• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

מחזיקים את הישובים כקלף מיקוח // בעקבות הנאום המסעיר

"המימסד הביטחוני של ישראל מנהל מדיניות בה רואים את נחלת האבות שלנו כקלף מיקוח" מאשים אל"מ (מיל) יעקב סבג שמוכר יותר בין הערבים בשם "אבו יוסוף" אחרי שירות ארוך (25 שנה) במודיעין בעזה מול משתפי פעולה ערבים, וקצין קישור במנהל האזרחי • טוקר נוקב בעקבות הנאום המסעיר ב"כינוס הארצי" • הכתבה המלאה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"המימסד הביטחוני של ישראל מנהל מדיניות בה רואים את נחלת האבות שלנו כקלף מיקוח" מאשים אל"מ (מיל) יעקב סבג שמוכר יותר בין הערבים בשם "אבו יוסוף" אחרי שירות ארוך (25 שנה) במודיעין בעזה מול משתפי פעולה ערבים, וקצין קישור במנהל האזרחי. קצינים בכירים מאד בצה"ל מנהלים את הצבא באופן שפוגע בביטחון עקב השאיפות הפוליטיות שלהם בתום השירות הצבאי.

25 שנה שירת יעקב סבג בתפקידי מודיעין מול הצבא המצרי, וכקצין קישור במינהל האזרחי בעזה וביו"ש תוך שהוא רואה את מפקדיו הבכירים פועלים כפוליטיקאים מתוך הצבא בפזילה לקריירה פוליטית על חשבון הביטחון השוטף.

25 שנים של שירות צבאי לטובת העם והארץ שהסתיימו במפח נפש ותפטרות מתפקידו בדרגת סא"ל, הביאו אותו לחשוף את מהלכי האלופים ותת אלופים שמעקמים את מדיניות הממשלה הנבחרת וגורמים לסדקים נרחבים בביטחון המדינה.

בספרו שייצא לאור בקרוב "זכרונות אבו יוסוף", הוא מספר בין היתר, איך אלוף מתן וילנאי התפאר שהצליח לסובב את שר הביטחון מישה ארנס לבנות קיני טרור כ"אוניברסיטות איסלאם" בעזה ובשומרון, על קבוצת קצינים בכירים שמתכננים להתעשר יחד עם בכירי המחבלים בהקמת קזינו בעזה - על חשבון ביטחון היהודים, על דוח"ות שקריים לחלוטין שמופקים ע"י אותם קצינים עבור הדרג המדיני - כדי שאותם קצינים יוכלו לממש את שאיפותיהם הפוליטיות והפיננסיות. יעקב מספר איך דוחות מודיעין שלו ושל חבריו נגנזו ובוטלו ע"י אותם קצינים וכתוצאה מכך נהרגו יהודים הי"ד.
בסרטון זה, יעקב סבג מספר על עצמו, ומדוע הגיע לפירסום הספר שייצא לאור בעז"ה בקרוב.
= = =
הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שעל פי תורה, הממשלה צריכה להתחשב בדעת אנשי הצבא כדי להחליט החלטות ביטחוניות, אבל רק באנשי צבא שיש להם רק את השיקול הביחוני מול עיניהם. איש צבא שמדבר וחושב כפוליטיקאי, אסור להתחשב בדעתו ה"צבאית" כי היא מסכנת את הביטחון.
= = =
הסכם אוסלו הפך את קציני צה"ל הבכירים לפוליטיקאים וידידים עם בכירי המחבלים, כאשר ישבו איתם מסביב לשולחן עגול ודיברו על מסירת שטחים, וכדי "לשבור את הקרח" אף בילו יחד איתם בבריכות שחיה וכיו"ב. המגמה הזו מתחזקת בצה"ל כל הזמן, ומאז שנת 2010 כל מערך ההדרכה של קציני צה"ל נשלט ע"י גוף אמריקאי של ה"סטיידט דיפרטמנט" בשם "קרן אברהם" שמטרתו המוצהרת היא לחלק את הארץ לשתי מדינות רח"ל - ועל זה מתחנכים בפקודה הקצינים בצה"ל (ובמשטרה), שזה רח"ל יביא את ה"ביטחון" וה"שלום".
= = =
אין ממשלה להושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

במרכז הכינוס הארצי: מעמד סיום הרמב"ם המרכזי באה"ק • לצפייה

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...