• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

מאחורי הקלעים של משיח בכיכר • הרב אילן חיון

מתוך כינוס פעילים ט"ז אלול. צפו ברב אילן חיון מנהל בית חב"ד בקניון הזהב ראשל"צ, ויוזם פרוייקטים לפירסום משיח וגאולה, מתאר את שארע מאחורי הקלעים בנוגע לכינוס משיח בכיכר, החל משלב ההכנות המוקדמות במשרדי האגודה למען הגאולה, ועד מה שקורה היום במשרדי האגודה, ביחס למקומו של הרב זמרוני באחיעזר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מתוך כינוס פעילים ט"ז אלול. צפו ברב אילן חיון מתאר את שארע מאחורי הקלעים בנוגע לכינוס משיח בכיכר, החל משלב ההכנות המוקדמות במשרדי האגודה למען הגאולה, ועד מה שקורה היום במשרדי האגודה, ביחס למקומו של הרב זמרוני באחיעזר.

הרב אילן חיון מנהל בית חב"ד בקניון הזהב ראשל"צ, ויוזם פרוייקטים לפירסום משיח וגאולה, מתאר את שארע מאחורי הקלעים בנוגע לכינוס משיח בכיכר, החל משלב ההכנות המוקדמות במשרדי האגודה למען הגאולה עם הרב זמרוני, ממשיך בתקופה בה הרב זמרוני היה מאושפז, ועד להתנגדות מוזרה של עיריית ת"א לארוע שאושר, בהפרדה שגרמה לפירסום אדיר והצלחה שמיימית. הרב אילן מדגיש שהארוע "יצא משליטה" ורואים שהרבי שליט"א מלך המשיח מנהל את הענינים בעצמו.
לגבי הארוע שעבר הרב זמרוני בכ"ז ניסן תשע"ח והמקום החדש של הרב זמרוני באחיעזר, אומר הרב אילן שאין לו ספק שהרב זמרוני החליט על זה בעצמו, והוא ממשיך לפעול מהמקום שהוא שם, וזה ההסבר להצלחה השמיימית של הארוע ולהמשך הפעולות של האגודה למען הגאולה.
הרב אילן אומר שרואים שהאגודה למען הגאולה ממשיכה בכל הפעולות, החל משיחת הגאולה, וכל הכנסים, היות שבזכות הרב זמרוני, "האגודה" זה המקום ממנו מתחילים וממשיכים כל עניני משיח וגאולה בארץ ובעולם כולו.
הרב אילן אומר שדרך הציון של הרב זמרוני באחיעזר נפעלים ענינים גדולים, וכדאי לברק שם. וגם, צריך להמשיך ולתמוך ולחזק את האגודה למען הגאולה בכל הפעילות.

מופת מדהים באגרות קודש • הרב ישראל לוגסי

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...