• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

צוחק מי שצוחק אחרון...

אבי טאוב התעקש: "הרבי שליט''א מליובאוויטש מלך המשיח, אמר במפורש, שבחיפה יש אבנים טובות ומרגליות. אם כך אמר הרבי שליט''א מלך המשיח אז זוהי המציאות! גם אם כל הגיאולוגים והמומחים למיניהם עוד לא הצליחו להבין כיצד זה ייתכן"...
צוחק מי שצוחק אחרון...
ר' אבי טאוב על רקע תכשיטי היהלומים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אנשי משרד האנרגיה הממשלתי לא הבינו מאיפה 'נפל' עליהם הבן אדם הזה. כזאת בדיחה טובה הם לא שמעו כבר זמן רב... בפתח המשרד הופיע בן אדם מזוקן שנשמע איש עסקים נבון, מצליח ואחראי, אך הרעיון שעליו דיבר היה נשמע הזוי ו'תלוש' מן המציאות. האיש היה ר' אבי טאוב מנתניה, חסיד חב"ד ואיש עסקים, בן למשפחת יהלומנים ועוסק בתחום היהלומים והאבנים טובות בעצמו. בפיו היתה בקשה די מוזרה: להעניק לו זכיינות בלעדית מטעם המדינה לחיפוש יהלומים, זהב ואבני חן באיזור חיפה!

"אין דבר כזה אבני חן בחיפה!", אמרו לו אנשי המשרד בפסקנות. "כל המומחים הגדולים בגאולוגיה (חקר התרכובת ממנה עשוי כדור הארץ) ובגאופיזיקה (חקר המינרלים והתהליכים הגעשיים) אומרים כולם פה אחד שאין היתכנות מדעית למציאת אבנים טובות באדמת ישראל!"

"אבל זהו שדווקא כן יש!", המשיך אבי טאוב להתעקש. "הרבי שליט''א מליובאוויטש מלך המשיח, אמר במפורש, שבחיפה יש אבנים טובות ומרגליות. אם כך אמר הרבי שליט''א מלך המשיח אז זוהי המציאות! גם אם כל הגיאולוגים והמומחים למיניהם עוד לא הצליחו להבין כיצד זה ייתכן"... אנשי המשרד הממשלתי לא הצליחו לעצור את האמונה העיקשת של החסיד. הוא היה משוכנע בכל ליבו שהרבי שליט''א מלך המשיח צודק. מה גם שהוא היה מוכן לשלם כסף כדי לקבל את האישור המיוחל להיות 'המורשה היחיד לחיפוש יהלומים, זהב ואבני חן בחיפה', ואם הוא מוכן לשלם, אז הם מוכנים להנפיק לו את האישור...

***

הכל החל כ-11 שנים קודם לכן, בשנת תשמ''ח (1988), עת ביקר ראש עיריית חיפה באותה עת, מר אריה גוראל, אצל הרבי שליט''א מלך המשיח. במהלך פגישתם אמר הרבי שליט''א מלך המשיח לראש העיר: "אין להתרשם מדבר שהוא עמוק. זהו מהעניינים של חיפה שיש לו ים, ושם יש עמק, ובעמק נמצאים אבנים טובות ומרגליות. הקב"ה עשה דבר פלא – הוא הטמין אותם בעומק הארץ, ועל כל פנים בעומק המענה (-עומק חדירת המחרשה)".

ר' אבי טאוב היה האיש שהחליט ללכת לחפש את האוצר. היה זה הן מתוך חשיבה עסקית על הפוטנציאל הרווח העצום, והן ובמיוחד כדי להוכיח לכולם שדברי הרבי שליט''א מלך המשיח הינם מדוייקים.

החיפושים של חברת 'שפע בישראל' החלו בשנת תשנ''ט (1999) והתקדמו אט אט. בממצאי החברה החלו להתגלות מינרלים ואבנים טובות. בתחילה היו אלו פירורים וממצאים מיניאטוריים, אך עם הזמן הלכו ממצאי החברה וגדלו. מומחים ומעבדות בעלי שם מכל העולם שבדקו את ממצאי החברה, אישרו שהממצאים אמיתיים. 

במהלך השנים מצאה החברה באדמת ישראל אבני חן רבות. אך למרות הממצאים הרבים, הקושי להמשיך להחזיק את החברה היה עצום: ע''פ חוק אסור למכור אבני חן לפני שהוכרז עליהן רשמית ע''י המדינה שהסחורה הינה אמיתית ואינה מזוייפת. למעלה מ-20 שנה נאלצה החברה לשמור את כל הממצאים בכספות ולא יכלה למכור דבר. בשנים אלו הוציאו למעלה מ-16 מיליון ש''ח, ללא הכנסה של שקל אחד...

רק לפני שלוש שנים, קיבלה החברה סוף סוף מהמדינה "תעודת תגלית" המאשרת שמותר לסחור בממצאים. החברה החלה במכירת תכשיטי יוקרה, משובצים באבני חן שנמצאו בישראל. במקביל פועלת החברה להקמת מכרה להפקת אבני חן ראשון מסוגו בישראל.

כולם צחקו, אבל הרבי שליט''א מלך המשיח צדק.  

אבחון מדוייק

ממה פחד המחבל?

תגובות

  • הדסה ברוכמן , ט' אייר התשפ"ג, 10:29

    יחי המלך! ולמה אנחנו- החסידים שהשקענו עשרות אלפי שקלים ויותר.. בקניית מניות מתוך אמונה - לא רואים שקל ורק הפסדנו הכל??
    למי פונים בנידון?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...