• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

טילים וטרור: "זיקוקים" לכבוד "עצמאות" 2019

זרועות ה"ביטחון" הישראלי - השב"כ והמודיעין, העדיפו להקים את החמ"ס כתחליף לרשות הפלסטינית אחרי כישלון של הסכם אוסלו. והנה, אחרי גירוש היהודים מחבל עזה - זו התוצאה. מדינת ישראל הפכה למדינת החסות של החמא"ס. "עצמאות ישראל" 2019 שתלויה ב"חסדי" רוצחי החמאס - הגולם קם על יוצרו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

טילים וטרור: "זיקוקים" לכבוד "עצמאות" 2019

מדינת ישראל הפכה למדינת החסות של החמא"ס. "עצמאות ישראל" 2019 שתלויה ב"חסדי" רוצחי החמאס - הגולם קם על יוצרו.

ממשלת ישראל שגרשה את תושבי גוש קטיף היהודיים, הפכה את מדינת ישראל לבת ערובה של ממשלת החמא"ס בעזה.

החמא"ס מתחיל את המלחמות מתי שנוח לו, ומסיים מתי שנוח לו, לפי התנאים שהוא קובע, ועל הדרך מקבל ממדינת החסות - (ישראל), כסף, דלק, חשמל, וכו'.

החמאס נהנה מכל הרוג יהודי הי"ד ופצוע יהודי - שה' ישלחם להם רפואה שלמה, אבל החמא"ס נהנה גם מכל "שאהיד" ערבי ימח שמו, כי הרי אז הם מקבלים מקטאר עוד יותר כסף. - אה. דרך ישראל, כמובן...
שליטי החמאס יודעים שממשלת ישראל משמאל ומימין לא תעיז למוטט את שלטונו ולהחזיר לשם את צה"ל, ובאופן כזה החמאס מחזיק את כל מדינת ישראל כבת ערובה, ומידי יום מגדיל את יכולותיו הצבאיות שהפכו לאיום רציני מאד.
אם ממשלת ישראל רק תעיז להפסיק את החשמל והדלקים, הם יורים על תל אביב ונתב"ג, ושוב סבב הפצצות קצר, והפסקת אש, וחוזר חלילה.
"עצמאות ישראל" 2019 שתלויה בחסדי החמאס - הגולם שקם על יוצרו.

ורק תזכורת לזרועות ה"ביטחון" הישראלי - השב"כ והמודיעין, אחרי הכישלון של הסכם אוסלו, העדיפו להקים את החמא"ס כתחליף לרשות הפלסטינית. ואחרי גירוש קטיף - הנה התוצאה.


= = = =
אין ממשלה להושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הרוגים הי"ד וכניעה תמורת שקט מדומה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...