• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

פרשנות / ההצבעה קירבה את סופה של הממשלה

דבר אחד ברור במערכת הפוליטית: ההצבעה אמש קירבה עוד יותר את סופה של הממשלה המקרטעת הזו, שכבר חודשיים אין לה רוב, והיא לא מסוגלת להעביר חוקים ולשלוט, ולמעשה אינה מתפקדת
ההצבעה קירבה את סופה של הממשלה
השר גדעון סער (צילום: דוברות הכנסת)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במשך היום המשיכו גלי ההדף של ההצבעה אמש להשפיע על יציבות הממשלה.
כזכור, בהצבעה אתמול על " תקנות יו"ש " נעדרו 3 חברי כנסת של רע"מ והרביעי (גנאיים) הצביע נגד, ובכך הוכח סופית (למי שעוד היה צריך הוכחה...) שאין אפשרות, גם לממשלת שמאל קיצוני שבה נמצאת מר"ץ והעבודה, להסתמך על המפלגות הערביות.

לכן, אמר גדעון סער היום שוהא לא מתחרט על האמירה שלו על כך שלקואליציה אין זכות קיום, והוסיף ש"יתכן שהניסוי [של ממשלה ביחד עם הערבים] לא הוכיח את עצמו".

אך בפועל, סער עדיין נמנע מהפלת הממשלה, אלא רק דרש מבנט תגובה חריפה, ובנט מצידו הודיע על הפסקת הקידום של כל הצעות החוק של רע"מ, בשל התנהגותה בהצבעה אמש.

אולם, ברור שהתגובה הזו היא זמנית מאוד, שהרי בנט חרד מנטישה של רע"מ, ולכן ברור שמהר מאוד יחזרו לחלק בונוסים למפלגה הזו...
במשך היום כבר פורסם שבקואליציה עובדים על "חבילות פרישה" עבור 2 החכ"ים הערבים שהצביעו נגד. ברור ופשוט שה"חבילות" הללו הן למעשה עוד מאות מיליונים שיובטחו למגזר הערבי, על מנת ששני הח"כים הנ"ל יוכלו לעזוב את הכנסת ולטעון שהם קיבלו כל מה שרצו, ועשו כל מה שיכלו לטובת הערבים.

ובמלים פשוטות - שוב משחדים את הח"כים הערבים - על חשבון הכסף של משלם המסים הישראלי!

ובכל אופן - דבר אחד ברור במערכת הפוליטית - ההצבעה אמש קירבה עוד יותר את סופה של הממשלה המקרטעת הזו, שכבר חודשיים אין לה רוב, והיא לא מסוגלת להעביר חוקים ולשלוט, ולמעשה אינה מתפקדת.

נפילתה הקרובה של הממשלה מסמלת יותר מכל את העובדה, שגם השמאל לא מצליח להרכיב ממשלה יציבה, וגם הימין לא מצליח - ולכן, הפתרון היחיד הוא - משיח בן דוד!

למרות המיליונים שהועברו לערבים הם הפילו את החוק

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...