• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרב זלמן נוטיק מספר על אחיו הרב הרב זרח מפ"ת

בשבוע האחרון העולם היהודי סער עכב התקיפה על הרב אברהם זרח נוטיק מפתח תקווה על היותו יהודי ההולך בגאווה עם כיפה וזקן • ב'כינוס פעילים' שנערך בשבוע שעבר חשף אחיו המשפיע הרב זלמן נוטיק מה עבר אחיו ברוסיה הקומנסטית וכיצד הגיב הרבי מלך המשיח שליט"א על המקרה ב"אגרות קודש"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשבוע האחרון העולם היהודי סער עכב התקיפה על הרב אברהם זרח נוטיק מפתח תקווה על היותו יהודי ההולך בגאווה עם כיפה וזקן • בכינוס פעילים שנערך כמה ימים לאחר מכן, חשף אחיו המשפיע הרב זלמן נוטיק מירושלים מה עבר אחיו ברוסיה הקומונסטית וכיצד הגיב הרבי שליט"א מלך המשיח שליט"א על המקרה בספר אגרות קודש

הרב זלמן נוטיק מירושלים, מספר על אחיו - הרב נוטיק מפתח, תקוה שצולם בשבת מתווכח עם מפגין שמאל קיצוני ליד בית היועה"מ לממשלה. אחרי העימות, הרב זרח נוטק כתב לרבי שליט"א מלך המשיח בספר אגרות קודש, וקיבל שם תשובה על חשיבות הזקן ששמר על היהודים במשך כל הדורות.

הרב נוטיק מספר שאחיו גדל בבית חב"די בטשקנט בזמן הקומוניזם, והלך לבית הספר הקומוניסטי בלית ברירה, שם ספג יום יום עלבונות על אמונתו.

בשיעורי ההתעמלות ברוסיה הילדים היו צריכים להסתובב רק עם תחתונים לגופם. אחיו לא הסכים בשום אופן להסיר את הטלית קטן, וספג בשל כך עוד עלבונות.

הרב זלמן נוטיק מירושלים אחיו הצעיר של הרב נוטיק מפתח תקוה, נולד גם ברוסיה ומשפחתו יצאה מעמק הבכא בברכת הרבי שליט"א מלך המשיח, וזכתה להגיע לארץ הקודש. הרב נוטיק עצמו זכה לגדול בישיבות חב"ד "תומכי תמימים", ולהיות ראש ישיבה, רב ומשפיע חב"די מפורסם ואהוב על הבריות.

הוסרט ב"יום משיח וגאולה", כינוס פעילי משיח, ראשל"צ, ז' אלול תשע"ז, בהפקת האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה.

 

הרב רוזנבלט פותחין בדבר מלכות

אתפריעו ואתגליין - חיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...