• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הסיקור המלא / האלפים בעצרת: אנחנו מצפים, אנחנו מוכנים!

כינוס עוצמתי שכולו אמונה טהורה והתחזקות בדבריו הנצחיים של הרבי שליט"א מלך המשיח • לאורך עצרת גאולה ומשיח ביטאו הדוברים את הבטחון בנבואות נשיא הדור • בין לבין פרץ הקהל במעגלי שמחה בניצוח הזמרים החסידיים • הסיקור המלא
האלפים בעצרת: אנחנו מצפים, אנחנו מוכנים!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

קצת לפני השעה שבע בערב, ניתן האות, ופתחי האמפיתיאטרון הבת ימי נפתחו לקהל הרחב. בזה אחר זה עצרו ליד רחבת הכניסה האוטובוסים ששינעו את האלפים מכל רכבי הארץ. זר כי היה מעיף מבט על הרחובות הקרובים ובחניונים הסמוכים, בוודאי היה מופתע לגלות את כמות הרכבים עליהם מוצב בקביעות שלט, דגל או פרסום דומה המבשר את בשורת הגאולה. יום חג האמונה הטהורה, הורגש על פניהם של ההמונים שבסדר מופתי נכנסו לתוך מתחם האירוע, כשהם לבושים בגדי שבת.

1 (941)

ילדי חמד מיהרו לגשת אל הדוכנים הרבים שפוזרו בצידי המתחם. שפע עצום של מוצרים והפקות שונות בתחום הפצת בשורת הגאולה, עמדו לרשות הקהל, שאכן נענה ורכש כמויות נכבדות שימשו כל אחד במסגרת פעילותו.

אמונה וציפיה

מיד לאחר שהסתיימה תפילת מנחה, ניגש מנחה העצרת, הרב מנחם מענדל ששון, ובמילים קולעות ביטא את מהותו של יום, ענינו של הכנס החשוב, המתקיים בפעם העשרים ברציפות ללא הפסקה, על ידי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה. מאחוריו פרוסים המסכים, עליהם מוקרנת תמונתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בשילוב אפקטים ויזואליים, בהפקת צוות המולטימדיה, שכמו כל שאר הפקת האירוע, עמד תחת ניצוחו של מפיק הגאולה הרב יצחק רחימי.

בעוד הקהל הולך ומתיישב במקומו, ממשיך המנחה בדברי הפתיחה, כשהוא מחייה מחדש את המטרה לשמה קיים הכינוס: חיזוק והתחזקות אמונה הטהורה בדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח. כנהוג, נפתח האירוע באמירת פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח - פרק קכ"ב, שנקרא על ידי הרב איתן פיזם, מנכ"ל ישיבת תומכי תמימים בקריות. מיד לאחר מכן, בעוד הקהל נותר לעמוד על מקומו, עלה הרב אסף דפנה, משפיע קהילת אנ"ש בשיכון ה' בבני ברק על מנת להזמין את הרבי שליט"א מלך המשיח למעמד בשם הקהל ובשם עם ישראל כולו המצפים להתגלותו המלאה תיכף ומיד ממש.

1 (250)

המנחה הרב מני ששון

1 (326)

הרב איתן פיזם

1 (382)

הרב אסף דפנה

שירת ה'יחי' העוצמתית שפרצה מהקהל, לוותה על ידי הזמר החסידי מענדי ג'רופי, המלווה את העצרות והכנסים מזה כשלשה עשורים, מתוך שירה וזמרה. על הבמה ניצבו חברי מקהלת ידידים העולמית, שהוסיפו את חיותם ומרצם בליווי השירים, כשעל התזמורת המורחבת מנצח שאול כהן.

לבמה עולים בזה אחר זה, ילדי החמד, חיילי צבאות ה', על מנת להכריז את 12 הפסוקים. שלשת הילדים האחרונים, הכריזו נרגשות את הכרזת הקודש "יחי אדוננו" כשהקהל עונה אחריהם נרגשות. על המסכים, לאורך כל האירוע, מוקרנים, בין לבין, קטעי מראות קודש קצרים. בשלב זה נראה על המסך עידודו הנמרץ של הרבי שליט"א מלך המשיח לשירת ה"יחי".

השפעה על כל המגזרים

פותחין בדבר מלכות. הרב לוי יוסף יצחק קראוס, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת בית בפארק שבאור יהודה, עולה לשאת דברים על מהותו של יום. במילים ברורות, מביא הוא את דבר המלך, ובדבריו מייצג הוא את רוח הדברים איתם צריך כל אחד לצאת אל העולם.

