• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ה"משלוח מנות" שחדור במשיח // הרב שמעון ויצהנדלר בקריאה נרגשת

כאשר נצרף למשלוחי מנות ספרוני ילדים מושלמים מבית ההוצאה לאור של 'ממש' נצליח להפוך את משלוח המנות לכלי מקסים שיגרה וימשוך את ילדינו, יביא מסר חסידי עמוק וכמובן עם הרבה משיח • הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר ראש ישיבת תות"ל בראשון לציון בטור מיוחד לקראת חג הפורים • הטור המלא
ה"משלוח מנות" שחדור במשיח // הרב שמעון ויצהנדלר בקריאה נרגשת
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כאשר נצרף למשלוחי מנות ספרוני ילדים מושלמים מבית ההוצאה לאור של 'ממש' נצליח להפוך את משלוח המנות לכלי מקסים שיגרה וימשוך את ילדינו, יביא מסר חסידי עמוק וכמובן עם הרבה משיח • הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר ראש ישיבת תות"ל בראשון לציון ועורך פרסומי 'ממש' בטור מיוחד לקראת חג הפורים • הטור המלא

מאז אותה שנה שיצא פתגם המלך על 'מבצע פורים' הפורים החבד"י עתיק היומין קיבל פנים מלכותיות לגמרי. 'הרצים יצאו דחופים בדבר המלך' ומשלוחי המנות העתיקים פשטו צורה ולבשו צורה. אלפי רעיונות הגו מאז אותם שנים חסידי הרבי שליט"א ושלוחיו כיצד להגיש 'משלוח' מוגש נאה מושך את העין ובעיקר כמובן גם 'משפיע'. וכמובן שהמשלוח מנות יהיה חדור 'בשליחות היחידה' - קבלת פני משיח צדקנו.

אחד ההדגשים המיוחדים שהרבי שליט"א שם במשלוחי מנות הוא המצווה לילדים הקטנים דווקא. במכתבים בשנים ההם לאנשי חינוך שב וכתב הרבי על המשמעות החינוכית שיש במשלוח מנות שילד נותן וכך גם כאשר ילד מקבל.

השנה הגו ב'ממש' רעיון ייחודי - משלוח מנות אחד שיכיל בתוכו ה כ ל. גם את המצוה בהידור, גם הרבה חינוך וכמובן הרבה מאד - משיח.

כאשר נצרף למשלוחי מנות ספרוני ילדים מושלמים מבית ההוצאה לאור של 'ממש' נצליח להפוך את משלוח המנות לכלי מקסים שיגרה וימשוך את ילדינו, יביא מסר חסידי עמוק וכמובן עם הרבה משיח.

גננות, מורות, מלמדים ומחנכים מוזמנים לנסות את המירשם הזה.

אוצר הספרים הילדותי של ממש הוא מהמשובחים. במחיר הוגן יש לכם משלוח מנות שימלא את המקבלים בשפע של ממתקים חינוכים גאולתיים.

להשיג בחנויות הספרים המובחרות ובטלפון: 077.5123.770

22-02-2018-22-07-47-מודעה-ספרי-ילדים-740x963

מאמר מערכת ב"שיחת הגאולה": כעת הגיע השלב ליישם!

כמה הערות על "שיוויון בנטל" | הרב מנחם ישראלי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...