• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

יום גדול – קמפיין גדול

120 שלטי ענק, למעלה מ-770 שלטי מכוונים במרכזי הערים, מאות מוניות שירות, יפרסמו את המסר: משיח - עוד מעשה קטן... והוא כאן! קמפיין פרסום משיח הענק - יוצא לדרך! היו שותפים!
יום גדול – קמפיין גדול
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מזה חודשים ארוכים שחסידי חב"ד וכל עם ישראל ברחבי תבל מתכוננים ליום המיוחד י"א ניסן (12/04 בשנה זו), יום ההולדת של הרבי שליט"א מלך המשיח. בכל שנה מדובר ביום מיוחד, שכן כידוע ביום הולדת של כל אדם גובר מזלו, וכאן הרי לא מדובר על אדם רגיל אלא על נשיא הדור שדרכו נמשכות שפע ברכותיו של הקדוש ברוך הוא לכלל ישראל ולעולם כולו. אך בשנה זו מדובר על ייחודיות גדולה יותר מאשר בכל שנה, לאור העובדה כי בזו השנה ימלאו לרבי שליט"א מלך המשיח 120 שנה, יום סגולה מיוחד כמובן לכל אחד ואחת.

במהלך השנים, בכמה הזדמנויות בהן פנו אליו אנשים וביקשו להעניק מתנה ליום הולדתו, אמר הרבי שליט"א מלך המשיח כי סוג המתנות אותן הוא מבקש הן מתנות 'רוחניות', כלומר החלטה טובה של האדם להתקדם במישור כלשהו בדרכי התורה והמצוות, וממילא תוסיף לרבי שליט"א מלך המשיח נחת, ולנותן שפע ברכה והצלחה בכל ענייניו. בהתאם לכך נערכו עד היום רבבות מבצעים וקמפיינים להפצת יהדות, הודפסו ספרי ביאורים על התורה והחסידות, הוקמו מוסדות חינוך ורווחה, מקוואות טהרה, ועוד דברים גדולים וחשובים שמצטרפים למאות אלפי החלטות טובות 'קטנות' מכל גווני האוכלוסיה ושכבות הגיל מכל העולם.

להכריז ולפרסם

כאמור, לאורך השנים נרשם מגוון רחב במיוחד של סוגי 'מתנות', אך כיום ברור לכל מהו הנושא המרכזי בו ראוי להתמקד, זאת לאור דברי הרבי שליט"א מלך המשיח עצמו (בעיבוד קל): "יש להכריז ולפרסם שבימינו אלה נותר ענין אחד ויחיד – עמדו הכן כולכם, לבנין בית המקדש בביאת דוד מלכא משיחא". ובחלוף מספר שנים בהתבטאות חדשה: "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו בפועל ממש".

הקמפיין הגדול מסוגו

אכן ניכר גיוס כללי לטובת העניין, דבר שהביא לשיא של מבול פעולות טובות וחיוביות כמתנות רוחניות לכבוד יום ההולדת. אחת הפעולות הגדולות שנעשו הינו קמפיין "משיח" במרחב הציבורי, שהינו הקמפיין חוצות בנושא משיח הגדול ביותר שנעשה בארץ-ישראל, במהלכו הודבק המסר: 'משיח – מעשה טוב קטן... והוא כאן'! 

מסר זה הורכב על ידי טובי הקופירייטרים, והוא נלקח מתוך ראיון קצר שערך כתב רשת CNN עם הרבי שליט"א מלך המשיח, שאמר כי עלינו להוסיף במעשים טובים כדי להביא את המשיח, ואם נוסיף קצת יותר מעשים טובים נוכל לזרז את הגעתו.

פרסום בהשקעה אדירה

מי שנטל את היוזמה והפיקוד על הקמפיין הענק, הוא הארגון הוותיק מרכז ההפצה – 'ממש' – בארץ-הקודש, העומד במשך כל ימות השנה בחזית הפצת בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח לקהלים שונים במגוון אופנים ובאמצעות שימוש בכל ערוצי המדיה. בהשקעה אדירה של למעלה מחצי מליון ש"ח קיבל המסר עיצוב מודרני ומושך עין ועלה לאוויר על גבי למעלה מ-120 שלטי חוצות בגדלים שונים ב-30 היישובים הגדולים והמרכזיים בארץ. 

בנוסף לכך הופץ המסר על כ-770 מכוונים בתוך מרכזי הערים הגדולות, כאשר לפרסום המסר בתנועה על גבי הכבישים גויסו מוניות הגאולה. הצירים המרכזיים של מוניות השירות נעטפו אף הם בסלוגן המניע לפעולה: משיח – מעשה טוב קטן... והוא כאן!

המסר החשוב והאותנטי יגיע לכלל עם ישראל בימים הסמוכים ליום ההולדת י"א ניסן, ויעורר אותם לעשות עוד קצת טוב וחסד כדי למהר את ההתגלות המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח. כך יקבלו כולם את פניו בשמחה ובטוב לבב, ונוכל לחגוג כבר את חג הפסח הקרוב בבית המקדש בירושלים הבנויה.

למעוניינים לסייע: 054-2248770. או בהעברה בנקאית לחשבון בנק מזרחי טפחות 20, סניף 468 חזון איש, מספר חשבון 377770, ע"ש מרכז ההפצה ממש. 

לתרומה דרך האתר המאובטח לחצו על הקישור: https://www.charidy.com/mamash

8e5174e7cc1441afa8bf11bb1db85244

2e2360ca2bdb41b3966e0cb25093ef8c

החלטות טובות לקראת י"א ניסן

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...