• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרב לוי יצחק גינזבורג בעצרת התעוררות לרב זמרוני

לפני כחודש דיבר הרב חיים לוי יצחק גינזבורג בעצרת התעוררות בקשר ליא"צ של הרב זמרוני. הסרטון שצולם אז אולי ההופעה האחרונה המוסרטת של הרב גינזבורג, שמדבר איך צריך להתנהג במצב זה, ובזה פסק בעל המאמר את הדין על עצמו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הרב חיים לוי יצחק גינזבורג בעצרת התעוררות לרב זמרוני

לפני כחודש דיבר הרב חיים לוי יצחק גינזבורג בעצרת התעוררות בקשר ליא"צ של הרב זמרוני. הסרטון שצולם אז אולי ההופעה האחרונה המוסרטת של הרב גינזבורג, שמדבר איך צריך להתנהג במצב זה, "ובזה פסק בעל המאמר את הדין על עצמו"

אתמול (כ"ב תמוז) התקיימה בישיבת חב"ד ראשל"צ עצרת התעוררות בקשר לרב חיים לוי יצחק גינזבורג. את כל העצרת וההתוועדות שאחרי'ה ניתן לשמוע ב'נחייג ונשמע 08-9493770. חלק מהדברים צולמו, ובעז"ה נביא אותם בימים הקרובים.

הסרטון כאן הוא מלפני כחודש, בעצרת התעוררות ט"ז סיון תשע"ט, יום השנה הראשון לרב זמרוני.  
ככל הנראה זו ההופעה המוסרטת האחרונה של הרב חיים לוי יצחק גינזבורג שמעורר שגם במצב זה שלעיני בשר שלנו ח"ו נחסר משהו או מישהו, צריך להיות בביטחון באמונה בדברי הרבי שליט"א מלך המשיח, ולהמשיך ביתר שאת וביתר עז באופן של שמחה פורצת גדר, עד להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה.

יותר מ700 הסברים על השיעור היומי בתניא

בשנים הסמוכות לג' תמוז תשנ"ד, הקליט הרב חיים לוי יצחק גינזבורג את שיעורי התניא לפי סדר השנה, בערך 342 שיעורים לשנה פשוטה, ו-370 שיעורים לשנה מעוברת. 

בכל שיעור ממאות השיעורים, (את כל השיעורים ניתן לשמוע  ב"נחייג ונשמע" 08-9493770). הרב חיים לוי יצחק מסיים אותו בקישור וחיבור והסבר שכלי ואמוני לחיים הנצחיים של הרבי שליט"א מלך המשיח, ולאחרי מכן בהכרזת הקודש יחי אדוננו.

N

אחד מהסבריו ה'רגילים' על החיים הנצחיים של הרבי שליט"א מלך המשיח, מתוך התוועדות ש"פ קרח תשמ"ט, על א' מגדולי ישראל כו', והרבי עשה 'נדר על דעת רבים' להביא את הגאולה איפה שהוא נמצא, והרי, הוא - הרב חיים לוי יצחק גינזבורג, "בזה פסק בעל המאמר את הדין על עצמו".

ובמילא, 'אין אנו מניחים אותו' את הרב גינזבורג, שממשיך גם עכשיו לחיות ולהחיות אותנו באמונה שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים, דרך כתביו הרבים החל ב'פניני התניא', ו'התוועדות חסידותית', בשיעורי התניא שלו, וכו', שגם עתה הוא ממשיך בתפקיד הזה ביתר שאת וביתר עז, ובשמחה וטוב לבב.

ו'החי יתן אל לבו' ללמוד מהפשטות, ההתמסרות לזולת, ובעיקר ההתמסרות הפשוטה והאמונה האדירה בדברי הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה תיכף ומיד ממש.

הרב חיים ציק חותם את עצרת משיח וגאולה תשע"ט

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...