• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התוועדות י' שבט המרכזית באה"ק

שישים ושש שנות נשיאותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, היוו את הציר המרכזי של כינוס "הקהל" והתוועדות ארצית שהתקיימה ביום רביעי שעבר י' שבט, באולמי "בלוודר" בראשון לציון, ליד שולחנות ערוכים
התוועדות י' שבט המרכזית באה"ק התוועדות י' שבט המרכזית באה"ק התוועדות י' שבט המרכזית באה"ק
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

שישים ושש שנות נשיאותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, היוו את הציר המרכזי של כינוס "הקהל" והתוועדות ארצית שהתקיימה ביום רביעי שעבר י' שבט, באולמי "בלוודר" בראשון לציון, ליד שולחנות ערוכים.

המנחה הרב אברהם בן שמעון ראש כולל חב"ד בעתלית, פתח בדברים אודות חשיבות ההתוועדות כהמשך ליום י' שבט החותם את נשיאות אדמו"ר הריי"צ בשנת ה'שי"ת, הדור השישי בשושלת חב"ד ומציין את תחילת נשיאות הרבי שליט"א מלך המשיח, ביום י"א שבט, דור השביעי.

באמירת פרק התהלים של הרבי שליט"א מלך המשיח, התכבד הרב שאול רוזנבלט רב הספריה החסידית בביתר עלית. אחריו הוזמן הרב ישראל שלום שנייבאלג משפיע בחצרות חסידיות, לערוך את הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס.

הזמר החסידי ר' דוד סיטבון בליווי ר' יוסף חיים, ממשיכים את הכרזת ה"יחי" העצומה במחרוזת שירי משיח וגאולה. 12 ילדים חיילי צבאות ה', נציגי קהילות מרחבי הארץ, עולים בזה אחר זה להכרזת י"ב הפסוקים… הנשק הסודי לזירוז הגאולה.

ב"דבר מלכות" מתכבד הרב רפאל צבי הרטמן משפיע קהילת חב"ד-ליובאוויטש בבית שמש, המרחיב גם בנושא יחודה של חב"ד ליובאוויטש, וניסי זמן הגאולה. על כניסת העולם לעידן הגאולה, נושא דברים הרב אבישי איפרגון ראש ישיבת חב"ד בכפר סבא, איש מודעין לשעבר, המלווה את דבריו במצגת מרשימה על ניסי מלחמת המפרץ ותהפוכות בעולם הערבי. דברי ברכה מביא הרב רזיאל אלול חבר לשכת הרבנות ורב קהילת "אור החמה" ברסלב בבת-ים, המעלה על נס את פועלם של רבותינו נשיאנו ובפרט הרבי שליט"א מלך המשיח ומסיים בהכרזת "יחי".

בדיוק לפני 20 שנה, י' שבט תשנ"ו, התקיים "מעמד אחדות העולמי" באמצעות שידור לווייני בו התאחדו שש יבשות בהתוועדויות ענק שנערכו בו זמנית, לקבלת המלכות. יוזם הפרוייקט החדשני דאז, הן בתחום הטכנולוגי ובעיקר בתחום הגאולתי, היה הרב רמי אנטיאן. במהלך הכינוס הנוכחי בראשל"צ, מוקרנים קטעים מרגשים מהמעמד העולמי על גבי מסך ענק, כשבשיאו קורא הרב רמי לכל המשתתפים משש היבשות לעמוד ולהכריז יחד את הכרזת הקודש. שניות של הכנה, המתח בשיאו. ואז התרחש באולם דבר מדהים, כל הקהל בהתוועדות העכשווית בראשל"צ, קם על רגליו כאיש אחד והצטרפו בהתרגשות עצומה להכרזת הקודש מפי רמי. התחושה החזקה הייתה רמי מכריז את זה כעת ממש.

את חלקה של האומנות בזירוז הגאולה, הציג ד"ר הרב בן ציון בר עמי אמן הציור באמצעות אותיות קודש, שסיפר כיצד יצירות אומנות שלו הפכו למקור ברכות באמצעות ברכות והנחיות שקיבל ביחידויות עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

משיח בעסקים. ר' חיים דנינו מנתיבות מספר על מעורבות הרבי שליט"א מלך המשיח בעסקיו באמצעות האגרות קודש. דברי ברכה נוספים מפי ידיד חב"ד מר ישראל רביב. את חלקו הרשמי של הערב מסיים הרב זמרוני ציק המדגיש את הצורך גם ב"שטות דקדושה" להבאת הגאולה. לאחר דקות ארוכות של ריקוד, הקהל מתיישב להתוועדות עד לשעות הקטנות. הכל לזירוז הגאולה.

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...