• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ממש תוציא לאור ספר חדש בג' תמוז

אי"ה לרגל ג' תמוז יום בו מתרבים הפעולות ומתחזקת האמונה בדברי הרבי מלך המשיח שליט"א, ייצא לאור בעזרת ה' ספר חדש וייחודי בענייני גאולה ומשיח, לחיזוק ההתקשרות והפצת בשורת הגאולה. הספר בפורמט היחודי של ספרי ההפצה של 'ממש', יקל על המעוניינים להחכים בלימוד תורת הגאולה והליכה מחיל אל חיל בלחיות עם הזמן של ימות המשיח. הפרטים המלאים ייחשפו בהמשך. לקבלת עדכונים בוואצאפ-שלחו הודעה אל 054.2248.770 עם שמכם.
ממש תוציא לאור ספר חדש בג' תמוז
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בנוסף לשלל הפעולות של 'ממש' לליבוי והעצמת ההתקשרות האיתנה בשליחות היחידה ע"י אירועים והתוועדויות לקבלת פני משיח צדקנו, הם לא מזניחים גם את הפן התורני והלימודי, עליו התבטא כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א כי הוא "הדרך הישרה" לפעול את התגלות וביאת משיח והגאולה.

אי"ה לרגל ג' תמוז יום בו מתרבים הפעולות ומתחזקת האמונה בדברי הרבי מלך המשיח שליט"א, ייצא לאור בעזרת ה' ספר חדש וייחודי בענייני גאולה ומשיח, אשר יחזק את ההתקשרות לנשיא הדור וגואלו, ויסייע לכל החפצים להוסיף בלימוד ענייני גאולה ומשיח.

הספר יהיה בפורמט ספרי ההפצה של 'ממש', ויקל על המעוניינים להכנס ולהחכים בלימוד תורת הגאולה והליכה מחיל אל חיל בלחיות עם הזמן של ימות המשיח. הפרטים המלאים ייחשפו בהמשך. לקבלת עדכונים מהאירועים והפעולות בענייני גאולה ומשיח, הצטרפו אל מוקד ממש בוואטסאפ – הוסיפו את מספר המוקד 054.2248.770 אל אנשי הקשר שלכם ושילחו הודעה עם שמכם.

ספר המאמרים דרושי חתונה

ג' תמוז: שלושה ספרי התקשרות חדשים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...