• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

אתר אגרות קודש בשבע שפות

אתר אגרות קודש igrot.com הוותיק (14 שנה) עושה מתיחת פנים בפעם הרביעית, ומוסיף עוד שפות. לפניכם פני האתר החדש (עדיין גירסת בטא) בשבע שפות
אתר אגרות קודש בשבע שפות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אתר אגרות קודש igrot.com הוותיק (14 שנה) עושה מתיחת פנים בפעם הרביעית, ומוסיף עוד שפות. לפניכם פני האתר החדש (עדיין גירסת בטא) בשבע שפות.

לכניסה לאתר

כ1600 איש בממוצע נכנסים לאתר מידי יום, ומתייעצים עם הרבי שליט"א מלך המשיח על כל עניין בחייהם הפרטיים והציבוריים, ומקבלים את המענה הטוב ביותר, שהוא עצם הקשר של האדם עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

בהזמדנות זו של התחדשות האתר, הרב לוגוב פונה לכל מי שמעוניין לסייע לתרגם את האתר לשפה נוספת, ולעוד הצעות ושיפורים נא לפנות לרב שלום לוגוב מקים ומנהל האתר, דרך מדור "צור קשר" באתר.

 

 

עצרת הענק • התודה והברכה

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

  • שלום לוגוב , ה' תמוז התשע"ז, 14:26

    ברכה ושלום!
    תודה על התגובה. הסרטון עשו לפני כמה חודשים ועוד לא היה אתר חדש. גם אני לא קשור לזה - חבר שלי הזמין את הסרטון. צריך לחשוב אין לתקן את זה.

  • עמור , ה' תמוז התשע"ז, 08:56

    הרב לוגוב, אנחנו משתמשים המון באתר שלכם, בעצם האתר שלכם מציל את חיינו, כי ממש אין לנו אגרות קודש על נייר. בעצם, יש לנו כמעט את כל הכרכים במחשב. נכון. אבל זו לא אותה חוויה ! :))

    האתר בטא נראה מאד יפה ממה שהספקתי להתרשם.

    סליחה על ההערה/הארה: בסרטון (המדהים דרך אגב, של דורון הגי ואשתו הצדיקים), הכנסתם תמונה מהאתר כפי שהוא היום. אבל הרעיון הוא להנחיל את מראה האתר כפי שהוא יהיה מעתה ולהבא. הייתי מבקשת מדורון לשנות את תמונת האתר עם כרכי אגרות הקודש, כפי שהוא עומד להראות מעתה ואילך ב"ה.

    ברכה והצלחה.
    משיח נאו
    מחכים להתגלות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...