• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יוזמות ביום גאולה • מוקד ברכות בערבית

אתמול (שלישי) בכינוס פעילים סיפר בועז קלי על פתיחת אתר אגרות קודש בערבית الكراسات المقدسة, ועל הקמת מוקד טלפוני בערבית, לעזרה בפיענוח המענה לערבים שפונים אל הרבי שליט"א מלך המשיח - בשפתם. דיווח מקוצר על החדשות החמות מכינוס הפעילים.
יוזמות ביום גאולה • מוקד ברכות בערבית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אתמול (שלישי) בכינוס פעילים סיפר בועז קלי על פתיחת אתר אגרות קודש בערבית الكراسات المقدسة, ועל הקמת מוקד טלפוני בערבית, לעזרה בפיענוח המענה לערבים שפונים אל הרבי שליט"א מלך המשיח - בשפתם

כניסה לאתר אגרות קודש الكراسات المقدسة בערבית.

הרב בועז קלי הגיע לכינוס עם הדרוזי רפעא חלבי שגם תרגם את ממשק אתר אגרות קודש לערבית. רפעא חלבי סיפר שכבר הספיק לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח ולקבל תשובה לשאלתו. הרב בועז קלי אמר שכמה רבנים דוברי ערבית כבר הסכימו לבקשתו לענות לטלפונים, בתור המפרשים של אגרות קודש לערבים. 

השלמת תרגום התניא לערבית

עוד סיפר הרב קלי על השלמת תרגום התניא לערבית, שעל תרגום זה אמר הרבי שליט"א מלך המשיח, שהוא יברר את קליפת ישמעאל, ובהזדמנות אחרת - ישבור את קליפת ישמעאל.

בכל ישוב ערבי נמצאים יהודים שגדלו כערבים, אומר הרב קלי, וסיפר איך גם לו יצא להיפגש עם ערבי צעיר שהציג את עצמו לפניו כיהודי ששם אימו סילויה, והדליק נרות חנוכה בברכה באחד ממועדוני הבילוי ב"עמק האלכוהול" במפרץ חיפה. אותו צעיר יהודי שגדל לאב ערבי בבית גאן ביקש מהרב קלי, שלא יספר את זה לחברים שלו, כי הוא לא רוצה שהם ידעו שהוא יהודי. הסרטון של הרב בועז קלי יעלה באתר הגאולה בעז"ה בימים הקרובים, עקבו אחרינו.

בנצי גופשטיין מארגון להב"ה

בהמשך לזה, דיבר הרב בנצי גופשטיין שסיפר על הקשר של הרב כהנא הי"ד עם הרבי שליט"א מלך המשיח בענינים המשותפים של שלימות התורה, העם והארץ. הרב בנצי גופשטיין סיפר על כמה פעילויות אחרונות של הקבוצה שלו בנוגע לשלימות העם, תיקון חוק מיהו יהודי ומניעת התבוללות של נערות יהודיות צעירות שנתפסות ע"י ערבים ימח שמם.

מפלגת ש"ס נגד תיקון מיהו יהודי

הרב גופשטיין סיפר שהרב כהנא הי"ד העלה להצבעה בכנסת את חוק מיהו יהודי עם שדולת חב"ד. הרב כהנא חזר על דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח שחברי הכנסת הערבים צריכים לפסול את עצמם מהדיון, ונזף בחבר כנסת ערבי שאמר שלרבי מליובאוויטש אסור להתערב במה שקורה בארץ. בזמן ההצבעה, כל חברי הכנסת של מפלגת ש"ס ברחו מהמליאה כדי שתיקון החוק לא יעבור, ורק הרב יעקב יוסף ז"ל נשאר והצביע בעד תיקון החוק.

בין היתר דיבר הרב בנצי גופשטיין על הכרזה אחרונה של אביגדור ליברמן, שנערי הגבעות הם האויב של המדינה. בהמשך לקו ממשלתי זה של מלחמת חורמה בכל גורם שעלול להפריע להחזרת השטחים, אמר אחד משומרי הסף הלשעברים יובל דיסקין, ש"מדינת יהודה משתלטת על מדינת ישראל". כזכור, ממשלת ישראל מנהלת מסע מעצרים וכלא ללא משפט, נגד נערים בעלי מסירות נפש שביקרו או שרק דיברו עם חברים שלהם שישנו לילה אחד על גבעה חשופה בשומרון.

ובקשר לכך, אמר שחברי מפלגת הבית היהודי ויתרו מראש רח"ל על שטחי A ו-B, ועל שטח C גם אפשר להתפשר...

גם הסרט עם דבריו הנוקבים של הרב גופשטיין יעלה בעז"ה עוד מספר ימים בלי צנזורה באתר הגאולה. עקבו.

הרב נוטיק מההפגנה בפתח תקוה

בכינוס דיבר גם הרב זלמן נוטיק ראש הישיבה והמשפיע המפורסם, שדיבר על הנסיעה לרבי שליט"א מלך המשיח, ודרך אגב סיפר גם על אחיו הבכור מפתח תקוה, שנקלע להפגנה ה"קבועה" בשבת אחה"צ מול ביתו של היועה"מ לממשלה. סרטון המפגש בין הרב נוטיק מפתח תקוה למפגין שמאל קיצוני שאומר לו "תוריד את השטיח מהראש שלך", ועוד הערות פוגעניות על הזקן בסגנון אנטישמי נאצי, גרם לזעזוע בכל שכבות הציבור.

