• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרב חיים ציק בכינוס כ' חשון תש"פ

צפו בדבריו של הרב חיים ציק, משפיע האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה בכינוס חב"ד השנתי לקבלת פני משיח צדקנו, לרגל כ' חשון יום הולדתו של האדמו"ר הרש"ב, באולמי בלוודר ראשל"צ, כל התמימים רואים את הרבי שליט"א מלך המשיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב חיים ציק: כל התמימים רואים את הרבי שליט"א מלך המשיח.

צפו בדבריו של הרב חיים ציק, משפיע האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה בכינוס חב"ד השנתי לקבלת פני משיח צדקנו, לרגל כ' חשון יום הולדתו של האדמו"ר הרש"ב, באולמי בלוודר ראשל"צ.
הרב ציק נסע אל הרבי שליט"א מלך המשיח למרכז חב"ד העולמי ברוקלין 770 לחג סוכות, שמחת תורה ושבת בראשית, ומוסר את המסר של הרבי שליט"א מלך המשיח לשנה זו - תש"פ - תהא שנת פלאות.
הפלא הוא, אומר הרב, שהרבי שליט"א מלך המשיח מנהל את מרכז חב"ד העולמי 770 ברוקלין, ודרכו את כל העולם כולו,על ידי ה"תמימים", תלמידי ישיבות חב"ד "חיילי בית דוד" היוצאים ראשונה לקבל את פני הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה. התמימים רואים בגשמיות את הרבי שליט"א מלך המשיח ב770, ודרכם ועל ידם - כל העולם יראה בקרוב ממש.

= = =

כינוס חב"ד השנתי "ברוכים הבאים" בעידוד הרבי שליט"א מלך המשיח, לקבלת פני החוזרים מחצרות קדשנו, מתקיים עשרות שנים בהפקת האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה בסמיכות ל-כ' חשון, יום הולדתו של האדמו"ר החמישי בשושלת חב"ד - הרבי הרש"ב נ"ע.
השנה התקיים הכינוס בי"ט חשון תש"פ, אולמי בלוודר ראשל"צ.

https://youtu.be/PI5EglkWNs8

תיווך חסידי בין הרמב"ם לראבד בגדרי המשיח

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...