• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ילדה של תפילין

הרופאים נכנסו ללחץ. מצב כזה עלול להוות סכנה אמיתית לאם ולעובר, ועם התפתחות הלידה עלולה לגבור הסכנה יותר ויותר. פה אחד החליטו לעכב את הלידה עם תרופות. סיפור מופת שהתחיל בפניה לשדרן עמי מימון והסתיים בנס גלוי
ילדה של תפילין
ישראל לצד בתו התינוקת
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ישראל ולינוי צוברי מאילת יצאו מביתם בשמחה ובהתרגשות לעבר בית הרפואה. בשעה טובה ומוצלחת הגברת עומדת ללדת ולחבוק עולל חדש. אך משהגיעו לבית הרפואה החל לפתע המצב להסתבך...

כשהייתה הגברת כבר בחדר לידה החל לפתע חום גופה לטפס ולעלות בקצב מהיר ל-40 מעלות חום. תחושתה האישית הייתה מאוד לא טובה...

הרופאים שהיו סביבה נכנסו ללחץ. מצב כזה עלול להוות סכנה אמיתית לאם ולעובר, ועם התפתחות הלידה עלולה לגבור הסכנה יותר ויותר. פה אחד החליטו הרופאים לתת ליולדת חומרים ותרופות לעצירת תהליך הלידה. אך המצב עדיין היה לא פשוט והאם נותרה בסכנה.

הבעל, ישראל, חש בלחץ הרופאים. הוא הבין שכעת מוכרחים להרבות בתפילה. הוא התקשר מיד לאחד מידידיו הטובים, שדרן הרדיו ר' עמי מימון, וביקש למסור בשידור להתפלל בדחיפות לרפואת לינוי בת ברוריה, שנמצאת בסכנת חיים.
ר' עמי קרא לציבור המאזינים להרבות בתפילה וניגש גם באופן אישי לעשות את הצעד המתבקש במצב כזה – לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח ולבקש את ברכת צדיק הדור לרפואה שלימה ומהירה.

הוא העלה את הבקשה על הכתב, פנה במחשבתו אל הרבי שליט"א מלך המשיח בתחינה לברכה, והכניס את המכתב בין דפי אחד מכרכי אגרות הקודש. המענה שהתקבל הכיל תשובה ברורה:
"לכתבה שרוצים הם בעוד ילדים . . מהנכון אשר יבדקו את התפילין של בעלה שיחיה, ובכל יום חול קודם הנחתם יפריש פרוטות אחדות לצדקה, והיא תשמור על מנהגן הטוב של בנות ישראל הכשרות להפריש לצדקה קודם הדלקת הנרות בכל ערב שבת וערב יום טוב". בעמוד המקביל שוב הופיעה ההנחייה "מהנכון אשר יבדקו את התפילין שלו".

ר' עמי מימון מסר את תשובת הרבי שליט"א מלך המשיח לישראל. זה האחרון, שלח מיד את התפילין שלו לבדיקה אצל סופר סת"ם מומחה ובאותה נשימה - עוד לפני שהגיעו תוצאות הבדיקה - כבר הודיע לסופר שהוא מעוניין לקנות תפילין חדשות ומהודרות.
מאז נשלחו התפילין לבדיקה החל מצבה של היולדת להשתפר. החום הגבוה החל לצנוח ולרדת. כעת היא כבר הרגישה טוב יותר. הרופאים העדיפו עדיין שלא ליילד אותה כשהיא לא בבריאות תקינה, בנוסף לחששם שמא החום הגבוה הוא סימפטום לנגיף הקורונה והם לא רצו שידבקו חלילה אנשים נוספים בבית הרפואה. לכן הם הורו ליולדת לחזור לביתה, לנוח ולהתאושש, ולחזור לבדיקה בבית הרפואה שלושה ימים לאחר מכן, ביום ראשון.

ישראל ורעייתו יצאו חזרה הביתה. ב"ה אט אט החום הכבד נעלם כליל והגברת כבר חשה במיטבה. ביום ראשון הם חזרו לבדיקה בבית הרפואה. תוך כדי הבדיקה החלה לינוי לחוש שוב שבגופה מתעוררים צירי הלידה... בזריזות היא הובהלה למתחם חדרי הלידה, ולאחר 50 דקות בלבד נולדה תינוקת יפה, בריאה וחמודה!
זמן קצר לאחר הלידה התקשר סופר הסת"ם שקיבל את התפילין לבדיקה: "אני מצטער לבשר לך: יש בתפילין אותיות שנדבקו זו לזו, כך שאבדה צורת האותיות והתפילין פסולות לחלוטין".

ישראל היה בהתפעלות עצומה. הרבי שליט"א מלך המשיח ראה ברוח קודשו את הפסול בתפילין ושלח אותו לבדוק ולתקן זאת במהרה, לפני שיקרה אסון ח"ו....

כדי לציין את נס הלידה בזכות התפילין, החליטו ההורים לקרוא לילדתם ליבי, על שם התפילין שמניחים כנגד הלב.

המת שקם לתחייה (ב)

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...