• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

בונים ומשפצים את ישיבת חבד בראשל״צ

זה לא עוד יום התרמה, וגם לא עוד צ׳רידיי, היום אנחנו משפצים את ישיבת חב"ד בראשל"צ וזוכים לברכת הרבי להצלחה בחינוך הילדים!! ככתר הילומים בעיר ראשון לציון, ניצבת ומאירה ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש. הישיבה שהייתה ידועה בשם 'אחי תמימים', נוסדה לפני 65 שנים על ידי המשפיע הרוחני הגה"ח הרב חיים שאול ברוק ז"ל. עבור כל שקל שתתרמו, נקבל מחברת הבניה עוד שקל ועם תרומתכם = 2 שקלים.
בונים ומשפצים את ישיבת חבד בראשל״צ
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בונים ומשפצים את ישיבת חבד בראשל״צ
זה לא עוד יום התרמה, וגם לא עוד צ׳רידיי, היום אנחנו משפצים את ישיבת חב"ד בראשל"צ וזוכים לברכת הרבי להצלחה בחינוך הילדים!!
ככתר הילומים בעיר ראשון לציון, ניצבת ומאירה ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש. הישיבה שהייתה ידועה בשם 'אחי תמימים', נוסדה לפני 65 שנים על ידי המשפיע הרוחני הגה"ח הרב חיים שאול ברוק ז"ל. 

לתרומות בכ. אשראי (מאובטח)

כל מי שנקלע לאזור יערב לאזנו קולות התורה והתפילה, המהדהדים בעוז וברמה ונשמעים למרחוק. הישיבה הפכה לאבן שואבת לכל מבקש ה' בעיר ראשון לציון והסביבה. הפעילות התורנית מתמשכת באורח מתמיד וללא הרף, החל משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה.

על המלאכה מנצח ראש הישיבה הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר שליט"א, שידיו רב לו בהחדרת תורה ויראת שמיים, יחד עם צוות הר״מים והמשפיעים המסורים שנותנים מזמנם ומרצם להצלחת הישיבה על הניהול הגשמי מופקד הרב יואל רוזן שיחי׳ שלוקח על עצמו במסירות נפש ממש לדאוג לרווחת הישיבה. 

עבור כל שקל שתתרמו, נקבל מחברת הבניה עוד שקל ועם תרומתכם = 2 שקלים.

 

לתרומה בכ. אשראי (מאובטח)

ספר תורה לזכות אברהם מייזליש ע"ה

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...