• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נגד כל הסיכויים

הרב ניר גבריאל, השליח בשכונת פלורנטין, מחזיק בידיו שטר שקיבל את ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לרפואה שלימה בעבור כל מי שיזדקק. לפני כשבוע נחשף לסיפור מופלא שאירע ליובל בזכות אותו דולר
נגד כל הסיכויים
הרב ניר גבריאל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

סיפורם של שטרות הדולרים מהרבי שליט"א מלך המשיח, ידועים ומפרסמים. לאורך השנים מחלק הרבי שליט"א מלך המשיח מידי יום ראשון שטרות לתת אותם או חילופם לצדקה. כשרבים בוחרים לשמור את השטר הידוע בסגולותיו ולהעביר לצדקה שטר חלופי. שטרות אלו חוללו במשך השנים מופתים רבים.

אחד מאותם שטרות, הוא שטר הנמצא בידיו של הרב ניר גבריאל, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת פלורנטין בתל אביב.

סיפורו של השטר, כבר התפרסם בעבר, כשהוא ניתן לבחורה בשם רלי, שביקשה את ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לשידוך בעבורה, וקיבלה שטר "לרפואה שלמה", כשחזרה לאחר שבוע והדגישה שוב כי היא צריך ברכה לשידוך, שוב קיבלה שטר נוסף "לרפואה שלמה" תוך שהרבי שליט"א מלך המשיח אומר לה שהיא יכולה להעביר את השטר לכל מי שזקוק לברכה לרפואה.

רק לאחר שחייה ניצלו באופן פלאי, הבינה למה כיוונו דבריו, ובמשך הזמן הגיע שטר זה לידיו של הרב גבריאל, המעבירו למי שזקוק לרפואה, תוך שהדבר משולב בנתינת צדקה, כפי שהורה לה, הרבי שליט"א מלך המשיח.

מאחר והשטר היקר, עובר במהירות אצל רבים המבקשים להחזיקו, לא תמיד מספיק הרב ניר בעצמו, לעמוד על פרטיו של כל מקרה. שיחת טלפון מפתיעה שקיבל לפני שבועיים, חשפה אחד מהמופתים שנקשרו בשטר המסוגל.

על הקו היה אדם בשם יובל, שביקש ממנו להשיג תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח.

"אתה בטח לא זוכר אותי, אני אחד מאלו שקיבלו ממך את השטר לפני ארבע וחצי שנים ורציתי לשתף אותך במה שאירע לי. 

הכל התחיל כשהייתי בנסיעה שגרתית בדרכי הביתה לאלקנה שבשומרון, לפתע הבחנתי באישה שיש לה תקלה ברכב, והאטתי כדי לעצור ולסייע לה, עוד לא הספקתי לצאת מהרכב, ובמקום חלפה משאית ענקית, נהוגה בפראות על ידי ערבי שהתנגש בנו בעוצמה (אולי אפילו בכוונה), כשהנהגת נהרגת במקום, ואילו אני מועף דרך השמשה הקדמית, למרחק עצום של כארבעים מטר!

נפלתי לנתיב הקדמי, כשהפנים שלי 'נמרחות' על הכביש ל"ע, אמבולנס שהוחש למקום פינה אותי לבית הרפואה, כששם קובעים הרופאים כי מצבי מוגדר אנוש. הרופאים אמרו לאשתי שאני לא אשרוד יותר מ-72 שעות.

"אנחנו רוצים להכניסו לניתוח, אך מכיוון שמצבו קשה ביותר, אנו מבקשים שתחתמי כי לא יהיו לך שום תביעות באם הוא לא יצא חי מחדר הניתוח", הוסיפו.

עוד לא הספקתי לצאת מהרכב, ובמקום חלפה משאית ענקית, נהוגה בפראות על ידי ערבי שהתנגש בנו בעוצמה, כשאני מועף דרך השמשה הקדמית, למרחק עצום

בשעות המתוחות, הזדמן למקום חב"דניק שאני מכירו, והוא יידע אותנו על הדולר שברשותך, ואכן לאחר שנוצר איתך הקשר הובא השטר לרפואה שלימה, כשכולם מתפללים ומקווים לנס.

את הניתוח שרדתי ב"ה, ומכאן התחילו ניתוחים וטיפולים כשבמשך חודש וחצי הושארתי בהרדמה מלאה, ורק לאחר מכן, התייצב מצבי והתאפשר להעיר אותי למציאות חדשה...

לא אלאה אתכם בפרטים, מדובר בהשתלת עור בפנים, שנפגעו בצורה קשה בתאונה, ובנוסף עין אחת שחדלה מלראות, אך לעומת מצבי הראשוני וסיכויי ההחלמה המעטים שהיו לי, אין ספק שעצם זה שאני עומד היום על רגלי ומתפקד בצורה רגילה, זה פשוט נס.

אני זוקף את נס ההצלה שלי לברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ללא ספק בזכותו אני כיום חי, וכעת אני מבקש לתלות בביתי את תמונתו שבוודאי תוסיף בברכה גם בעתיד". סיים יובל את דבריו.  

שידוך בחמש דקות

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...