• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה

חברי הכנסת, שכחתם לגנות את הדבר הנוראי הזה

הכנסת סערה היום לאחר שהשר לביטחון לאומי התבטא כי "אני הדרג המדיני - והדרג המדיני מתיר תפילת יהודים בהר הבית" • מדוע הכנסת לא סוערת על כך שהר הבית נתון לשליטת ערבים? נגד האיסור המפורש של "ולא תחנם"
חברי הכנסת, שכחתם לגנות את הדבר הנוראי הזה
הרב הבית (צילום: עמוס בן גרשום, לעמ)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הצהיר היום במהלך כנס "שיבת ישראל להר הבית" כי "אני הדרג המדיני, והדרג המדיני מתיר תפילת יהודים בהר הבית". בדברים אלו הוא משך לכיוונו אש רבה מחברי הכנסת החרדים, שהודיעו מעל בימת הכנסת כי הם מתנגדים לכך בתוקף בהתאם להחלטת גדולי ישראל על איסור עליה גורף על עליה להר הבית.

כשהבוקר עלה בוושינגטון, מיהרה לשכת ראש הממשלה (שנמצא שם כעת בביקור) להוציא הודעה כי "המדיניות של ישראל לשמור על הסטטוס-קוו בהר הבית לא השתנתה ולא תשתנה".

גם חברי כנסת נוספים גינו את אמירתו של בן גביר, וטענו כי הוא מנסה להצית את המזרח התיכון בשעת מלחמה.

חבר הכנסת משה גפני הגיב "העליה להר הבית כרוכה באיסור חמור של חיוב כרת. אני דורש מראש הממשלה לא לאפשר את שינוי הסטטוס קוו בהר הבית, ואם כבר שינויים אז לסגור את הר הבית ליהודים".

אף אחד מחברי הכנסת שהגיבו בזעזוע, לא התייחס בלא פחות זעזוע מכך שהשולטים כעת בהר הבית הם הוואקף והערבים!

אמנם העליה להר הבית אסורה באופן זמני עד לביאת משיח צדקנו בקרוב, כפי שכתב הרבי שליט"א מלך המשיח: "כי תיכף ומיד להתחלת השקלא וטריא בזה יעלו לשם כמה וכמה ולמקומות שאיסורן ודאי רחמנא ליצלן ומספרם ילך ויגדל רחמנא ליצלן וכל האזהרות בזה (באם תבואנה) ילבו את היצרים ויוסיפו מספר העולים הנ"ל".

אולם אף על פי כן, חברי הממשלה צריכים לדרוש שליטה יהודית בהר הבית, כפי שביקש הרבי שליט"א מלך המשיח בחדרו הקדוש, בשיחת מוצאי שבת-פרשת ויצא, ט' כסלו תשל"ח:

"...צריכים זאת ברשותינו למרות שהכניסה כעת למקום המקדש אסורה בהחלט בלי שום ספק, וזה הרי מקום מקדשנו, ו"מעולם לא זזה שכינה מכותל מערבי". ממילא, כל זמן שברצון הבורא היה זה ברשות הערבים, היינו צריכים להתנהג באופן של "לא יעלו בחומה"; אך ברגע שהקב"ה מסר את ירושלים כולה לידיים יהודיות - דבר וודאי הוא שאסור למסור זאת, מצד האיסור של "לא תחנם".

בקרוב ממש נוכל כולנו לעלות להר הבית בחופשיות, כפי שמאחל הרבי שליט"א מלך המשיח: שכל בני ישראל יהיו בארץ הקודש, בירושלים עיר הבירה, על הר הקודש, ובבית המקדש, עד בקודש הקדשים!

בג"צ ניסה לקדם את מתווה הכותל, עיריית ירושלים מנעה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...