירים את העולם באור הגאולה – נרות להאיר  - כפשוטו!

בינות דיבורי האחים, הידידים, והתמימים, ביקש המנחה מכל בוגר לספר מעט מן הווי וחוויותיו בישיבה, הראשון שבהם היה הרב מנחם מענדל שי' דיין – שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לאי איסלה מוחרס אשר במקסיקו, הלה תיאר והעביר את המסר אשר היה חדור בהם בזמנו בישיבה וכעת גם מחדיר הלה את המסר בבית חב"ד שלו, על שיעורי החסידות, על פעילות המבצעים, וכשזה משתלשל ב'לקום לסדר חסידות' – זוהי הפתיחה הטובה והכי נכונה של בוקר מלא באור ושמחה, לפקוח את העיניים ולקפוץ לבור המים הצלול.

המיקרופון הועבר להרב יוסק'ה שי' מירלסון והלה פתח בסיפור מעניין ומרתק שהשתלשל בשנים בהם הוא למד בישיבה, הלה פירט כל עניין לפי עניינו, בצבעים חיים העביר את המסר אותו תפסה הנהלת הישיבה – 'לחיות עם הזמן', הלה דואג שכל יהודי יזכה להניח תפילין בכל יום, על ידי מוצרים ומיני עזר לבתי חב"ד ולשלוחים.

כך המיקרופון הועבר בין בוגר לבוגר, כל אחד לפי זוויתו הוא, סיפורים, מפגשים, אירועים – הכל במקום אחד – ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש – חב"ד באר־שבע.

לחתימת וסיכום הערב, התוועד הרב השליח והמשפיע הרב חיים שי' ציק – שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בבת־ים – עיר הגאולה, והפליג בעניין השליחות המיוחדת לעיר האבות שניתנה לרב ירמי קליפא, שהתקרב לרבי שליט"א מלך המשיח בשנות הממים, ע"י תמימים מהקבוצה שהיו עומדים הכן ללמוד ולקיים את שיחות והוראות הרבי שליט"א מלך המשיח שליט"א בהתקשרות עצומה.

"מחובתנו להמשיך את אותה ההתקשרות אל הרבי שליט"א מה"מ בימים אלו ודווקא במצב הנוכחי שלכאורה לא רואים בעיניים, אבל דבוקים בכל עוז כפי שניתן לראות היום ב770 את חילי בית דוד התמימים שיחיו שדבוקים בכל מאודם בתפילות, בהתועדיות, בשיחות, במעמד חלוקת שליחות מצווה לצדקה בימי ראשון, ובזמנים המיוחדים לכך", המשיך הרב ציק, "ומצידנו אנחנו שנמצאים בארה"ק - עד כמה שאפשר, צריכים לעשות הכל כדי להתחבר ל770 -בית משיח".

"בעבר בימי ההתועדויות כשלארה"ק היה שידור טלפוני, כמה אנ"ש מסרו את עצמם לשמוע את השידור בכל פעם, בכל שעה שתהיה, לכן היום מוטל עלינו התמימים ואנ"ש, על ידי 'עבודת ההתקשרות בתפילה עם הרבי מלך המשיח שליט"א, לכל הפחות תפילה אחת כל יום. תפילת מנחה בשעה 10:15 שעון ישראל"

הרב חיים ציק תיבל ושילב כמה וכמה סיפורים להמחשת הענין. בסיום נעמדו התמים ואנ"ש לתפילת מעריב בשידור חי עם התפילה ב770 שהוקרנה על מסך ענק. בסיומה הרבה מהמשתתפים הודו על הזכות שנתוודעו לה, ועל הרוממות שפעל בהם בתפילה עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

כל בוגר יצא מן הכינוס מלא שמחה וטוב על אשר זיכו ה' לפגוש ולהיזכר בעבר היפה ובביתו אשר בעבר, ועד כמה מעוניין ואף רוצה להישאר עוד קצת – לחזור להיות תמים מן השורה פועל אשר פעולתו אמת.

דבר מלכות הגל השני • 2 כרטיסי טיסה

מאות סלי מזון לפסח בקישינב מולדובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...