• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרב ויצהנדלר מתוועד עם אנ"ש • "יחידה אצל הרב"

לקראת שבת שכולה משיח, בה (בין השאר) יתוועד הרב שמעון ויצהנדלר הי"ו, אנו מגישים קטע וידאו של ההתוועדות החסידית השנתית עימו בקונגרס משיח ה'תשע"ז • תוכן הדברים הוא שיחת כח' סיוון "היחוד של כל אחד ואחד מישראל בתור יחיד עם עצמות ומהות - כך שהם נעשים מציאות אחת ממש"
הרב ויצהנדלר מתוועד עם אנ"ש • "יחידה אצל הרב"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

יחי המלך המשיח. בעוד פחות כ-48 שעות נמצא כולנו את עצמינו אורזים ציוד, מכינים תיקים, ממלאים דלק ונוסעים ל'שבת שכולה משיח' בעמק חפר - ליממה של התקשרות לוהטת עם עצמות ומהות אין סוף ברוך הוא, הכנה פנימית וחיצונית לקראת עצרת גאולה ומשיח באמפי בת ים וחידוש כוחות לקראת עבודת השליחות של חודשי הקיץ החמים. שבת אותה מארגנים צוות ההפקה המדהים של ממ"ש "מרכז ההפצה בארץ הקודש".

בין המתוועדים יהיה כמובן הר' שמעון ויצהנדלר, שבסגנונו הייחודי השנון והחד, מצליח כל פעם לרתק את קהל שומעיו עם הפצצות עצמותיות משיחות קודש של הרבי שליט"א מלך המשיח, ככה בפשטות אשכנזית חסידית משיחית הוא תופס את חוט המחשבה של כל אחד ומכניס אותו עם הרבה שמחה וחסידות טהורה אל חדריו של המלך.

לקראת השבת, אנו מגישים כאן התוועדות חסידית ששודרה בלייב בעמוד הפייסבוק של רענן ראובן מקונגרס משיח השנה (תשע"ז) אודות התגלות היחידה בכל אחד מישראל ומתחיל מאצל אנשי חינוך והשפעה.

מתחבר במיוחד עם תוכן שיחת כח' סיוון ה'תנש"א (השייכת במיוחד לזמן זה):
"וכך גם היחוד של כל אחד ואחד מישראל בתור יחיד ("ואתם תלוקטו לאחד אחד") עם עצמות ומהות - כך שהם נעשים מציאות אחת ממש, באחדות אמיתית - "והיו לבשר אחד", עד לאופן של יחיד, עד - למעלה אף מיחיד. שאז הרי בודאי לא שייך כלל ענין של הפסק ח"ו, שכן אדרבה: ישנו דוקא רק ענין של התאחדות, והתאחדות בתכלית השלימות!"

 
 

סיפורי הניסים של דוד מרציאנו

קטעים מניחום אבלים אצל הרב יצחק ידגר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...