• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ו אב התשפ"ד (19.08.2024) פרשת ואתחנן

מביאים את המשיח לילדי ישראל: חזקו ואמצו, תמימים

מאות מתלמידי התמימים בחרו לעסוק הקיץ בחינוך ילדים ישראל, שרבים מהם שומעים כעת לראשונה על הרבי שליט"א מלך המשיח - חזקו ואמצו! • מכתב מהרב חיים אברביה לתלמידי התמימים
מביאים את המשיח לילדי ישראל: חזקו ואמצו, תמימים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אחיי היקרים, תלמידי התמימים,

ברגעים אלו, כאשר רבים מחבריכם נהנים מחופשת בין הזמנים, אתם בוחרים בדרך אחרת - דרך של מסירות נפש, של אהבת ישראל, של הגשמת חזונו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

אתם יוצאים לערי השדה, אל אותן נשמות צמאות, ילדים ובני נוער שטרם זכו לטעום מאורה של היהדות. בכך, אתם ממשיכים את מסורת החסידים מדורות עברו, מימי אדמו"ר הזקן ועד לדורנו אנו, הדור השביעי.

בשבועיים הקרובים, אתם הופכים את הסיפורים שעליהם גדלנו למציאות חיה ונושמת. אתם יוצרים את הקשר בין "העם שבשדות" לבין נשיא הדור, מלך המשיח. בידיכם הכוח להאיר נשמות, לבנות השקפת עולם, ולחבר יהודים לשורשם.

זו אינה סיסמה ריקה. זוהי המשימה הקדושה ביותר - להביא את אורו של הרבי שליט"א מלך המשיח לכל פינה בעולם. כל מפגש, כל שיחה, כל חיוך שתעניקו לילד או נער - הם צעד נוסף בהגשמת חזון הגאולה.

אל תתעסקו כעת בחשבונות אישיים או בדאגות צדדיות. קיבלתם מתנה יקרה מפז - הזדמנות להביא נשמות לרבי שליט"א מלך המשיח, להאיר את דרכם של אלה שטרם הכירו את אור היהדות, את משמעות הגאולה, ואת דמותו של המשיח.

זכרו, כל הדורות חיכו לרגעים אלו. אל תחמיצו אותם! השקיעו כל טיפת אנרגיה בהסברה, בשכנוע, בחיבור ובהארה. הנערים והילדים שתפגשו מחכים לשמוע מה יש לרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח לומר להם. הם מצפים למסר אמיתי, כן ועמוק.

ובעצם, כולנו מחכים. לא רק לדבר על הגאולה, לא רק להאמין בה - אלא פשוט לראות אותה מתגשמת לנגד עינינו. "הנה אלוקינו זה" - אנו על סף הרגע הגדול הזה.

צאו לדרככם, תלמידי התמימים, והביאו את בשורת הגאולה לכל יהודי. בזכותכם, נזכה כולנו לראות את התגשמות הייעוד "ומלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים", במהרה בימינו ממש.

באהבת חסידים אמיתית ובציפייה לגאולה השלמה,

חיים אברביה

היום! אירוע ההצדעה של חב"ד בת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...