הרב זלמו נוטיק (שנולד בנחלת הר חב"ד ארץ אחרי שמשפחתו עלתה) סיפר על אחיו הגדול שהיה ילד למשפחה חב"דית בטשקנט בזמן הקומוניזם, ולא היתה ברירה והילד היה הולך לבית הספר. בשיעורי ההתעמלות, היה הנוהג שנשארים להתעמל רק עם תחתונים. אחיו, מספר הרב נוטיק, לא הסכים בשום אופן להוריד את הטלית קטן (הציצית) בטענה שזה קדוש, והמשיך לספוג ביזיונות מחבריו ללימודים.

כפי שראו כולם בסרטון, סיפר הרב נוטיק, אחיו הגדול הוא לא דברן, אלא אדם שלומד כל היום תורה. גם דבריו של הרב נוטיק יעלו בימים הקרובים לאתר הגאולה, המשיכו לעקוב.

שמונה שנים של נפלאות וישועות בדולר אחד

בין הדוברים היה גם הרב ניר גבריאל שסיפר על הניסים של הקמת ישיבה חדשה בפלורנטין "פלטרין של מלך" בת"א. הרב ניר גבריאל בעצמו תל אביבי מקומי שזכה להתקרב לרבי שליט"א מלך המשיח לפני כעשר שנים, קיבל לאחרונה סמיכה לרבנות עיר, ואף לדיינות בדיני ממונות. על לפני שנה היה בין פעילי הבית חב"ד שהפך על ידו לישיבה לצעירים.

דרך אגב, סיפר הרב ניר גבריאל על ניסים נפלאות וישועות שעושה שטר דולר אחד משך שמונה שנים. שטר הדולר ניתן מהרבי שליט"א מלך המשיח לאישה שביקשה ברכה לשידוך, והרבי ענה לה "לרפואה שלמה". היא ביקשה שוב ברכה לשידוך, והרבי שוב ענה "רפואה שלמה". לא היתה לה אז שום בעיה רפואית, אבל אחר כך התגלתה אצלה ה"יענע מחלה", והיו ניסי ניסים. 

כמה שנים אחרי זה, הרב ניר גבריאל ביקש ממנה את הדולר בהשאלה בשביל בעיה דומה אצל אישה אחרת, והישועה באה באופן ניסי ממש. מאותו זמן, הדולר הזה התחיל להסתובב בין אנשים שזקוקים לרפואה, בהשאלת בעלת הדולר ובתיווך הרב ניר גבריאל שסיפר עוד שני סיפורים מתוך ניסי ההצלה. גם דבריו של הרב ניר גבריאל יעלו עוד מספר ימים באתר הגאולה.

כיסוי ראש כשר רק פאה לא מטפחת

הרב יפתח לוזיה מצפת, שמפורסם בחוש ההומור וה"צחוקים" שמלווים את ההרצאות שלו, סיפר שהקים לאחרונה מערך הרצאות מבוסס על מצגות שמביאות ראיות וחומר תורני רב, להבהרת נושא הפאה, כדי לשלול את הטעויות שהשתרשו בציבור בעקבות הסתה פרועה וחסרת אחריות מצד גורמים כביכול "דתיים", שמפרסמים בכל מקום אפשרי, כביכול בשם התורה ובשם רבנים בשקר גמור, מגלים פנים בתורה שלא כהלכה, מורידים מקדושת בנות ישראל הכשרות, ומאלצים אותן לגלות עת ערוות שערן מתחת למטפחות שלא מכסות את כל השער על פי "פסקי דין" של אנשים שגילו פנים בתורה שלא כהלכה.

ההשפעה על ציבור תמים מתוך הסתה טרוריסטית של תנורי גיהנם, שאין אחריה שום דבר הלכתי או תורני זו תופעה פסולה מאד, שעד עתה אין לה מענה, אומר הרב לוזיה, וחייבים להתייחס לנושא במלוא הרצינות.

הרב לוזיה הכין מערך מצגות ושיעורים על הנושא, ומוכן לבוא לכל קהל, נשים או גברים, צעירות או מבוגרות, מכל העדות, ולהוכיח שלדברי ההסתה נגד הפיאות אין שחר. אדרבה, מטפחת לא מכסה את הראש אפילו אם חבושה היטב, ובדרך כלל "שער באישה ערווה" מציצ מתחת למטפחת הדוקה במצח, ליד האוזניים או בעורף האישה.

הרבי שליט"א מלך המשיח כתב עשרות אגרות קודש בנושא הפאה, ובזמן שהיה מסדר קידושין, הרבי הסכים לסדר קידושין רק לזוג שהאישה מקבלת על עצמה ללכת עם כיסוי ראש "שייטל" פאה. ולהזכיר, שכל אגרות קודש אלו נכתבו הרבה הרבה שנים לפני שנת תש"ע, שאחד הרבנים (שכבר נפטר) יצא בקול גדול ובהכרזה פוליטית של גיהני גיהנם לנשים שלא ילבשו פאה ולא יצביעו למפלגה שעמד בראשה. הסרט עם דבריו של הרב יפתח לוזיה בעז"ה בימים הקרובים באתר הגאולה.

הדווח המלא על הכינוס - בהמשך.

 

צילום מסך ואתר הגאולה בערבית

ika05

 

התשובה האמיתית לטרור

תמונות החטופים ששוחררו שהיו על חלון הבית חב"ד: השליח בראיון לעמי מימון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...