• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

שדרגת? הרווחת!

כשמחירי הטיסות והשכירות לחודש תשרי נסקו לשמיים, החל אבינועם לחשוב שחלומו לנסוע יחד עם אשתו ל770 יגנז. אלא שבברכת הרבי מלך המשיח שליט"א הוא זכה להגיע אליו בחמישית מהמחיר המוערך
שדרגת? הרווחת!
770. צילום: נהוראי אדרי
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לחוות את חודש תשרי במחיצת הרבי שליט''א מליובאוויטש מלך המשיח בבית מדרשו המפורסם, 770 שבניו יורק – זוהי חוויה מיוחדת במינה! 

מידי שנה בשנה אלפים רבים מוציאים ממון רב ומגיעים להיות בחודש תשרי בבית הכנסת הצפוף ביותר בעולם ובתנאי אירוח שאינם נוחים ומפנקים כלל - העיקר לחוות התעלות רוחנית נפלאה שאין כמותה עוד בעולם...

אבינועם א. חסיד חב"ד מגבעת שמואל, זכה בתור בחור להיות מספר פעמים בחודש תשרי ב-770 שבניו יורק. החוויה המרוממת צרובה בו היטב. לפני כשנה זכה להתחתן ולהקים בית בישראל. כעת, כשהתקרב חודש החגים, התעורר בו הרצון העמוק לנסוע השנה לחג הסוכות ב-770 יחד עם זוגתו שתחיה. אלא שבירור קצר שערך חשף קושי גדול להצליח להוציא את התוכנית לפועל:

מחירי כרטיסי הטיסה המריאו ונסקו לשמיים. אבינועם לא מצא כרטיס במחיר של פחות מ-1,700$! והוא עוד צריך לקנות שני כרטיסים... אבל מחירי הכרטיסים עוד היו הבעיה הקטנה... הבעיה הגדולה עוד יותר היתה למצוא דירה במחיר סביר בשכונת קראון-הייטס, כבר שנים רבות שמחירי הדירות רק הולכים ונוסקים עוד ועוד בעקבות הביקוש הרב. בכיסו לא היו עוד 6,000$ פנויים בשביל לשלם על הדירה. אבינועם חש כיצד חלומו הגדול הולך ומתרחק ממנו, אבל הוא לא היה מסוגל להשלים עם זה...

מחשבות רבות התרוצצו במוחו בניסיון למצוא פתרון למצב, אך לבסוף פתרון אחד היה נראה לו הטוב והמוצלח ביותר לפתרון הבעיה: לכתוב לרבי שליט''א מלך המשיח באמצעות אגרות הקודש ולבקש את ברכתו להצלחת הנסיעה!

אבינועם אמנם גדל בבית חב"די אך הוא לא הורגל והתחנך על אפשרות הכתיבה לרבי שליט''א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש. את התקשרותו לרבי שליט''א מלך המשיח ביטא בדרכים אחרות. כעת הוא הרגיש שהגיע הזמן לשדרג את ההתקשרות – לכתוב לרבי שליט''א מלך המשיח ולבקש את ברכתו בצורה ברורה וישירה.

הוא נכנס לבית חב"ד, ברר איך עושים זאת בצורה נכונה, ולראשונה בחייו כתב מכתב ישיר לרבי שליט''א מלך המשיח. התשובה היתה ברורה: "יהי רצון שתקויים בהם במילואה הבטחת חז"ל 'הבא לטהר . . מסייעין לו'". – מילים ברורות על כך שכשאדם רוצה להיטהר ולהתקרב יותר לה' – משמיים מסייעים לו שיצליח לעשות זאת. בהמשך הייתה גם הוראה להוסיף בהפצת החסידות. אבינועם קיבל על עצמו לחדש ולחזק את השיעור שהתקיים עד לאחרונה אצלו בבית.

מספר ימים עברו והברכה אכן הופיעה בשטח, ברורה ומאירה: ידיד טוב המתגורר בעצמו בשכירות בשכונת קראון הייטס התקשר אליו לפתע: "שמעתי שאתה מעוניין לבוא לכאן לחג הסוכות ועדיין מחפש דירה במחיר סביר. אז הנה אני מזמין אותך להתארח בדירה שלי. תיקח חדר בדירה שלי ותשתתף עימי בשכירות ב-500$ בלבד לכל תקופת השהות!"

קרוב משפחה ששמע על כך, החליט על המקום לשלם את מלוא הסכום עבור הלינה. אבינועם, נדהם מההתפתחות בסיפור. הוא הזדרז לחפש מחדש כרטיסי טיסה לניו יורק. והנה, בקלות רבה הוא מצא כרטיסים מצויינים בסכום של 800$ לכל כרטיס...

מהוצאה מוערכת של קרוב ל10,000$ עבור כל הנסיעה, ירדה עלות הנסיעה לקרוב ל-2,000$ בלבד, בעקבות שדרוג ההתקשרות לרבי שליט''א מלך המשיח.   

מי רוצה להיות עשיר?

ממה פחד המחבל?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...