• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

עליה וקוץ בה

תופעה מבורכת של עליית אלפים רבים לישראל, מעידה על התממשות שלב נוסף בקיום קיבוץ הגלויות • יחד עם זאת, הרשויות נקראות שלא לנצל את המצב כדי לאזרח גויים בישראל
עליה וקוץ בה
פליטים מאוקראינה (צילום: Fotoreserg,depositphotos)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בצעד חסר תקדים, התגייסו שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח, להביא קהילות רבות מאזורי הלחימה באוקראינה, לארץ ישראל. מראה המטוסים הנוחתים בזה אחר זה, ובתוכם יהודים הזוכים להגיע ל"מקום הבטוח בעולם", ריגש רבים.

חלק מהפעילות נוהלה כמבצע צבאי לכל דבר. החל מריכוז התושבים להסעות מאורגנות, נסיעה בתיאום ביטחוני מלא מול הרשויות על מנת להבטיח את נסיעתם בשלום, הוצאתם מחוץ למדינה המופגזת למדינה שכנה, ומשם בטיסות ישירות לישראל. לאורך כל המסע, התגייסו שלוחים רבים על מנת לספק מקומות לינה ואכילה לנוסעים התשושים.

רבים מאלו שהגיעו לישראל, מוצאים כאן את ביתם החדש, ובכך מצטרפים לרבים אחרים שעשו את הצעד בשנים האחרונות, ועברו לגור בישראל.

הרבי שליט"א מלך המשיח מציין כי העלייה ההמונית לישראל בתקופתנו, הינה התחלת התגשמות הנבואה על קיבוץ הגלויות, הצפוי להתבצע בצורה מלאה בקרוב ממש, כאשר מלך המשיח יאסוף את כל היהודים מכל מדינות העולם בחזרה לישראל. במילותיו של הנביא ישעיהו: "והיה ביום ההוא יתקע בשופר גדול, ובאו האובדים בארץ אשור, והנדחים בארץ מצרים, והשתחוו לה' בהר הקודש בירושלים".

לצד השמחה הגדולה על הגעתם של יהודים רבים בשלום, נשמעת גם ביקורת חריפה על ניצול המצב בידי גורמים אינטרסנטיים, כדי להציף את ישראל בכאלו שאינם יהודים ולגרום להטמעתם בקרב החברה כיהודים.

חלקם מנצלים את הפרצה בחוק השבות, המאפשרת לכאלו שאינם יהודים על פי ההלכה, כאלו בעלי זיקה משפחתית ליהודים, להגיע לישראל. חלק מהבאים אף אינם טוענים לניצול החוק, אלא מטעמים הומניטריים מבקשים להיכנס ארצה, כשניסיון העבר הוכיח כי ביניהם גם כאלו שבאו על מנת להשתקע.

כניסתן של קבוצות עולים שאינם יהודים, משפיעה באופן מיידי על האופי היהודי של סביבתם, כאשר במקומות בהם נקלטו מסתננים ממדינות שונות לאורך השנים, וכן במקומות בהם מתגוררים ריכוזים של גויים, נפרם הצביון היהודי. בחלק גדול מהמקרים אף נרשמות בעיות של נישואי תערובת, המאיימים על המשכיות העם היהודי, כאשר אלו הנושאים נשים שאינם יהודיות על פי ההלכה, מאבדים את זרעם מעם ישראל.

התחפשו לחבדניקים וזיכו רבים בתפילין

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...