• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

חג הגאולה בעיר הגאולה

למרות שההודעה על ההתוועדות, הגיעה באיחור, לתושבי בת ים, נהרו ביום שני האחרון, מאות להתוועדות חסידית, לרגל י"ב-י"ג תמוז חג הגאולה של אדמו"ר הריי"צ, בסימן מסירות נפש אז - והיום. ילדי מוסדות החינוך, הכריזו את 12 הפסוקים בחיות רבה, והפתיעו את הנוכחים בחזרה על פרק מ"א בתניא בעל פה.
חג הגאולה בעיר הגאולה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

למרות שההודעה על ההתוועדות, הגיעה באיחור, לתושבי בת ים, נהרו ביום שני האחרון, מאות להתוועדות חסידית, לרגל י"ב-י"ג תמוז חג הגאולה של אדמו"ר הריי"צ, בסימן מסירות נפש אז - והיום.

את מסכת הנאומים, פתח אורח מיוחד, הרב יוסף יצחק לוי, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בפיליפינים, שבמשך שעה ארוכה, שיתף את הקהל בחויות מרתקום מעולם השליחות, וניסים גלויים להם הם זוכים במסגרת השליחות.

הרב בנצי פרישמן, מנהל מוסדות חינוך חב"ד בעיר, נשא דברים על הזכות האישית של כל אחד להיות שותף ברישום ילדי ישראל לגני הילדים והתלמוד תורה בעיר.

הרב זמרוני ציק, שליח ומנהל בית חב"ד בעיר, למעלה מארבעים שנה, דיבר על הלימוד שיש לקחת מחג הגאולה ומסירות הנפש בימים ההם, לימינו אלו.

בין לבין, הוסיף נופך מיוחד, המנחה, הרב טובי והבה, שבכשרון רב, הנחה את המעמד, וטיבל אותו בסיפורי ימי הגאולה.

ילדי מוסדות החינוך, הכריזו את 12 הפסוקים בחיות רבה, והפתיעו את הנוכחים בחזרה על פרק מ"א בתניא בעל פה.

בנוסף נשא דברים, הרב ראובן רענן מנתיבות, שבחר לספר על תובנות מיוחדות בעקבות האירוע הענק "משיח בכיכר" שהתקיים בשבוע שעבר.

הרב חיים ציק, שיתף את הקהל במופת לו היה עד, של משפחה שבחרה לתמוך בשכר לימוד של ילד בגני חב"ד בעיר, וראו שפע ברכה בעסקיהם, עד שבחרו לאחר שנה להכפיל את התרומה.

את הנאומים חתם, הרב טוביה דורון, משפיע בבית כנסת חב"ד ברמת הנשיא, שדיבר אודות עניני גאולה ומשיח והפצתם.

 

צילום: מענדי טויטו

משיח בכיכר • גלריה ראשונה מהמעמד העוצמתי

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...