• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

אלפים ב"עצרת הענק" לקבלת פני משיח • דיווח ראשוני

אלפי אנשים נשים וטף, רבנים, משפיעים, חסידים ועמך ישראל, התאספו אמש למעמד אדיר - 'עצרת גאולה ומשיח' בבת ים. במעמד חוו והרגישו האנשים, את האמונה המוחשית שהנה זה הרבי שליט"א מלך המשיח מתגלה. • דיווח ראשוני וגלרית תמונות ראשונה מהעצרת • בכתבה המלאה
אלפים ב"עצרת הענק" לקבלת פני משיח • דיווח ראשוני אלפים ב"עצרת הענק" לקבלת פני משיח • דיווח ראשוני אלפים ב"עצרת הענק" לקבלת פני משיח • דיווח ראשוני
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אלפי אנשים נשים וטף, רבנים, משפיעים, חסידים ועמך ישראל, התאספו אמש למעמד אדיר - 'עצרת גאולה ומשיח' בבת ים. במעמד חוו והרגישו האנשים, את האמונה המוחשית שהנה זה הרבי שליט"א מלך המשיח מתגלה. לפנינו גלרית תמונות ראשונה מהעצרת המיוחדת.

"וִיקַבְּלוּ עֹל מַלְכוּתְךָ עֲלֵיהֶם. וִירוֹמְמוּךָ בִּקְהַל עָם": ביום שלישי ג' תמוז תשע"ז התכנסו חסידי חב"ד-ליובאוויטש ועמך בית ישראל אנשים נשים וגם טף. במעמד רבנים, משפיעים ואישי ציבור לעצרת הענק בסימן "קבלת פנים" לכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, המעמד האדיר שנערך באמפי-פיס בעיר בת ים.

ההכנות המעשיות לעצרת החלו כבר כחודשיים לפני כן, וכללו פרסום יסודי ואיכותי יותר מבשנים עברו.

שערי האמפי' נפתחו בשעה 7 בערב והקהל החל להכנס למתחם. לאחר תפילת מנחה בציבור, פתח המנחה הרב בנצי פרישמן בדברי פתיחה על יחודו של יום ג' תמוז, הניסים שהתרחשו בו בעבר, היום בו יהושע עצרת את השמש – "שמש בגבעון דום", ואלפי שנה לאחר מכן נס שיחרורו של אדמו"ר הריי"צ הנשיא השישי בשושלת חב"ד, ממאסרו ברוסיה הסובייטית, ועד ליום בו מגיעה לשיאה האמונה הטהורה שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים ויגאלנו בקרוב ממש.

לאחריו פתח הזמר החסידי בערל צוקר בשירת "יפרח בימיו צדיק" בשילוב המקהלה החסידית "יחד". בסיום הוזמן הרב בנימין עקיבא מנהל בית חב"ד ראש העין לאמירת פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח, פסוק בפסוק עם הקהל. ומיד לאחריו ערך את הקראת נוסח הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס, הרב אריאל עוז שליח במעלה אדומים, כשהוא מסיים בהכרזת "יחי" שלוש פעמים, כאשר התזמורת ור' בערל צוקר עם המקהלה פורצים בשירת "יחי" המקפיצה את הקהל.

י"ב הילדים חיילי צבאות ה', בריכוזו של ר' שניאור זלמן ציק מחיפה נערכים ואומרים את י"ב הפסוקים בהנחיית ר' אלעזר פרץ מנתניה.

הרב משה קורנוויץ מורה צדק וראש מתיבתא בישיבת חב"ד בנצרת עלית, מסר בדבריו נקודה מתוך "הדבר מלכות" שרואים את הגאולה בעולם.

לשירת הגאולה מוזמן לבמה הזמר עידן יצחקיאן מבית חדש למדרש בת"א, לשיר "זמן הגאולה", מילים ולחן של שלומי אגמון.

הרב חיים ברוד שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בפלייא דל כרמון במכסיקו, שתיאר את הפריצה לשליחות, הקשיים וההצלחות, סוחף מחיאות כפיים מהקהל. מיד לאחריו פותחת מקהלת "יחד" במחרוזת חסידית שמחה שמרימה את הקהל לשריה וריקוד.

50 שנה עברו מאז נבואת הרבי שליט"א מלך המשיח על הנצחון שיהיה במלחמה שפרצה בקיץ תשכ"ז (67'). סרטון מיוחד שהוכן ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, תיאר את מבצע תפילין שהוכרז באותה תקופה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח ואת ניסי המלחמה שנודעה לאחר מכן כמלחמת ששת הימים.

על רקע זה הוזמן תת אלוף (מיל) אמציה חן (פצי) שהיה באותה תקופה קצין בסיירת שקד ולאחר מכן מפקדה של הסיירת ומפקד אוגדת 220 שחשף עוד כמה מניסי מלחמת ששת הימים.

אורח נוסף לעצרת היה מר איוב קרא שר התקשורת החדש והשר לענייני שבע מצות בני נח, שדבר בהתלהבות האופיינית לו על חשיבות העמידה האיתנה על שלימות בטחון ארץ ישראל ועם ישראל וסיים בפסוק ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום ובהכרזת "יחי אדוננו" בערבית ובעברית כאשר כל הקהל מכריז יחד אתו בהתלהבות. האווירה הייתה טעונה משיח וגאולה.

כעת הוזמן לבמה הזמר ר' ארז יחיאל שפתח בכמה שירים בסגנון מזרחי והלהיב גם הוא את הקהל.

לאחריו הוזמן הרב יחזקאל מוצא רב שכונה וראש כולל בגילה ירושלים, שסיפר על החוויה האישית שלו בעוצמת אפיק ההתקשרות לרבי שליט"א מלך המשיח, כאשר לאחר נישואיהם עברו כמה שנים ועדיין לא זכו פרי בטן, והנה לאחר כתיבה באמצעות האגרות קודש והבשורות הטובות שהודגשו במכתב, הנה לפני מספר חודשים זכו לבן ראשון ב"ה.

לקראת העצרת פורסם שבמהלך העצרת יוגרל כרטיס טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח ואכן באמצעות תוכנה שהכין הרב שמואל קרביץ, נערכה הגרלה אלקטרונית והזוכה בגורל הוא ר' ישראל נחמני מרחובות. בנתיים הקריא המנחה את החלטות הכנס.

הרב זמרוני ציק חתם את סדרת הנאומים בדבריו על מילוי השליחות האחת והיחידה הבאת הגאולה האמיתית והשלימה עכשיו ממש, שהאחריות להבאתה מוטלת כל כל אחד ואחד אנשים נשים וטף כאשר באמירת הקב"ה אנוכי הוי' אלוקיך במתן תורה הוא החדיר את עצמותו לכל יהודי ללא הבחנה כולל טף, ובכח זה של עצם הנשמה שהרבי שליט"א מלך המשיח הוא המגלה אותה ניתן לדרוש מכל יהודי שיפעל להבאת הגאולה האמיתית והשלימה .ומסיים בהכרזת "יחי" עם הקהל.

מקהלת "יחיד" עם בערל צוקר חתמה את הערב במחרוזת שירי גאולה ומשיח שהרקידו את הקהל שעה ארוכה בשמחת הגאולה.

אתר אגרות קודש בשבע שפות

לכבוד י"א ניסן: שיירת הטנקים כבשה את מנהטן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...