מיד לאחריו, מוזמן אורח נכבד, הרב הגאון ר' גמליאל רבינוביץ, מחבר ספרים ומורה צדק בעיר רחובות, אשר לבושו השבתי מעיד על השתייכותו לחוגי החסידיים החדריים. הוא מספר על הציפיה היוקדת, בקרב כל שדרות הציבור להתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ומספר על היוזמה החדשה להקמת כולל יעודי בו ילמדו עניני משיח וגאולה.

התזמורת פוצחת בניגון המזוהה עם שנת הקהל "הנני מביא אותם", והזמר מענדי ג'רופי מקפיץ את הקהל. "כי אנו עמך . . ואתה אבינו" הוא מלהיט את הקהל היוצא במעגל ריקוד ענק מסביב לכל כסאות האמפי.

1 (39)

משה לוק

20230621215617_AO8A7675

1 (51)

מקהלת ידידים העולמית

IMG_9141

מענדי ג'רופי

השמחה העצומה שמסתיימת עם סיום הנגינה, מעידה כי אנו בערב שמכיל שמחה עצומה שעוד תבוא לידי ביטוי במהלך האירוע. לפודיום מוזמן מר אלי יריב, ממלא מקום ראש העיר, המביא את ברכת העיר המארחת בת ים.

המנחה מזמין לבמה את הרב שלמה זלמן לבקיבקר, מראשי ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש בצפת לשאת דברים. הרב לבקיבקר משלב בדבריו סיפרי מופת המעידים על השפעתו העצומה של הרבי שליט"א מלך המשיח על העולם כולו.

התוועדות על הבמה

כעת מגיע תור השלוחים הצעירים. תופעה אדירה, בה יוצאים מידי שבוע משפחות צעירות לחיי השליחות. אחד מאותם שלוחים הוא הרב יוסף יצחק לבקיבקר, שליח בשכונת נאות אשלים בראשון לציון. "כל אחד מאיתנו הוא שליח, עלינו לראות את עצמנו ככאלה ולהביא את הדברים כפי שאנו חיים אותם לידיעת הציבור המצפה לשמוע מאיתנו את האמת", קרא הוא בקריאה המופנית לכל אחד באופן אישי.

בשלב הזה עולים הזמרים משה לוק ומענדי ג'רופי למחרוזת שירי אמונה וגאולה. בין היתר, הם יוצרים התוועדות מאולתרת על הבמה, עם הקהל יחד, המנגן בדביקות "צמאה לך נפשי" ו"אנעים זמירות", לצד שירי שמחים במיוחד המגביהים את האמפי כולו טפח מעל הקרקע.

IMG_9192

התוועדות על הבמה

1 (392)

שמחה פורצת גדר

1 (793)

הרב שלמה זלמן לבקיבקר

על המסכים מוקרן קליפ קצר, המביא מראות מאירועי עצרת גאולה ומשיח לאורך 20 הפעמים בהם היא התקיימה לאחרך שני העשורים האחרונים. הקהל מגיב בתשואות למראות המעצימים את האמונה היוקדת שעוברת שכחוט השני לאורך כל הכינוסים.

בנושא שלימות הארץ, נושא דברים המזרחן ומהפרשן ד"ר מרדכי קידר, הידוע בהשקפתו הברורה בנושאים אלו. הוא מציין את התפעלותו מהיקף פעילות השלוחים בעולם כולו.

המעשה הוא העיקר

לדברי סיכום עולה הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים עיר הגאולה, שכנהוג בכל כנסי האגודה למען הגאולה האמיתית ושלימה, מסכם את הדברים ברוח המעשה הוא העיקר, ומציג החלטות טובות שאיתם צריך לצאת מהאירוע.

לאחר קיום ההגלה על מטבע מהרבי שליט"א מלך המשיח ופיסת בד מהרבנית הצדקנית, נחתם האירוע במחרוזת סיום של שירי משיח וגאולה. בעוד הקהל פונה לשוב למקומותיו מצלים רבים את הרגעים האחרונים של היריד, על מנת לרכוש עוד מוצרים שימשו אותם הפעילות משי וגאולה בזמן הקרוב.

בלב כולם מפעמות תחושות נעלות המבטאות מחד את השמחה העצומה שפרצה הערב וחיברה את כולם יחדיו, לצד דרישה וציפיה מחוזקת להתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש. 

1 (405)

1 (441)

1 (512)

1 (564)

הרב ל. י. יצחק קראוס

1 (629)

הרב גמליאל רבינוביץ

1 (762)

מר אלי יריב

1 (889)

הרב יוסף יצחק לבקיבקר

IMG_9276

ד"ר מרדכי קידר

IMG_9306

הרב חיים ציק

IMG_9366

1 (697)

IMG_8975

(צילום: מענדי טויטו, אויריאן אוזנה)

במלאת 5 שנים: עצרת התעוררות הערב בבת ים

מאחורי הקלעים: הרב יצחק רחימי מספר על עצרת גאולה ומשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...