• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

"שחרור" ירושלים?!

לקראת כ"ח ניסן יום שיחרור ירושלים, מועצת העיר י-ם קיבלה החלטה פוליטית מבישה ואף מסוכנת שלא לתת ליהודים לבנות את ביתם במזרח ירושלים. להשוואה, בספטמבר 2014, הסירה הממשלה 2500 צווי הריסה מבתים ערבים בירושלים שנבנו בלי אישורים. ובו זמנית מסרבת לאשר בניה יהודית. אז איפה שיחרור ירושלים?
"שחרור" ירושלים?!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לקראת כ"ח ניסן יום שיחרור ירושלים, מועצת העיר י-ם קיבלה החלטה פוליטית מבישה ואף מסוכנת לא לתת ליהודים לבנות את ביתם במזרח ירושלים. להשוואה, בספטמבר 2014, הסירה הממשלה 2500 צווי הריסה מבתים ערבים בירושלים שנבנו בלי אישורים.

אחרי שאישרו בנייה של 7000 יח"ד לערבים, לא רק שלא הורסים אלפי בתים ערבים עם צווי הריסה, אלא הורידו צווי הריסה מאלפי מבנים לא חוקיים, פרס למפירי החוק, וליהודים לא מאפשרים אפילו להגיש בקשה!! לבנייה של שלושה בתים!!

התמונות, מדף הפייסבוק של אריה קינג, חבר מועצת ירושלים ת"ו


להלן קטעים מתוך מכתבו של אריה קינג, חבר מועצת העיר ירושלים, יום רביעי. 39 ימים לעומר לחברי מועצת העיר:

בעוד שעות אחדות יצטרכו חבריי במועצת העיר ירושלים לקבוע, האם אנו עירייה לאומית וימנית, או סתם קבוצת אנשים ללא עמוד שדרה אשר לא משרתת את האינטרס הציבורי אלא את האינטרס של פוליטיקאי שמאלני כזה או אחר.

על רקע השמועות במסדרונות מועצת העיר, מהן ניתן להסיק שמסיבה 'בלתי צפויה' בקשת היתר הבניה שהוגשה על ידי יהודים בסילוואן לא תובא להצבעה, אני וחברי במועצת העיר דב קלמנוביץ פרסמנו הודעה זו:

יומיים לפני יום ירושלים ואנחנו נאבקים על הבניה בכל רחבי ירושלים. בניגוד לערכים הלאומיים הרואים בירושלים עיר מאוחדת ומתרחבת מופעל לחץ כבד מתוך העיריה ומחוצה לה על חברי ועדת תיכנון ובניה לא לאשר היום את הבניה במזרח העיר. אנחנו כנציגי הציוניות הדתית בעיר לא ניתן את ידינו למדיניות העירונית המקפיאה את הבניה בירושלים שמשמעותה חלוקת העיר בפועל. כפי שבשום עיר אחרת גורמים מדיניים לא מתערבים בניהול העיר כך צריך לנהוג בירושלים.
בעוד יומיים נציין את יום שיחרור ירושלים ומנהיגנו יכריזו על ירושלים כעיר מאוחדת לנצח נצחים. זאת הצהרה ריקה מתוכן כשבצידה מניעת בנית העיר חוסר ריבונות וטרור לאומני דתי. מי שמקפיא את הבניה פועל נגד הערכים הלאומיים שעל בסיסם נבחר ואותם הבטיח לקדם בירושלים.

אריה קינג- יו"ר סיעת ירושלים מאוחדת בעיריית ירושלים.
דב קלמנוביץ- יו"ר סיעת הבית היהודי בעיריית ירושלים.

ואכן, לדאבוננו, כצפוי: הוא ממשיך יום לאחר מכן:

בס"ד
יום חמישי.39 ימים לעומר
אומנם חלפו 49 שנים מאז הונף דגל ישראל מעל הכותל המערבי,אך היום התקבלה החלטה מבישה ואנטי ציונית בין כותלי בניין העירייה, בלחץ פוליטי בלתי מקובל ואנטי ציוני, החליטה עיריית ירושלים להסיר את בקשת היתר בניה ל3 יחידות דיור בשכונת השילוח, בקשה שהוגשה ע"י חברה בבעלות יהודית, ההחלטה ניתנה רק בשל היותם יהודים.
אז אל תספרו לנו שהימין שולט בעיריית ירושלים!
רק לפני שנה וחצי העירייה אישרה את בנייתן של כ7,000 יחידות דיור בערב אל סוואחרה, וכבר במשך שנים לא הורסים את מאות המבנים הלא חוקיים בשכונת השילוח.
וכעת בנייתן של 3 יחידות דיור על קרקע פרטית בשילוח נדחת רק בגלל שהבעלים הם יהודים? זו לא התנהלות אופיינית לא למחנה הלאומי ולא מחנה הימין.

 = = =

כאמור, לא רק שאישרו בנייה של 7000 יח"ד לערבים, לא רק שלא הורסים אלפי בתים ערבים עם צווי הריסה, גם הורידו צווי הריסה מאלפי מבנים לא חוקיים, וליהודים לא מאפשרים אפילו להגיש בקשה!! לבנייה של שלושה בתים!!

החל משפטו של החייל שניטרל מחבל

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...