• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

קריית אליעזר • מאות ילדים בתהלוכת ל"ג בעומר הססגונית בחיפה

בעיר חיפה נרשמה הצלחה גדולה וחסרת תקדים בתהלוכת ל"ג בעומר בקריית אליעזר שנערכה תחת הכותרת "יחד כל ילדי ישראל" לכבוד רבי שמעון בר יוחאי ו'לקבלת פני משיח' בארגון הרב יוסי ליפש ומשפחתו שלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א • כל ילד קיבל מתנה אפודה, דגלון משיח, כובע, קרטיב, ופיצה • הכתבה המלאה
קריית אליעזר • מאות ילדים בתהלוכת ל"ג בעומר הססגונית בחיפה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בעיר חיפה נרשמה הצלחה גדולה וחסרת תקדים בתהלוכת ל"ג בעומר בקריית אליעזר שנערכה תחת הכותרת "יחד כל ילדי ישראל" לכבוד רבי שמעון בר יוחאי ו'לקבלת פני משיח' בארגון הרב יוסי ליפש ומשפחתו שלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א • כל ילד קיבל מתנה אפודה, דגלון משיח, כובע, קרטיב, ופיצה • הכתבה המלאה

הצלחה גדולה, מרשימה ביותר וחסרת תקדים נרשמה בתהלוכת הילדים הענקית של ל"ג בעומר "יחד כל ילדי ישראל" ובכנס הענק לכבוד רבי שמעון בר יוחאי, שהתקיימו ואורגנו ע"י בית חב"ד בשכונת קריית אליעזר שבחיפה. תהלוכת ל"ג בעומר בשכונת קריית אליעזר היא אחת התהלוכות הגדולות ביותר המתקיימות בל"ג בעומר מידיי שנה בעיר חיפה. התהלוכה אורגנה להפליא בהנהלתם של השליח הרב יוסף ליפש ורעייתו השליחה הגב' שרה-רבקה ליפש ובעזרתם של 7 ילדיהם ובני משפחתם הרבים וכל מתנדבי בית חב"ד קריית אליעזר בחיפה.

בימים שקדמו לתהלוכת ל"ג בעומר בשכונת קרית אליעזר, נתלו מודעות ענק על לוחות המודעות ברחבי השכונה, מודעות המפרסמות את התהלוכה וכמו כן נעשתה הפצה אודות התהלוכה בכל תיבות הדואר ברחובות השכונה, כמו -כן הגדיל לעשות השליח הרב יוסף ליפש כשהכריז על התהלוכה גם באמצעות הודעות "וואטסאפ" שקראו לילדים להגיע ליטול חלק ולהשתתף בתהלוכה.

התהלוכה הגדולה, מרהיבה והססגונית משכה קהל ענק מכל שכבות הציבור, דתיים וחילונים גם יחד שהגיעו ונהרו מכל האיזור הקרוב למפגן אדיר של אחדות, שכולו כיף ואהבת ישראל. מאות ילדים ובני משפחותיהם נטלו חלק והשתתפו בהמוניהם בתהלוכת ל"ג בעומר שהתחילה ויצאה מרחבת מרכז הספורט הקהילתי שברחוב צה"ל שבשכונה וצעדה ברחוב צה"ל, רחובה הראשי של קריית אליעזר ולסיומו הגיע בתהלוכה ענקית וססגונית "יחד כל ילדי ישראל" ב"כיכר מאירהוף" שבשכונה, שם נערך כינוס גדול ומרהיב. 

כל ילד קיבל מתנה אפודה, דגלון, כובע, קרטיב, שתייה קרה ופיצה וחולק לילדים במתנה גם חומש מרהיב וחדש.

הכוכב המרכזי והאטרקציה המרכזית של התהלוכה היה המופע של "דידי הקוסם" אשר הפליא ומיגנט את המוני הילדים לצחוק בלי הפסקה מכל הלב והנשמה. לקראת סיום הכינוס התקיימה הגרלה בה הוגרלו בין הילדים הרבים פרסים יקרי ערך רבים משחקים, כרטיסי שיט בספינה ועוד כשגולת הכותרת היה הפרס הראשון של ההגרלה - רחפן עם מצלמה.

במהלך האירוע למדו הילדים בצורה חוויתית ויפה את סיפור ל"ג בעומר ועל "ואהבת לרעך כמוך" ושולבו בו 12 פסוקי התורה באומר ובצליל שריתקו את כל המוני הילדים, את האירוע כולו הנחה כהרגלו בקודש מידיי שנה בשנה בחן רב ובטוב טעם כבוד הרב יהושע ליפש. יש לציין כי אירוע ה"תהלוכה" התנהל לאורך כל אורכו בסדר מופתי שאורגן להפליא על ידי בית חב"ד קרית אליעזר ובסיועם של כל בני משפחת ליפש ומתנדביו הרבים.

בסיומו של האירוע ביקש שליח הרבי כבוד הרב יוסף ליפש, להודות מכל הלב לכל מתנדבי בית חב"ד קריית אליעזר שתרמו ונתנו יד לאירגון אירוע תהלוכה מרהיב וססגוני זה ואמר: "יום ל"ג בעומר הוא היום שבו פסקה המגיפה על כך שתלמידי רבי עקיבא לא נהגו כבוד זה בזה. מן הראוי שביום זה יתכנסו הילדים, דור העתיד, עם מסר של אחדות, בסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" ויקבלו על עצמם להוסיף באהבה לזולת. תהלוכת הילדים של מאות המשתתפים מכל שכבות הציבור כאן היום אצלנו בשכונת קריית אליעזר, מוכיחה לנו שאפשר לעשות הרבה דברים חיוביים עם מסר של אחדות. ברצוני להודות לכל מי שתרם וסייע להצלחתה המרשימה של התהלוכה, תודה לכל המתנדבים והמתנדבות של בית חב"ד קריית אליעזר שעמלו ועשו לילות כימים להצלחת התהלוכה והכינוס הגדול, בזכות כולכם זכינו כאן היום לקיים את התהלוכה הגדולה לשם ולתהילה ולתפארת כרצונו הקדוש של הרבי מליובאוויטש".

בסיום התהלוכה התפזרו מאות הילדים לבתיהם בשמחה ובהרגשה שהנה הנה אנו עוברים משמחת ל"ג בעומר לשמחת הגאולה. "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" !

צילום: אדיר יזירף.

מבצע אות בספר התורה • לאור ההצלחה: מגדילים את היעד ל1,000

היסטוריה בהודו: חתונה יהודית בבית חב״ד פושקר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...