• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

גם גדולי הרבנים מקבלים את המלכות

בתקופה האחרונה חידש הרב גגולה את פעילותו של בית חב"ד התיירותי במושבה הגרמנית בחיפה, ובמקביל, לאור ביטויים שונים של הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחות קודשו, הוא פועל ביוזמה ייחודית לאיחוד רבני ישראל מכל החוגים והזרמים לבין דין סמוכים, באופן שיביא לתוספת בהפצת בשורת הגאולה והגואל
גם גדולי הרבנים מקבלים את המלכות
הרב גגולה (מימין) בפתיחת בית חב"ד בחיפה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במשך אלפי שנים מחכים בני ישראל למלך המשיח שיביא את הגאולה האמיתית והשלימה. לפי המבואר במקורות, המשיח הינו לא רק מלך, אלא גם רב הבקי בכל רזי התורה, שילמד את חכמת התורה לכל עם ישראל. כך לדוגמא מתבטא הרמב"ם: "שאותו המלך שיעמוד מזרע דוד בעל חכמה יהיה יתר משלמה [המלך, החכם מכל אדם], ונביא גדול הוא קרוב למשה רבינו. ולפיכך ילמד כל העם ויורה אותם דרך ה'. ויבואו כל הגוים לשמעו".

במקומות נוספים מוסבר כי מלך המשיח ילמד תורה חדשה, כלומר יגלה סודות תורה שאף פעם לא נודעו לאיש. כמו כן מבואר כי לאור גדולתו התורנית של מלך המשיח, יבואו ללמוד תורה מפיו אף האבות הקדושים – אברהם יצחק ויעקב – ואף משה רבינו.

מאות רבנים בפסק דין הלכתי

כאשר גדולי הרבנים ותלמידי החכמים מתוודעים לדמותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, לומדים את תורתו ומכירים בגדולתו ומלכותו, ללא ספק זוהי הכנה טובה ללימוד תורה עימו, שיתקיים בקרוב ממש בגאולה השלימה. אם ישנם כאלה שעדיין לא נחשפו לכך, הרי ברגעים אלו האחרונים שלפני הגאולה זהו זמן טוב לעשות זאת. את המשימה הזו נטל על עצמו הרב בן ציון גגולה, שכבר הספיק לקצור הצלחות רבות בתחום.

הרב גגולה לא נולד חסיד חב"ד, ובצעירותו אף למד בישיבות המשתייכות לזרם הליטאי, שם אף שמע דעות שונות לגבי הרבי שליט"א מלך המשיח, דעות שלא כולן עולות בקנה אחד עם המקורות התורניים וההלכה הפסוקה. כאשר גילה את תורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, את ההסבר ההלכתי לעובדת היותו מלך המשיח, ואת פסק הדין של מאות רבנים מכל החוגים כי הוא נביא ויש לציית לכל אשר יאמר, הוא הבין כי לנושא זה יש משמעות עמוקה.

להציג את המקורות

"החלטתי להרים את הכפפה", הוא מספר, "ולהיפגש עם רבנים ידועים מכל החוגים, כדי לדון איתם בסוגיה. החלטה זו באה לא מעט בעקבות מקרה שאירע, בו ישבתי במשך שלוש שעות עם בחורי ישיבה ליטאית ופרסתי בפניהם את החומר בנושא. הבחורים קיבלו את הדברים אך רצו לשמוע גם את הסכמתו של רבם. אולם להפתעתם כאשר פנו אליו עם הידיעות ושלל המקורות הוא ביטל את הכל בכל מכל. שמעתי על המקרה והבנתי כי לא ייתכן שאדם תלמיד חכם יתייחס כך לנושא. אין זה אלא מפני דעות קדומות המפריעות לקבל החלטה אובייקטיבית, ולכן יש לעשות עבודת שטח, להפגיש את הרבנים עם המקורות והעובדות, ובכך לאפשר להם להכיר במציאות ההלכתית העומד מול עינינו, לפיה הרבי שליט"א הוא מלך המשיח".

מאז נפגש הרב גגולה עם גדולי הרבנים, ביניהם הרב חיים קנייבסקי, הרב אריה לייב שטיינמן, הרב ראובן אלבז, הרב מאיר מזוז, האדמו"ר מתולדות אהרון, האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, האדמו"ר מויז'ניץ, ועוד, וזכה לקבל מהם תגובות חמות על הדברים שהציג.

הרב משפיע על הקהילה

"במקרים רבים אנו רואים איך הרבי שליט"א מלך המשיח מברך רבנים שהגיעו אליו, בברכת "יאריך ימים על ממלכתו", כלומר באיחול וברכה שימשיכו להנהיג את עדתם וקהילתם לאורך ימים ושנים טובות. זאת אומרת שכאשר רב ומנהיג קהילה מקבל את מלכותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, הרי הדבר משפיע על כל בני קהילה ושומעי לקחו", אומר הרב גגולה.

בתקופה האחרונה חידש הרב גגולה את פעילותו של בית חב"ד התיירותי במושבה הגרמנית בחיפה, ובמקביל, לאור ביטויים שונים של הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחות קודשו, הוא פועל ביוזמה ייחודית לאיחוד רבני ישראל מכל החוגים והזרמים לבין דין סמוכים, באופן שיביא לתוספת בהפצת בשורת הגאולה והגואל, ובזירוז הגאולה האמיתית והשלימה שתבוא תיכף ומיד ממש.

ליצירת קשר (גם בוואטסאפ): 054-5510770.

לפקוח את העיניים ולראות – העולם מתקדם לגאולה

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...