• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

גל עליה אדיר: מספר שיא של עולים חדשים לארץ ישראל

העליה לארץ הקודש בשנתיים האחרונות התעצמה והתגברה במאות אחוזים • רוסיה מובילה במספר העולים • יחד עם עידוד העליה הברוכה, על הממשלה למנוע את השתקעותם של גויים בארץ • ואתם תלוקטו לאחד אחד בני ישראל
גל עליה אדיר: מספר שיא של עולים חדשים לארץ ישראל
עולה נרגש מחזיק ספר תורה (צילום: דוברות אל על)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

סיכום נתוני העליה בחצי השנה האחרונה אותם פרסמו הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשרד העליה והקליטה, מעלים נתונים שלא נראו כמותם בעשורים האחרונים - מעל 30,000 עולים בתקופת הלחימה באוקראינה.

אם בתחילה מרבית העולים הגיעו מאוקראינה, הרי שעם התמקדות הלחימה הרוסית באזורים ספציפיים באוקראינה, מרבית העולים מגיעים דווקא מרחבי רוסיה שמתמודדת עם משברים פנימיים וכלכליים עמוקים.

מרבית העולים מאוקראינה הינן נשים - מעל 60% - וזאת משום איסור שהטילה ממשלת אוקראינה על יציאת גברים בגילאים מסוימים, לצרכי הגנה ולחימה. בקרב העולים מרוסיה, היחס בין גברים לנשים מאוזן ועומד על 50.8% נשים ו- 49.2% גברים.

עוד פורסם לא מכבר על ידי משרד העלייה והקליטה כי בעשרות השנים האחרונות עלו לישראל 3,372,035 יהודים, כאשר שנת העלייה הנרחבת ביותר הייתה ה'תש"ט (1949), שבה עלו 239,954 יהודים, ושנת העלייה המצומצמת ביותר הייתה ה'תשמ"ו (1986), שבה עלו רק 9,506 יהודים. בעשור האחרון, מקיץ ה'תשע"ב (2012), עלו לישראל 289 אלף יהודים - 28% עלו מרוסיה, 20% מאוקראינה, 14% מצרפת, 11% מארצות הברית ו- 3% מאתיופיה.

לא לגויים

עליית היהודים לארץ הקודש מסמלת את אחד מייעודי הגאולה המרכזיים, אז יתקבצו כל הגלויות לארץ ישראל. ייעוד שעל פי דברי הרבי שליט"א מלך המשיח כבר התחיל להתרחש לפני כשלושים שנה.

יחד עם העליה הברוכה, על הממשלה לעמוד על המשמר שלא לאפשר את כניסתם של אינם יהודים לארצנו, מה שמקעקע את הצביון היהודי ויוצר בעיות משמעותיות ביותר בערי ישראל. בנוסף לכך, מצוקת הדיור אינה סוד, ועלותו של סל הקליטה ידועה ומפורסמת, אין לנו משאבים להכניס לכאן גויים, עלינו להיערך ולהכניס כמה שיותר יהודים - כאלו שנולדו לאם יהודיה או נתגיירו כהלכה.

להתכונן לעליה הגדולה

לקראת שנות ה-90 קרא הרבי שליט"א מלך המשיח לממשלת ישראל להתכונן לקליטת מסת עולים גדולה מברית המועצות. באותם ימים איש לא חלם ולא חזה את נפילת מסך הברזל והעליה הגדולה.

פעולותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות חסידיו בארץ הקודש היוותה נחמה פורתא בדמות שיכון לעולים שנבנה בפאתי ירושלים ולצידו אלפי מקומות עבודה תעשייתיים.

כיום, ערב הגאולה, עלינו להתכונן לעליה הגדולה והנצחית, קיבוץ נדחי ישראל מכל העולם כולו לארץ הקודש בגאולה האמיתית והשלימה. אין מה לדאוג, יהיה מקום לכולם.

ברק גרוסברג מתארח ברדיו קול חי עם הסינגל החדש

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...