• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הכירו: בית משיח 770 - מרכז חב"ד העולמי

בנין אחד, שלושה משולשים, שתי מיקומים וייעודים רבים: הכירו את המקום שהוא מפקדה הצבאית, בית כנסת הומה, ישיבה תורנית וגם מרכז מבקרים פעיל 7\24 הממוקם נכון לרגע זה בניו יורק, אך זהו אינו מיקומו הסופי • הצצה אל מרכז חב"ד העולמי בניו יורק, בניין 770 בית משיח
הכירו: בית משיח 770 - מרכז חב"ד העולמי
(צילום: דוב בער הכטמן)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בקולומביה, במקסיקו, באתיופיה, בהודו, בגואטמלה, בפיליפינים וכמובן גם בארץ הקודש – אנחנו מוצאים את החב"דניקים, שלוחיו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א.

אין יהודי שלא ביקר בבית חב"ד בזמן טיול או חופשה בחו"ל, או לפחות שמע על אחד כזה. החב"דניקים, השלוחים, פזורים בכל רחבי העולם כמו חיילים בביצוע פקודה. השליח שנמצא בסלנטו שבקולומביה או בס. פדרו שבגואטמלה – ממלא את הפקודה שניתנה מהרבי מלך המשיח שליט"א להביא את העולם לקבלת פני משיח בנאמנות ובמסירות, אך המעניין הוא שפקודה זו ניתנה במקום עם סביבה שונה לגמרי:

בית כנסת גבוה-תקרה בשכונה חרדית למחצה ברובע ברוקלין בניו יורק, מלא עד אפס מקום ואף לגובה הקירות, על גבי פירמידות העשויות מספסלי המקום, בחסידים צחורי-זקן ונערים חלקי-סנטר העומדים או יושבים בדומיה ומאזינים לקולו של המשיח, הרבי שליט"א, הנותן להם את דרכי הפעולה וההוראות כיצד למלא את המשימה ההיסטורית, לה חיכו כל הדורות. מכאן יצאו המאזינים הנאמנים לכל רחבי העולם, להביא את הגאולה האמיתית והשלימה.

זוהי, בעצם, המפקדה. בניין 770 ברחוב איסטרן פארקווי, קרוב לפינת רחוב קינגסטון, ברובע ברוקלין בניו יורק - אצל החסידים, זה המקום.

האמת, גם מבחינת הרבי עצמו זהו עכשיו המקום מספר אחד בעולם. בקונטרס מיוחד בשם "בית רבינו שבבבל" ביאר הרבי מלך המשיח שליט"א את עניינו של הבניין. שם מוסבר כי הבניין הזה הינו בית המקדש בזמן הגלות, והינו ביתו של מלך המשיח. בהערה בקונטרס ציין הרבי מלך המשיח שליט"א כי הגימטרייה של המספר 770, היא בדיוק הגימטרייה של המילים "בית משיח"! 770, או בסלנג המקובל – "סעוון סעוונטי" – זהו ביתו של המשיח, הלוא הוא הרבי שליט"א בעצמו.

במקום מתנהלת הישיבה המרכזית של חב"ד, וזהו בעצם הבסיס המרכזי שמפעיל את המערך הכה מסועף של השלוחים בכל העולם. תבואו לראות ולחוות בעצמכם את הווי החיים התוסס של חסידות חב"ד, להתרשם באופן בלתי אמצעי מחיי החסידים, מביתו של הרבי מלך המשיח שליט"א הספוג היסטוריה מחד, אך חי ותוסס מאידך. אין מצב שלא לקפוץ לביקור וטעימה כחלק מטיול בניו-יורק בכלל ובברוקלין בפרט, ומוצדקת גם נסיעה מיוחדת רק כדי לבקר בביתו של המשיח...

הבניין, שבכל רחבי העולם נבנו דגמים מדוייקים שלו, פתוח 24 שעות, שבעה ימים בשבוע בכל ימות השנה. בתיאום מראש עם בית חב"ד 770, תזכו למדריך צמוד שישמח לספר לכם על ההיסטוריה המרתקת של המקום, הארוגה בתולדותיה של חסידות חב"ד, התנועה היהודית המשפיעה ביותר במאה ה-21, ועל הדרך הישירה אל הגאולה אותה מוביל הבניין האדיר הזה.

אלפים רבים מבקרים בבית הזה כל העת. הרבי שליט"א מליובאוויטש, המכונה בפשטות 'מלך המשיח', מנהיג ממקום זה את תנועת חב"ד ואלפי מרכזיה ברחבי העולם. לכאן הגיעו ומגיעים אנשי צבא וביטחון, חברי כנסת, שרים, נשיאים, ראשי-ממשלה, אישי ציבור, וגם סתם 'עמך', יהודים מכל הסוגים, שבאים כדי לקבל את עצתו וברכתו הקדושה.

ממקום זה יצאו ויוצאים כל העת אלפי חסידי חב"ד הפרוסים בכל קצוות העולם, להחיות קהילות נידחות ולהוות כתובת לכל עניין יהודי, בשליחותו של הרבי מלך המשיח שליט"א לכל החיים – עד ביאת המשיח. ומכאן, מ-770 – 'בית משיח', מקבלים חסידי חב"ד את הכוח להמשיך בשליחותם ומשימתם.

בעת הביקור ב-770, תוכלו כמובן לכתוב לרבי מלך המשיח שליט"א, לבקש ולקבל את ברכתו דרך ספרי האגרות-קודש. ונגלה לכם סוד, ברגע הגאולה – בית הכנסת עם כל יושביו, תלמידיו ומבקריו יעבור קומפלט לירושלים הבנויה, יחד עם בית המקדש השלישי אליו הוא יהיה מחובר.

אז בטיסה הקרובה שלכם לניו יורק, תזמינו כרטיס כיוון-אחד...

לפרטים נוספים ולהזמנת ביקור ב-770 בית משיח (בוואצאפ): 13477079147+

פרס גשמי על קיום מצוות - למה? השיעור השבועי בעניני גאולה ומשיח בבית משיח - 770

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...