• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה

בשורת הגאולה באלבום חדש

הרב אבישי איפרגון ראש ישיבת כפר סבא, שהוא גם חוקר צבאי מומחה לעניני צבאות ערב, בהוצאה של אלבום מהודר לחיזוק האמונה והביטחון בעם ישראל, מראה איך הכל התהפך לטובה וממשיך להיות טוב וטוב יותר בהמשך לנבואות הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח מאז שנת תנש"א. מעוגן במספרים וניתוחים ריאליים, מעוצב ומעוטר בתמונות מרהיבות, ספר שכדאי להביא אותו כמתנה לכל יהודי שיש לו חששות על מה יהיה ואיך יהיה כאן ועכשיו.
בשורת הגאולה באלבום חדש בשורת הגאולה באלבום חדש בשורת הגאולה באלבום חדש
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הרב אבישי איפרגון ראש ישיבת כפר סבא, שהוא גם חוקר צבאי מומחה לעניני צבאות ערב, בהוצאה של אלבום מהודר לחיזוק האמונה והביטחון בעם ישראל, מראה איך הכל התהפך לטובה וממשיך להיות טוב וטוב יותר בהמשך לנבואות הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח מאז שנת תנש"א. מעוגן במספרים וניתוחים ריאליים, מעוצב ומעוטר בתמונות מרהיבות, ספר שכדאי להביא אותו כמתנה לכל יהודי שיש לו חששות על מה יהיה ואיך יהיה כאן ועכשיו.

הספר נמצא כעת בשלבי עריכה הגהה ועימוד אחרונים, ובימים הקרובים יורד לדפוס. קטעים מתוך הפרק החמישי בספר, בפירסום ראשון:

 

המהפכות ברחבי העולם

..כהכנה להתגלות המלך המשיח בגאולה האמיתית והשלימה. וכדברי הנביא חגי: "והפכתי כסא ממלכות והשמדתי חזק ממלכות הגוים...איש בחרב אחיו" (פרק ב', כ"ב), וכמובא גם בספר הזוהר הקדוש: "בההוא זמנא אתהפך ממשלה דאומין דעלמא... וישראל אסתלקו מן גלותא (תיקוני זוהר, תיקון כ"א).

נפילת הקומוניזם והתפרקות ברית המועצות, שהביאה לשחרור מאות מיליוני בני אדם מעולו של שלטון דיקטטורי, הייתה אחת מאבני הדרך הבולטות בתהליך הכנה זה. בשנים האחרונות כולנו עדים להמשכו המדהים של התהליך, כאשר עמים רבים, במיוחד במזה"ת, הביאו לשינויים ולמהפכות. אירועים אלו הפתיעו גם את גדולי המומחים, אולם, כפי שמובן מדברי חז"ל שהובאו לעיל, וכפי שמסביר הרבי מלך המשיח שליט"א, מהפכות אלו הינן למעשה מסימני הגאולה הקרובה: "ישנם התמהים על המדובר בתקופה האחרונה שעומדים אנו בסוף זמן הגלות, עקבתא דמשיחא,

המהפכה בטוניס

ושואלים, היכן רואים זאת?" על שאלה זו עונה הרבי בעצמו: "...ולפלא הכי גדול שאינם מתבוננים בהמאורעות שמתרחשים בעולם...בתקופה האחרונה...מתרחשות ברחבי העולם מהפכות קיצוניות...כשרואים מהפכות גדולות בימינו אלה...הרי זה סימן נוסף שנמצאים אנו ברגעים האחרונים דעקבתא דמשיחא, ותיכף ומיד ממש בא משיח צדקנו (שיחת הרבי, ד כסלו, תש"נ). מהפכות אלו, אם כן, הינן מסימני הגאולה.

גל המהפכות החל לפני כחמש שנים בטוניס, שם הביאו הפגנות ענק את הנשיא להימלט מן המדינה והוכרז על בחירות חופשיות. מהירותה העצומה של המהפכה, והתנהגות כוחות הבטחון אשר סירבו להגן על המשטר - הדהימו את העולם כולו.

 המהפכה הראשונה במצרים

במהרה החלו הפגנות גם במצרים ושלטון מובארק קרס אף הוא. במצרים שררו אבטלה עמוקה, עוני רב ושחיתות שלטונית. הכלכלה הוחלשה גם בשל ההשקעות העצומות בצבא - מאז חתימת הסכמי השלום עם ישראל, רכשה מצרים נשק איכותי בשווי עשרות מיליארדי דולרים. הציוד החדיש כלל מאות מטוסי 16-F ומיראד 2000, מסוקי אפאצ'י, עשרות ספינות טילים, כ- 5000 כלי רק״מ אמריקאים(טנקים,

נגכדשים ותותחים), ומערכות מתוחכמות לשליטה ובקרה, מודיעין ולוחמה אלקטרונית. מצרים הכריזה על רצונה ביכולת גרעינית, ולרשותה טילי סקאד ונשק כימי (בו השתמשה בעבר בתימן)18. עוצמה צבאית זו היוותה איום ניכר על ישראל. המשטר גם עודד את ההסתה נגד ישראל, פעל להחלשתה בזירה הבין לאומית והעלים עין מהברחת הרקטות והנשק לרצועת עזה, ומהתבססות ארגוני הג/יהאד העולמי בסיני.

המהפכה במצרים הביאה להידרדרות כלכלית, לפגיעה משמעותית בהתעצמות הצבאית, ולעלייה זמנית של "האחים המוסלמים", שהודחו אף הם מהשלטון במהפכה נוספת. שינויי השלטון כבר הביאו להפניית משאבים רבים לרווחת האוכלוסייה בשל הצורך האקוטי בשיפור המצב הכלכלי. ארה״ב, בריטניה וגרמניה הודיעו על הפסקה כמעט מוחלטת של מכירת נשק חדיש למצרים (משום שהדחת ה"אחים המוסלמים" נתפסת בעיניהן כ"הפיכה צבאית") וזוהי התפתחות חיובית מאוד לטובת ישראל. הממשל החדש יצא למערכה נחושה נגד ארגוני הג'יהאד בסיני (ובכללם דאע"ש), וגם נגד החמאס (שהינו זרוע של ה"אחים המוסלמים" ולכן המשטר המצרי רואה בו אויב) במהלכה נהרסו או הוצפו במים כ- 1400 ממנהרות ההברחה שלו, העברת הרקטות מאיראן לחמאס הופסקה כליל, וארגון הטרור נפגע כלכלית וצבאית. גם בימים אלו...

הפתעה בקונגרס: ספר המאמרים פורים שזה עתה יצא לאור

יצא לאור: לוח השנה לשנת ה'תשפ"ה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...