• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מאחורי הקלעים: הרב יצחק רחימי מספר על עצרת גאולה ומשיח

בעוד השבועיים וחצי יחול חג האמונה ג' בתמוז. בעוד אנ"ש ברחבי תבל מתכוננים בלימוד והחלטות טובות, במשרדי האגודה נערכים לכנס השנתי • ראיון עם מפיק האירוע, הרב יצחק רחימי
מאחורי הקלעים: הרב יצחק רחימי מספר על עצרת גאולה ומשיח
הרב איציק רחימי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כשלושים שנה שהאגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה עורכת כנסים ארציים לכבוד ג' בתמוז. מי שעומד מאחורי הפקת האירועים האלו, הוא הרב יצחק רחימי, שכבר חודשים לפני הכנס שוקד על הצלחת האירוע לילות כימים.

תפסנו אותו לשיחה קצרה במשרדו, כדי לשמוע ממנו קצת על מאחורי הקלעים של "עצרת גאולה ומשיח".

עשרים שנה ברציפות שאתה עומד בראש הפקת עצרת גאולה ומשיח. מהם החידושים הצפויים לנו השנה?

מלבד הנאומים האחרים שידברו על הנושא המרכזי 'גאולה ומשיח' ו'התחזקות באמונה הטהורה ברבי מלך המשיח שליט"א', השנה, לאור המצב הביטחוני בארץ הקודש, נשים דגש מיוחד גם על עמדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בקשר עם המצב הביטחוני בארץ הקודש. יגיעו אנשים מתחום הביטחון שידברו על כך, ו"יניחו את הדברים על השולחן".

מאחורי הקלעים: מהם החששות המלוות הפקת אירוע שכזה?

אין חששות. אנחנו הולכים בכוחו של הרבי שליט"א מלך המשיח ובברכתו הקדושה על כל צעד ושעל, לכן ברור שכל ההכנות, וגם הכינוס בפועל, יעברו על הצד הטוב והמוצלח ביותר.

מדוע הוחלט השנה לערוך את האירוע בראש חודש ולא בתאריך ג' תמוז?

קודם כל, זו לא פעם ראשונה שאנחנו עורכים את הכינוס בראש חודש תמוז, זה כבר היה בשנים עברו. שנית, אנחנו רוצים לתת אפשרות לשלוחים לעשות התוועדויות כל אחד במקומו, שההתוועדויות המקומיות לא יבואו על חשבון ההגעה לעצרת, כך שגם יגיעו לעצרת גאולה ומשיח וגם יארגנו התוועדות במקומם בימים שלאחרי זה.

מהו רגע שנחרט אצלך מהכינוסים שנערכו במשך השנים?

בעצרת גאולה ומשיח 'משיח בכיכר' בתשע"ח, עלה לי רעיון לערוך בכיכר את מעמד "קידוש לבנה" הגדול בעולם. שהרב אלעזר קעניג בא לערוך את הקידוש לבנה, ראינו שאין לבנה. עמדתי שם מאחורי הקלעים, התקשרתי לרב בנצי פרישמן ואמרתי לו ש"ימשוך" את מי שמדבר עכשיו, כי עדיין אין לבנה. והנה, בדיוק כשהדובר סיים לדבר, הלבנה התגלתה. זה היה רגע מאד מרגש, שראינו את השגחתו של הרבי שליט"א מלך המשיח באופן מוחשי ופלאי.

איך יכול כל אחד לעזור ולסייע להצלחת הכינוס?

העצרת היא התוועדות מרכזית לכבודו של הרבי שליט"א מלך המשיח. מי שרוצה להביא לרבי מתנה לג' תמוז, דבר ראשון, עצם הנוכחות והגעה לעצרת זה הדבר הכי טוב שיכול להיות. מלבד זאת שכל אחד עושה התוועדות במקומו, שיראה מחויבות להגיע לעצרת.

דבר שני, כל אחד שדואג לארגן הסעות ממקום מגוריו לעצרת, ולהביא איתו עוד כמה עשרות יהודים, הופך להיות שותף בארגון העצרת. להזמין אוטובוס, למכור כרטיסים לאוטובוס וכו', ולהביא את קהילתו ואת עירו לעצרת. אין יותר טוב מכך. אין יותר כבוד לרבי שליט"א מלך המשיח, מאשר שנמלא את האמפי.

לסיום: מה נאחל לך בימים אלו של ההכנות לעצרת?

שהאמפי יתמלא מפה לפה, והכל יעבור בשלום ויהיה בהצלחה רבה ומופלגה, ללא מניעות ועיכובים, וכמו שאמרנו מקודם, שכיון שהולכים בכוחו של הרבי שליט"א מלך המשיח - הכל יצליח על הצד הטוב ביותר.

ועוד והוא העיקר שהכינוס יפעל את פעולתו העיקרית - התגלותו המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח, עוד לפני העצרת, כך שהיא תתקיים בירושלים הבנויה!

ראיין: מנחם מענדל קויפמן.

רואים את הקולות: גלריה מעצרת גאולה ומשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...