• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פיגועים בבני ברק? אזהרות מלך המשיח

"אותם אלו שמעונינים למסור שטחים.. מקשים את ‏‎ההגנה על כפר-חב"ד, ועל בני-ברק.. כיון שהם רוצים למצוא-חן בעיני אומות-העולם והם ‏‏רוצים לקבל כסף" - אזהרותיו הנבואיות של הרבי מלך המשיח שליט"א אודות בני ברק • קריאה
פיגועים בבני ברק? אזהרות מלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מוכרים את הביטחון

‏ואכן, מפורסם וידוע לכולם, ששאלו זאת כבר את אנשי הביטחון, ואף קיבלו מהם ‏תשובה ברורה לכך: שאם ימסרו את השטחים הנמצאים ליד תעלת-סואץ - יגבר אז המצב ‏של פיקוח-נפש.

ואותם אלו שמעונינים למסור שטחים יודעים זאת, ושבכך מקשים את ‏‎ההגנה על כפר-חב"ד, ועל בני-ברק, ועל מאה-שערים, ועל חדרה ועל עין חרוד ובכל מקום ‏בו נמצאים יהודים, ולמרות זאת, כיון שהם רוצים למצוא-חן בעיני אומות-העולם והם ‏‏רוצים לקבל כסף, הם מוכנים למסור את השטחים ולעשות את מצב הבטחון גרוע יותר - ‏וכל זה, עבור בצע-כסף.

 (משיחת כ' מנחם אב, תשל"ו)

זה לא משנה איפה

‏ויהי רצון, שיהיה העניין של שופטים ושוטרים תתן לך‎ -‏ "שופטים ושוטרים" ‏הפוסקים לפי דיני התורה. כולל גם הדין הברור בהלכות שבת שאם מוותרים למחבלים ‏גורמים לכך ש"תהא הארץ נוחה ליכבש לפניהם".

ואין כל נפקא מינה אם מדובר על ארץ ‏ישראל, או על בארא-פארק, קיו-גארדענס, וויליאמסבורג, קראון-הייטס או בני-ברק - בכל ‏מקום זהו אותו דין! וכך גם צריכים לפסוק בנוגע לרמאללה, בנוגע לרמת הגולן והחרמון ‏כהוראת אנשי הצבא (שמשרתים כעת בצבא) שאמרו באופן ברור, שאם יסוגו מהשטחים ‏ולא יעשו את מה שצריך לעשות מבחינה בטחונית - הרי שמעמידים בסכנת פיקוח-נפש, ‏היה-לא-תהיה, את כל היהודים הנמצאים בארץ ישראל.

‏(מעובד ע"פ שיחת מוצאי שבת-פרשת ראה, א' דראש-חודש אלול תשל"ח)

‏אין הבדל בין יהודה ושומרון לבני ברק

וכאמור, אין מדובר כאן אודות קדושת ירושלים, אלא על "תהא הארץ נוחה ליכבש ‏בפניהם". ואותם אלה האומרים שמותר למסור שעל בגולן, ביהודה ושומרון וכיוצא-בזה - ‏הרי בכך הם פוסקים את אותו דין בדיוק גם על הר-הבית, על ירושלים העתיקה, על ‏ירושלים החדשה, על בני-ברק, על כפר-חב"ד, על קריית-צאנז ועל כל חלק בארץ ישראל - ‏שעל כל אלה חל הדין שכשרוצים למוסרו - או אפילו שעל ממנו - אזי זה גורם ש"תהא ‏הארץ נוחה ליכבש בפניהם".

‏‏אך בפועל, באים ומשכנעים אותם שיפרסמו שדין זה הוא רק אודות יהודה ושומרון ‏ואין הוא קשור להלכות שבת, אך בפועל זהו היפך הנאמר בשולחן ערוך שכל הטעמים ‏הנ"ל חלים גם על בני-ברק, על כפר-חב"ד, על תל-אביב, על חדרה, על נצרת, על ירושלים ‏העתיקה ועל ירושלים החדשה וכן על כל ארץ ישראל כולה, היה-לא-תהיה!

(מוצאי ל"ג בעומר תש"מ)

פיגוע ירי בבני ברק: חמישה נרצחים הי"ד

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...