• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אבי טאוב סיפר על התמונה הראשונה שעוררה סערה פוליטית

בהתוועדות שהתקיימה בנתניה עם הרב זלמן נוטיק בנושא "משיח בכיכר" בזמנו, הרבי אבי טאוב ע"ה היה שם, וכאשר הדיבורים עברו לעניין התמונה לידה הצטלם השגריר פרידמן, סיפר ר' אבי טאוב על התמונה שלו, הראשונה שעוררה סערה בשנת תשמ"ט כאשר ערפאת ימ"ש הראה את התמונה בתקשורת ואמר שהיהודים מתכוונים "להוריד" את "אל אקצה". פרטים ותמונות בכתבה המלאה
אבי טאוב סיפר על התמונה הראשונה שעוררה סערה פוליטית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בהתוועדות שהתקיימה בנתניה עם הרב זלמן נוטיק בנושא "משיח בכיכר" בזמנו, הרבי אבי טאוב ע"ה היה שם, וכאשר הדיבורים עברו לעניין התמונה לידה הצטלם השגריר פרידמן, סיפר ר' אבי טאוב על התמונה שלו, הראשונה שעוררה סערה בשנת תשמ"ט כאשר ערפאת ימ"ש הראה את התמונה בתקשורת ואמר שהיהודים מתכוונים "להוריד" את "אל אקצה".

בתמונה שלידה הצטלם השגריר פרידמן, בית המקדש מופיע בצורה הפוכה, כאשר פני ביהמ"ק מכוונים לצד מערב, הפוך ממה שהיה במציאות, וגם הגודל של בית המקדש שם קטן בהרבה ממה צשריך להיות.
IMG_4765

התמונה היותר מדוייקת שנעשתה בהתייעצות עם רבנים מורי הוראה וזכתה להסכמה ו"תשואות חן" מהרבי שליט"א מלך המשיח, היא צורת בית המקדש השני על הר הבית כיום שיזם ר' אבי טאוב לפני כ30 שנה, תמונה שאף היא עוררה סערה גדולה בעולם, שם בית המקדש מוצב בצורה הנכונה, והר הבית תופס את כל השטח של הר הבית היום.
התמונה של אבי טאוב נעשתה בלי תוכנות מחשב כמו "פטוטשופ" שלא היו אז. ר' אבי לקח צלם שיצלם את בית המקדש ב"הולילנד" בכמה צדדים וזוויות כדי "לשתול" אותו אח"כ בתוך הר הבית, ובמקביל, שכר מטוס קל שעשה כמה סיבובים מעל הר הבית וצילם הרבה תמונות מכל זוית אפשרית.
כדי לשתול את צורת בית המקדש בהר הבית, ר' אבי טאוב התייעץ עם הרב גץ ועוד רבנים. בסופו של דבר הראו את המוגמר לרבי שליט"א מלך המשיח שהביע את נחת הרוח שלו מהענין
בליל שישי יא סיון השנה, התקיימה התוועדות "משיח בכיכר" בנתניה בהשתתפות הרב נוטיק, אבי טאוב נחך בהתוועדות וסיפר עוד כמה פרטים על התמונה:
התמונה הזו הגיעה לעלוני פירסום ה"דיוטי פרי" בכל מטוסי אל על, מטעם חברת היהלומים NDC (אז חברת היהלומים הגדולה בארץ בבעלותו של אבי טאוב).
בשנת תשמ"ט, ערפאת ימ"ש ניפנף בתמונה הזו - בטענה (צודקת) שהיהודים רוצים לפוצץ את אל אקצה. כל העיתונות בכל העולם חיפשה את אבי טאוב, להגיב על הענין, ואבי לא ידע מה לענות להם עד ששאל את הרבי שליט"א מלך המשיח.
הרבי ביקש לראות את התמונה שוב. אבי הביא לרב הרב גרונר את התמונה והכניס לרבי שליט"א מלך המשיח שעיין בתמונה, ואמר שהוא לא מבין על מה הרעש, הכל בסדר...
ר' אבי טאוב לא יכל לקבל זאת, הוא רצה לשמוע מהרבי שליט"א מלך המשיח מה לענות להם. אחרי כחצי שעה, הרב גרונר נכנס שוב לרבי וביקש בשם ר' אבי מה לענות. ואז הרבי ענה ש"אם הוא פוחד שיקח עו"ד טוב שמבין בפוליטיקה".
מהתשובה הזו ר' אבי הבין שאין מה לחשוש, ולעיתונאים שהגיעו אליו ענה תשובוה ישירה ואמיתית, שהם לא יכלו לפרסם בעיתונים שלהם...
= = =
יחד עם זה, ואחרי הכל, צורת העזרה המזבח והלשכות בבית המקדש השלישי שירד מלמעלה, אינם כצורת בית המקדש השני, וגם, בית המקדש השלישי יהיה מברזל, ולא מאבנים. על צורת בית המקדש השלישי בהשוואה לבית המקדש השני ניתן לראות בכתבה באתר הגאולה בכתבה "770 יורד על הר הבית בתוך בית המקדש השלישי"

= = = 

תמונת בית המקדש שיזם אבי טאוב ומתחתיה ההצגה של התמונה ע"י ערפאת ימ"ש, ומענה הרבי שליט"א מלך המשיח "נת[קבל] ות"ח [תשואות חן] (מתוך חב"ד אינפו). וראה גם "כשערפאת הציג את תמונת בית המקדש"  וגם פרסום ראשון: מענה הרבי לסערה שחולל ערפאת ימ"שciat

= = = =

תמונות נוספות מהתוועדות 'משיח בכיכר' בנתניה

IMG_4767

IMG_4763

IMG_4768

IMG_4764

NT

NT1

NT2

הקיצו ורננו: הרב אבי טאוב

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...